Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-26-04 Chernivtsi - Hertz - checkpoint "Dyakivtsi" in the area of km 0 + 000 - km 31 + 140, Chernivtsi region (with the development of design documentation) (DK 021: 2015 Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Shvets Vyacheslav Pavlovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2021 11:20 |
Очікувана вартість: | 1 090 188 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 450 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області Код ЄДРПОУ: 22843868 IBAN: UA638201720355199002000005759 Банк: ДКСУ м. Київ Код банку (МФО): 820172 У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10901880 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2023 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області Код ЄДРПОУ: 22843868 IBAN: UA638201720355199002000005759 Банк: ДКСУ м. Київ Код банку (МФО): 820172 Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем договору. |
Publication date: | 22 жовтня 2021 16:31 |
Enquiries until: | 15 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 1 090 188 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 450 940 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 5.5. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 50% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт може здійснюватися в період на протязі 10 (десяти) банківських днів, на підставі актів наданих послуг . | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 1 |
Надання послуг | 5.6. Остаточний розрахунок у розмірі 50% від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів, після надання Підрядником «Експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 1 |
Дата виставлення рахунку | 5.23. За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі Актів КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. ... Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків для забезпечення своєчасного виконання робіт за Договором (в тому числі для закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт за Договором) в період на протязі 10 (десяти) банківських днів після виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | 5.1. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 10 (десяти) банківських днів, на підставі актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 68 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 5 (Проект договору ПБ ПСР Т-26-04 км 0+000 – км 31+140).docx | |
22 жовтня 2021 16:34 |
Додаток 4 (Технічне завдання ПБ ПСР Т-26-04 км 0+000 – км 31+140).docx | |
22 жовтня 2021 16:33 |
ТД ПБ ПСР Т-26-04 км 0+000 – км 31+140.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000012 ● 644ada3593ec4c29920bb30aa5fa808e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-10-22-006453-a 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-18 16:16:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-22-006453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
4. Надати пояснення чому допущено аукціону пропозицію учасника ТОВ «ШБУ-77»:
І. який не підтвердив:
- вимоги пункту 1.2.2 Додатку 2 тендерної документації щодо строку виконання договору оренди від 17.03.2020 № 02/2020, який менший строку виконання договору про закупівлю;
- вимоги пункту 2.1 Додатку 2 тендерної документації (І етап), в частині не зазначення у довідці про наявність працівників, яка складена ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 № 2 обов’язкової наявності таких працівників: інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг/провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки) та інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів будівництва;
ІІ який не надав:
- скан-копії посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиністів крана автомобільного, які зазначено у пунктах 123-126 довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.11.2021 № Т-3343 (пункт 2.2 Додатку 2 тендерної документації);
- документи (договори, акти приймання-передачі виконаних робіт, позитивний лист - відгук замовника) (І етап), які підтверджують виконання аналогічних договорів ТОВ «Експерт Проект Плюс», що зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів від 09.11.2021 №3 (пункт 3.1 Додатку 2 тендерної документації);
- сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015 на акрилову фарбу для маркування та пластики, які є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій (пункт 7.14 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації);
- копію договору поставки (купівлі-продажу) та гарантійний лист уповноваження (авторизаційний лист від виробника (або офіційного представника виробника) на пластики (пункт 7.17 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-21 15:45:53
Відповідь на запит від 18.10.2022
Державна аудиторська служба України
Департамент моніторингу закупівель
На Ваш запит від 18.10.2022 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-22-006453-a), інформуємо наступне.
1. Інформація та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Після військової агресії Російської Федерації проти України сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, в тому числі Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області https://cv.ukravtodor.gov.ua/, в якому заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільно важлива інформація піддався хакерській атаці через що вся інформація була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Вся необхідна інформація буде відновлюватись та вноситись на сайт поступово. Відновлювальні роботи тривають на рівні Укравтодору.
Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, відбувається його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово заново заповнюватись.
Інформація по закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) виглядатиме наступним чином: (Додається на 2 аркушах (файл «Оголошення про закупівлюТ-26-04 км 0+000 – км 31+140.docx»).
3. Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШБУ-77» надане забезпечення виконання договору про закупівлю, згідно умов пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю.
Договірна ціна згідно Розділу ІІІ «Договірна ціна» Договору №73 від 28 грудня 2021 року складає 1 080 500 000,00 грн. (один мільярд вісімдесят мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Гарантія виконання договору про закупівлю №16-001-52463-2021 вих. №16-001-52463-2021 від 28.12.2021 складає 0,5% вартості договору про закупівлю – 5 402 500,00 грн. (п’ять мільйонів чотириста дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок).
