Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію вулиці Чорновола від вул. Карнаухова до вулиці Новодвірська в місті Рівне
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-10-22-005789-a ● ea95c20a33de4331ad4cab3332c49651
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44250562 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
Контактна особа: |
Герасимчук Наталія 380684264972 dep_t@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2021 13:33 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію вулиці Чорновола від вул. Карнаухова до вулиці Новодвірська в місті Рівне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію вулиці Чорновола від вул. Карнаухова до вулиці Новодвірська в місті Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Шевченка,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 15:35 |
Проект договору.docx | |
22 жовтня 2021 15:35 |
ОГОЛОШЕННЯ проектні роботи Чорновола.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-22-005789-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шваб Віталій Васильович, Код ЄДРПОУ:2956510196
Дата подання: 04 листопада 2021 13:30
Вимога до Замовника надання додаткової аргументації відхилення пропозиції
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Звертаюся до Вас з вимогою пояснення причини відхилення пропозиції.
Згідно п.5.2 ДСТУ Б Д.1.1.7:2013 по об’єктах невиробничого призначення та лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури розрахунковою базою, до якої застосовуються усереднені відсоткові показники вартості проектних робіт, є вартість будівельних робіт за підсумком глав 1 - 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР) (або зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва при проектуванні за чергами), приведена у поточний рівень цін.
Вартість будівельних робіт визначається проектувальником на підставі вартісних показників об'єктів-аналогів або укрупнених усереднених показників вартості будівництва на одиницю виміру потужності (1 м2 загальної площі,: 1 м3 об'єму будівлі, одне відвідування тощо). Для розрахунку проектних робіт по даному тендеру ми вибрали саме цей варіант.
Кошторис виконаний по Форма № 2-П згідно Додаток Г ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013, прикладі Μ. 5, приклад М.6.
Детальний розрахунок вартості проектних робіт відокремлено в документі «Кошторисний розрахунок АВК», який виконаний в програмі комплексі АВК - 5 (3.6.1), табличні показники прийняті згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013, Додаток А, що затверджений Наказом Мінрегіонбуда №374 від 08.08.2013 з урахуванням Зміни №1, №2 і №3.
Перелік робіт включений до розрахунку ціни можна побачити в документі: «Копія бази розрахунку ПКД», де наведено зведений кошторисний розрахунок договору аналога: «Капітальний ремонт дороги по вул. Івасюка у м. Винники». У цьому зведеному розрахунку можна побачити, що крім дорожніх робіт та робіт по водовідведенню передбачені інші роботи, які (можливо) не будуть проводитись при реконструкції вулиці Чорновола від вул. Карнаухова до вулиці Новодвірська в місті Рівне, тому застосований понижуючий коефіцієнт (згідно п.4.5. ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013)
Хочу звернути Вашу увагу, що кошторисний розрахунок, який наданий нашим конкурентом, а саме ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, виконаний у формі №3-П, в розрахунку наведені кількість днів і вартість одного людино-дня, цей розрахунок виконаний не у відповідності до Форми №2-П, а у відповідності Форми №3-П (ДОДАТОК Д ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013)
Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію вулиці Чорновола від вул. Карнаухова до вулиці Новодвірська в місті Рівне» для підтвердження наявності працівників необхідно було надати згоду в довільній формі, працівників, вказаних в довідці за Формою 3 на оброблення своїх персональних даних. Довільна форма означає те, що замовником не встановлено вимог щодо того, чи повинна вона надаватись на фірмовому бланку учасника, чи без такого. Крім цього, надання згоди на фірмовому бланку учасника ніяким чином не впливає ні на ціну пропозиції, ні на інші критерії, які б мав враховувати Замовник при визначенні переможця. Враховуючи вищенаведене, надання згоди особами з якими укладено цивільно-правові договори на фірмовому бланку учасника не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Відповідно до Форми 3 Довідка про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи учасник в довідці зазначає інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування доріг, інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженера – проектувальника з охорони здоров’я та навколишнього середовища, інженера – проектувальника з пожежної безпеки, інженера – проектувальника з будівельної технології, інженера – проектувальника з кошторисної документації, експерта з технічного обстеження будівель і споруд, інженера – проектувальника з вишукувань, їх кваліфікацію та досвід, необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, що знаходиться у штаті учасника або виконує роботи на інших законних засадах, із долученням документів про працевлаштування чи виконання робіт на інших законних засадах, та їхніх кваліфікаційних сертифікатів. Учасником у складі документів пропозиції подано договори про надання послуг, укладення яких не заборонено чинним законодавством, а отже вони є законною підставою для залучення інженерів-проектувальників для надання послуг передбачених їхніми кваліфікаційними сертифікатами. Щодо позиції Замовника про те, що у жодному з наданих договорів не зазначено, що послуги будуть надаватись за предметом цієї спрощеної закупівлі, то звертаємо увагу Замовника, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не зазначено жодних вимог щодо того, що у договорах про надання послуг мав би вказуватись предмет закупівлі. Крім того, зазначені особи залучаються Учасником і до надання послуг по інших об’єктах. Яким чином наявність трудових відносин, чи наявність сертифікату в самого учасника впливає на те, що роботи будуть виконані в повному обсязі Замовник не обґрунтував. А вимоги щодо підтвердження наявності інженерів-проектувальників, передбачених у Формі 3 учасник виконав.
