Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка техніко-економічного обґрунтування по об’єкту «Нове будівництво комплексу будівель і споруд водоочищення системи послідовного використання води, що надходить від підприємств вугільної галузі у м. Гірник Курахівської міської ради»
Очікувана вартість
1 410 000,00 UAH
UA-2021-10-22-006149-a 6197df8e08624f8ba2dedab4f3950a3c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кара Оксана

380668266563 uo_kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04053298
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, Миру 4
Контактна особа: Кара Оксана
380668266563
uo_kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка техніко-економічного обґрунтування по об’єкту «Нове будівництво комплексу будівель і споруд водоочищення системи послідовного використання води, що надходить від підприємств вугільної галузі у м. Гірник Курахівської міської ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85487, Україна, Донецька область, Гірник, м.Гірник
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання акту приймання – передачі виконаних робіт та згідно умов, визначених у проєкті договору відповідно до пропозиції учасника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Умови оплати: 25%
понад 60 днів: 25%
від 31 до 60 днів: 15%
від 11 до 30 днів: 5%
до 10 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналлогічного договору
Дата подання: 26 жовтня 2021 17:15
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 16:06
Замовник зазначає про те, що аналогічним договором є договір на виконання робіт з розробки погоджувальної стадії проектно-кошторисної документації на будівництво комплексу будівель та споруд, у складі робіт якого передбачено проектування водоочисних систем. Якщо учасник надасть договір (на виконання вимоги Замовника) на виготовлення/розробку проектно-кошторисної документації на реконструкцію водоочисних споруд, без зазначення «будівництва комплексу будівель та споруд», чи не буде дискваліфіковано/відхилено таку пропозицію учасника? Просимо надати конкретну відповідь на поставлене нами запитання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до умов п. 5 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі аналогічним договором є договір на виконання робіт з розробки погоджувальної стадії проектно-кошторисної документації на будівництво комплексу будівель та споруд, у складі робіт якого передбачено проектування водоочисних систем.
Зазначений Вами договір не може вважатися аналогічним відповідно до умов Оголошення, оскільки предмет закупівлі визначено як розробка техніко-економічного обґрунтування по об’єкту «Нове будівництво комплексу будівель і споруд водоочищення системи послідовного використання води, що надходить від підприємств вугільної галузі у м. Гірник Курахівської міської ради», відповідно Учасник має підтвердити наявність договору на будівництво комплексу будівель та споруд, у складі робіт якого передбачено проектування водоочисних систем.
Додатково зазначаємо, що відповідно до Наказу Комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, (із змінами) комплекс (будова ) – сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється за єдиною проектною документацією.

Відповідно, у разі надання у складі пропозиції договору на виготовлення/розробку проектно-кошторисної документації на реконструкцію водоочисних споруд, пропозиція такого Учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам Оголошення.
Аналогічний досвід
Дата подання: 26 жовтня 2021 17:19
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 16:07
Щодо аналогічного досвіду: проектування водоочисних систем повинно бути у складі будівництва комплексу будівель і споруд, чи учасник може подати аналогічний договір виключно на проектування водоочисних систем?
Відповідь: Шановний Учасник, проектування водоочисних систем може бути у складі будівництва комплексу будівель і споруд, а також Учасник може надати договір на будівництво комплексу будівель та споруд водоочисних систем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 1 385 341,24
UAH з ПДВ
1 385 341,24
UAH з ПДВ
1.3333333333 1 039 005.93 Документи

Публічні документи

01 листопада 2021 17:21
Електронний підпис
01 листопада 2021 17:10
13. Тендерна пропозиція.PDF
01 листопада 2021 17:10
25. Накази на працівників.pdf
01 листопада 2021 17:10
01. Статут оригінал та копія.pdf
01 листопада 2021 17:10
18. Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2021 17:10
11. Технічне завдання.PDF
01 листопада 2021 17:10
07. Паспорт директора.pdf
01 листопада 2021 17:10
14. Проект договору.PDF
01 листопада 2021 17:10
17. Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2021 17:10
29. Кошторис.pdf
01 листопада 2021 17:10
17.1. Відомості ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 1 385 341,24
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 14:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
1 385 341,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 12:01
Дод. угода №2 до дог 426 ЗР.pdf укладений
27 січня 2023 12:01
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2022 18:58
SCAN0019.PDF зміни до договору
22 березня 2022 18:56
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 15:20
доп 1 копия.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 14:26
дог 426 ЗР.pdf укладений
17 листопада 2021 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони в результаті переговорів дійшли до взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: 1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору № 426/3Р від 15.11.2021 р. та викласти його в наступній редакції: "Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2022 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором". 2. Внести зміни до пункту 3.2. Договору № 426/3Р від 15.11.2021 р. та викласти його в наступній редакції: "3.2. Термін виконання робіт за цим Договором: з 15.11.2021 р. по 31.03.2022 р."
Номер договору про закупівлю: 426/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв'язку з введенням в Україні воєнного стану на підставі наказу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 р. та його подовженням на підставі наказу Президента України № 133/2022 від 14 березня 2022 року Сторони дійшли до взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: 1. Внести зміни до пункту 3.2. Договору № 426/3Р від 15.11.2021 р. та викласти його в наступній редакції: "3.2. Термін виконання робіт за цим Договором: з 15.11.2021 р. по 29.07.2022 р."
Номер договору про закупівлю: 426/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони погодили розірвати Договір № 426/ЗР від 15.11.2021 року з дня підписання цієї Додаткової угоди