4. Пояснення щодо допуску до аукціону пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77»:
Вимоги пункту 1.2.2 Додатку 2 тендерної документації щодо строку виконання договору оренди від 17.03.2020 № 02/2020, який менший строку виконання договору про закупівлю;
У файлі «6 Копія договору оренди офіса.pdf» учасник ТОВ «ШБУ-77» завантажив договір оренди № 02/2020 від 17.03.2020.
П.2.4. розділу 2 «Цільове призначення та строк оренди» договору оренди № 02/2020 від 17.03.2020 зазначено:
«2.4. Якщо сторони не повідомили одна одну, за 1 (один) календарний місяць до закінчення строку оренди, про намір припинити дію даного Договору в зв’язку з закінченням строку оренди, даний договір вважається продовженим на наступний календарний рік на тих самих умовах (автоматична пролонгація дії Договору)».
Оскільки, повідомлень про припинення дії Договору сторони не надсилали, дію Договору автоматично продовжено на наступний рік.
Вимоги пункту 2.1 Додатку 2 тендерної документації (І етап), в частині не зазначення у довідці про наявність працівників, яка складена ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 № 2 обов’язкової наявності таких працівників: інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг/провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки) та інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів будівництва;
На виконання вимог пункту 2.1 Додатку 2 тендерної документації (І етап), учасник ТОВ «ШБУ-77» в архіві «66 Документи субпідрядника Т-26-04 Ч1.rar» у файлі «2. Довідка про наявність працівників.pdf» надав довідку про наявність працівників, яка складена ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 № 2. У зазначеній довідці вказані: під порядковим номером 1 Інженер-проектувальник – Данилович Юрій Володимирович, під порядковим номером 3 Інженер проектувальник у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів будівництва – Атаманюк Ігор Іванович.
Кваліфікація «інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки)» інженера-проектувальника – Даниловича Юрія Володимировича підтверджена кваліфікаційним сертифікатом у файлі «2.1 Кваліфікаційний сертифікат Даниловича.pdf», який виданий 11.05.2018 року та чинний на дату подання документів учасником.
Кваліфікація «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів будівництва» інженера-проектувальника – Атаманюка Ігоря Івановича підтверджена кваліфікаційним сертифікатом у файлі «2.3 Кваліфікаційний сертифікат Атаманюк.pdf», який виданий 09.11.2017 року та чинний на дату подання документів учасником.
Скан-копії посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиністів крана автомобільного, які зазначено у пунктах 123-126 довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 12.11.2021 № Т-3343 (пункт 2.2 Додатку 2 тендерної документації);
У Додатку 2 тендерної документації в Інформації про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, у розділі І «Вимоги до кваліфікації за критерієм"Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій", необхідних для надання послуг відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 4 тендерної документації):» по ІІ етапу у пункті 1.2.1:
«1.2.1.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка обов’язково повинна містити інформацію встановлену Таблицею 1.2.1
Перелік мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт:
1. Автомобiлi бортовi/самоскиди - не менше 26 од.
2. Асфальтоукладальник - не менше 3 од.
3. Грунтозмішувальна установка - не менше 1 од.
4. Автогудронатор - не менше 2 од.
5. Автогрейдер - не менше 4 од.
6. Бульдозер – не менше 2 од.
7. Навантажувач - не менше 5 од.
8. Екскаватор - не менше 5 од.
9. Дорожня фреза, ширина фрезерування не менше 2000 мм - не менше 3 од.
10. Котки дорожнi самохiднi гладковальцеві - не менше 6 од.
11. Котки дорожнi самохiднi грунтові – не менше 3 од.
12. Коток дорожній самохідний на пневмоколісному - не менше 4 од.
13. Коток дорожній самохідний комбінованої дії - не менше 2 од.
14. Трактор колісний - не менше 3 од.
15. Крани на автомобiльному ходу - не менше 1 од.
16. Машина поливально-мийна- не менше 2 од.
17. Машина маркірувальна- не менше 1 од.
18. Установка для забивання стояків бар’єрного огородження - не менше 1 од.».