Щодо твердження Замовника про те, що учасник мав вказати осіб, які залучені на договірних засадах як субпідрядників, пояснюємо наступне. Якщо фізичні особи виконують роботи або надають послуги на підставі цивільно-правових договорів, за загальним правилом із ними укладають такі види договорів, як договір підряду (субпідряду) (гл. 61 ЦК) або договір про надання послуг (гл. 63 ЦК).
Статтею 837 ЦК визначено, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти й оплатити виконану роботу. Тобто залучення субпідрядника має бути укладається зовсім інший договір, ніж ті, що подані Учасником у складі документів пропозиції.
Статтею 901 ЦК встановлено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. При цьому відповідно до ст. 902 ЦК виконавець повинен надати послугу особисто.
Як видно з документів, поданих у складі пропозиції Учасником укладено саме договори про надання послуг, тому він і не зобов’язаний був у довідці про субпідрядників вказувати осіб, з якими укладено договори про надання послуг, а отже це також не може бути підставою для відхилення Учасника.
Користуючись правом, передбаченим п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюся до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Фізична особа-підприємець Шваб Віталій Васильович
Розгорнути
Згорнути
Звертаюся до Вас з вимогою пояснення причини відхилення пропозиції.
Згідно п.5.2 ДСТУ Б Д.1.1.7:2013 по об’єктах невиробничого призначення та лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури розрахунковою базою, до якої застосовуються усереднені відсоткові показники вартості проектних робіт, є вартість будівельних робіт за підсумком глав 1 - 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР) (або зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва при проектуванні за чергами), приведена у поточний рівень цін.
Вартість будівельних робіт визначається проектувальником на підставі вартісних показників об'єктів-аналогів або укрупнених усереднених показників вартості будівництва на одиницю виміру потужності (1 м2 загальної площі,: 1 м3 об'єму будівлі, одне відвідування тощо). Для розрахунку проектних робіт по даному тендеру ми вибрали саме цей варіант.
Кошторис виконаний по Форма № 2-П згідно Додаток Г ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013, прикладі Μ. 5, приклад М.6.
Детальний розрахунок вартості проектних робіт відокремлено в документі «Кошторисний розрахунок АВК», який виконаний в програмі комплексі АВК - 5 (3.6.1), табличні показники прийняті згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013, Додаток А, що затверджений Наказом Мінрегіонбуда №374 від 08.08.2013 з урахуванням Зміни №1, №2 і №3.
Перелік робіт включений до розрахунку ціни можна побачити в документі: «Копія бази розрахунку ПКД», де наведено зведений кошторисний розрахунок договору аналога: «Капітальний ремонт дороги по вул. Івасюка у м. Винники». У цьому зведеному розрахунку можна побачити, що крім дорожніх робіт та робіт по водовідведенню передбачені інші роботи, які (можливо) не будуть проводитись при реконструкції вулиці Чорновола від вул. Карнаухова до вулиці Новодвірська в місті Рівне, тому застосований понижуючий коефіцієнт (згідно п.4.5. ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013)
Хочу звернути Вашу увагу, що кошторисний розрахунок, який наданий нашим конкурентом, а саме ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, виконаний у формі №3-П, в розрахунку наведені кількість днів і вартість одного людино-дня, цей розрахунок виконаний не у відповідності до Форми №2-П, а у відповідності Форми №3-П (ДОДАТОК Д ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013)
Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію вулиці Чорновола від вул. Карнаухова до вулиці Новодвірська в місті Рівне» для підтвердження наявності працівників необхідно було надати згоду в довільній формі, працівників, вказаних в довідці за Формою 3 на оброблення своїх персональних даних. Довільна форма означає те, що замовником не встановлено вимог щодо того, чи повинна вона надаватись на фірмовому бланку учасника, чи без такого. Крім цього, надання згоди на фірмовому бланку учасника ніяким чином не впливає ні на ціну пропозиції, ні на інші критерії, які б мав враховувати Замовник при визначенні переможця. Враховуючи вищенаведене, надання згоди особами з якими укладено цивільно-правові договори на фірмовому бланку учасника не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Відповідно до Форми 3 Довідка про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи учасник в довідці зазначає інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування доріг, інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженера – проектувальника з охорони здоров’я та навколишнього середовища, інженера – проектувальника з пожежної безпеки, інженера – проектувальника з будівельної технології, інженера – проектувальника з кошторисної документації, експерта з технічного обстеження будівель і споруд, інженера – проектувальника з вишукувань, їх кваліфікацію та досвід, необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, що знаходиться у штаті учасника або виконує роботи на інших законних засадах, із долученням документів про працевлаштування чи виконання робіт на інших законних засадах, та їхніх кваліфікаційних сертифікатів. Учасником у складі документів пропозиції подано договори про надання послуг, укладення яких не заборонено чинним законодавством, а отже вони є законною підставою для залучення інженерів-проектувальників для надання послуг передбачених їхніми кваліфікаційними сертифікатами. Щодо позиції Замовника про те, що у жодному з наданих договорів не зазначено, що послуги будуть надаватись за предметом цієї спрощеної закупівлі, то звертаємо увагу Замовника, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не зазначено жодних вимог щодо того, що у договорах про надання послуг мав би вказуватись предмет закупівлі. Крім того, зазначені особи залучаються Учасником і до надання послуг по інших об’єктах. Яким чином наявність трудових відносин, чи наявність сертифікату в самого учасника впливає на те, що роботи будуть виконані в повному обсязі Замовник не обґрунтував. А вимоги щодо підтвердження наявності інженерів-проектувальників, передбачених у Формі 3 учасник виконав.