Згідно зазначеного переліку техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт у п.15 вказано: «15. Крани на автомобiльному ходу - не менше 1 од.». Виходячи з потреби однієї одиниці крана на автомобільному ходу, який необхідний для виконання робіт, учасник вказав у довідці від 12.11.2021 №Т-3343 за порядковим номером 123 машиніста автокрану Троцького Володимира Івановича (файл «23 Довідка про наявність працівників.pdf») та у файлі «7 Посвідчення Троцький.pdf» завантажив скан-копію диплома про навчання та отримання кваліфікації «Машиніст крана автомобільного», посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиніста крана автомобільного Троцького Володимира Івановича.
Документи (договори, акти приймання-передачі виконаних робіт, позитивний лист - відгук замовника) (І етап), які підтверджують виконання аналогічних договорів ТОВ «Експерт Проект Плюс», що зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів від 09.11.2021 №3 (пункт 3.1 Додатку 2 тендерної документації);
Документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів ТОВ «Експерт Проект Плюс» завантажені в архіві «66 Документи субпідрядника Т-26-04 Ч1.rar», у файлах «3.1 Акт до договору № 12.pdf», «3.1 Акти до договору № 12.pdf», «3.1 Аналогічний договір №12.pdf», «3.1 Додаткова угода № 1 до Договору № 12.pdf»; в архіві: «66 Документи субпідрядника Т-26-04 Ч2.rar», у файлах «3.1 Експертний висновок з додатком.pdf», «3.1. Лист-відгук договір №12 .pdf».
Сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015 на акрилову фарбу для маркування та пластики, які є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій (пункт 7.14 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації);
Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, який є чинним до 09.07.2024 року завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_4_2.rar», у файлі «9001.pdf».
Копія договору поставки (купівлі-продажу) та гарантійний лист уповноваження (авторизаційний лист від виробника (або офіційного представника виробника) на пластики (пункт 7.17 частини 7 розділу ІІІ тендерної документації).
Згідно пункту 7.17. частини 7 розділу ІІІ тендерної документації, у разі закупівлі матеріалів для розмітки документальне підтвердження також повинно містити копію(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником, з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника), з іншого боку. Копія договору поставки № 02.02-21/1 від 02.02.2021 р. між учасником ТОВ «ШБУ-77» та офіційним представником виробника матеріалів для розмітки «Хеліос» «Хеліос Україна» завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_3_1_2 .rar», у файлі «Договір Хеліос Укр - 77 (1).pdf» та копія контракту купівлі-продажу № 03/02/21 від 03.02.2021 р. між ТОВ «ШБУ-77» та виробником матеріалів для розмітки «Хеліос» завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_3_1_2.rar», у файлі «Договір.PDF». Авторизаційний лист від виробника завантажений в архіві «68 Документи_по_дорожній_розмітці_2_2.rar», у файлі «Лист Хеліос.PDF».
Додатки:
1. Оголошення про закупівлю додається на 2 аркушах (файл «Оголошення про закупівлю Т-26-04 км 0+000 – км 31+140.docx»).
2. Гарантія виконання договору про закупівлю №16-001-52463-2021 вих. №16-001-52463-2021 від 28.12.2021 додається на 1 аркуші (файл «Банківська гарантія №16-001-52463-2021.pdf»).
3. Договір оренди № 02/2020 від 17.03.2020 додається на 12 аркушах (файл «6 Копія договору оренди офіса.pdf»).
4. Довідка про наявність працівників ТОВ «Експерт Проект Плюс» від 09.11.2021 № 2 додається на 1 аркуші (файл «2. Довідка про наявність працівників.pdf»).
5. Кваліфікаційний сертифікат Даниловича Ю.В. додається на 2 аркушах (файл«2.1 Кваліфікаційний сертифікат Даниловича.pdf»).
6. Кваліфікаційний сертифікат Атаманюка І.І. додається на 1 аркуші (файл«2.3 Кваліфікаційний сертифікат Атаманюк.pdf»).
7. Довідка про наявність працівників ТОВ «ШБУ-77» додається на 19 аркушах (файл «23 Довідка про наявність працівників.pdf»).
8. Посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного) на машиніста крана автомобільного Троцького В.І. додається на 5 аркушах (файл «7 Посвідчення Троцький.pdf»).
9. Аналогічний договір на виконання проектних робіт додається на 14 аркушах (файл «3.1 Аналогічний договір №12.pdf»).
10. Додаткова угода №1 до Аналогічного договору №12 на виконання проектних робіт додається на 14 аркушах (файл «3.1 Додаткова угода № 1 до Договору № 12.pdf»).
11. Акт приймання-передачі виконаних робіт №4/12 від 22.12.2018 року додається на 1 аркуші (файл «3.1 Акт до договору № 12.pdf»).
12. Акти приймання-передачі виконаних робіт №3 від 08.05.2018, №7 від 05.06.2018 року додається на 2 аркушах (файл «3.1 Акти до договору № 12.pdf»).
13. Експертний висновок з додатком додається на 7 аркушах (файл «3.1 Експертний висновок з додатком.pdf»).
14. Позитивний Лист-відгук замовника щодо виконання договору №12 від 29.03.2018 додається на 1 аркуші (файл «3.1. Лист-відгук договір №12 .pdf»).
15. Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 додається на 5 аркушах (файл «9001.pdf»).
16. Копія договору поставки № 02.02-21/1 від 02.02.2021 р. між учасником ТОВ «ШБУ-77» та офіційним представником виробника матеріалів для розмітки «Хеліос» «Хеліос Україна» додається на 4 аркушах (файл «Договір Хеліос Укр - 77 (1).pdf»).
17. Копія контракту купівлі-продажу № 03/02/21 від 03.02.2021 р. між ТОВ «ШБУ-77» та виробником матеріалів для розмітки «Хеліос» додається на 11 аркушах (файл «Договір.PDF»).
18. Авторизаційний лист від виробника додається на 3 аркушах (файл «Лист Хеліос.PDF»).
- 3.1. Лист-відгук договір №12 .pdf
- Оголошення про закупівлю Т-26-04 км 0+000 – км 31+140.doc
- 3.1 Акти до договору № 12.pdf
- 3.1 Акт до договору № 12.pdf
- Банківська гарантія №16-001-52463-2021.pdf
- 2.1 Кваліфікаційний сертифікат Даниловича.pdf
- 2. Довідка про наявність працівників.pdf
- Лист Хеліос.PDF.PDF
- 7 Посвідчення Троцький.pdf
- 3.1 Аналогічний договір №12.pdf
- 2.3 Кваліфікаційний сертифікат Атаманюк .pdf
- 9001.pdf
- Відповідь на запит ДАСУ_Т-26-04 км 0+000 – км 31+140.pdf
- Договір.pdf
- 3.1 Додаткова угода № 1 до Договору № 12.pdf
- 6 Копія договору оренди офіса.pdf
- Договір Хеліос Укр - 77 (1).pdf
- 23 Довідка про наявність працівників (1).PDF
- 3.1 Експертний висновок з додатком.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-19 15:12:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-22-006453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати пояснення чому допущено до аукціону пропозицію учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь», який не надав чинне посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного) на машиніста крана автомобільного Микиту І.В. (інформація про якого зазначена у пункті 88 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 23.11.2021 № 1123/2.2-Т2604) (пункт 2.2 Додатку 2 тендерної документації).
Слід зазначити, що у посвідченнях № 003011 та № 250320-МК, які містяться у тендерній пропозиції вказаного учасника зазначена інформація про останнє проходження цим працівником спеціального навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці у 2014 році та травні 2020 року, а отже, з урахуванням норм законодавства потребує нового проходження навчання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 26.10.2022 року про результати проведення моніторингу подала 02.11.2022 вих. №912 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 26.09.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг), ID закупівлі: UA-2021-10-22-006453-a. Додатки: 1. Платіжне доручення №615 від 02.11.2022 з відміткою банку додається на 2 аркушах (файл «Платіжне доручення №615_Судовий збір_UA-2021-10-22-006453-a.pdf»). |
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | 600/3872/22-а |
Дата відкриття провадження: | 14 листопада 2022 |
Документи:
02 листопада 2022 15:59
|
Електронний підпис |
02 листопада 2022 15:59
|
Платіжне доручення №615_Судовий збір_UA-2021-10-22-006453-a.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" |
1 086 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 088 380 000,00
UAH з ПДВ
|
1 082 800 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
1 080 500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:45
|
Д.у.6 до 73 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2022 15:48
|
Д.у.5 до 73 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2022 15:46
|
Д.у.4 до 73 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2022 17:35
|
Д.у.3 до 73 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2022 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:00
|
Д.у. 2 до 73.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:01
|
Д.у. 1 до 73.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 19:58
|
Договір № 73.pdf | укладений |
28 грудня 2021 19:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) | 1 | послуга |
1 080 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 201 році |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 0+000 – км 31+140, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) | 1 | послуга |
1 080 500 000,00
UAH з ПДВ
|