Щодо твердження Замовника про те, що учасник мав вказати осіб, які залучені на договірних засадах як субпідрядників, пояснюємо наступне. Якщо фізичні особи виконують роботи або надають послуги на підставі цивільно-правових договорів, за загальним правилом із ними укладають такі види договорів, як договір підряду (субпідряду) (гл. 61 ЦК) або договір про надання послуг (гл. 63 ЦК).
Статтею 837 ЦК визначено, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти й оплатити виконану роботу. Тобто залучення субпідрядника має бути укладається зовсім інший договір, ніж ті, що подані Учасником у складі документів пропозиції.
Статтею 901 ЦК встановлено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. При цьому відповідно до ст. 902 ЦК виконавець повинен надати послугу особисто.
Як видно з документів, поданих у складі пропозиції Учасником укладено саме договори про надання послуг, тому він і не зобов’язаний був у довідці про субпідрядників вказувати осіб, з якими укладено договори про надання послуг, а отже це також не може бути підставою для відхилення Учасника.
Користуючись правом, передбаченим п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюся до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Фізична особа-підприємець Шваб Віталій Васильович
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2021 17:15
1. В документі Учасника «Копія бази розрахунку ПКД», де наведено зведений кошторисний розрахунок договору аналога: «Капітальний ремонт дороги по вул. Івасюка у м. Винники» в п.10 зазначено «Вартість проектних робіт» - 279461,00грн. Також Учасник надає аналогічний договір №40/03 від 30.03.2020 року на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дороги по вул. Івасюка у м. Винники, кошторис на проектні роботи за Формою 2-П на суму 279461,00грн та акт здачі приймання проектних робіт від 01.12.2020 року на суму 279461,00грн. В документі Учасника «Копія бази розрахунку ПКД», де наведено зведений кошторисний розрахунок договору аналога: «Капітальний ремонт дороги по вул. Івасюка у м. Винники» в п.11 зазначено «Вартість експертизи проектної документації» - 41631,00грн. В наданих документах замовника неможливо встановити чи вартість експертизи проектної документації присутня в кошторисних розрахунках. В технічному завданні замовника передбачається проведення комплексної експертизи.
2. Кошторис Учасника за «11/19 від 01.11.2021р. наданий не у відповідності до форми №2-П, а саме: в таблиці даної форми в колонці 1 замість назв колонок «Чергове число» зазначено «№», замість « Характеристика об’єкта будівництва або виду робіт» зазначено «Характеристика виду робіт», замість «Вартість, грн» зазначено «Ціна, тис грн.», в рядку 2 не зазначено обгрунтування застосування понижувального коефіціента 0,4. В додатку Б ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 є затверджена форма №2-П. Учасник надав пояснення щодо розрахунку вартості проектних робіт на підставі аналогічного розрахунку саме у довідці форми 2-П, що є відступом від затвердженої форми документа (як вимагав Замовник). Таке пояснення Учасник не був позбавлений права надати окремим документом. Варто зазначити, що учасник надав аналогічний договір на Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дороги по вул. Івасюка у м. Винники та кошторис №1 на проектні роботи чітко дотримуючись форми № 2-П.
3. Учасник надав документи на фірмовому бланку та з вихідними номерами і датами (вих№ 11/06 від 01.11.2021р, вих№ 11/08 від 01.11.2021р, вих№ 11/11 від 01.11.2021р, вих№ 11/09 від 01.11.2021р, вих№ 11/10 від 01.11.2021р) «Згода на обробку персональних даних» щодо фізичних осіб, з якими укладені договори про надання послуг відповідно: Волинець Михайло Едуардович, Яріш Наталія Сергіївна, Лисак Юрій Сергійович, Коник Степан Григорович, Петричко Микола Ярославович. Надання згоди на обробку персональних даних фізичних осіб на фірмовому бланку ФОП або юридичної особи означає, що фізичні особи перебувають у трудових відносинах з ФОП або юридичною особою (за договорами ЦПХ або трудовими). Оскільки Учасник показав, що вищезазначені фізичні особи є звичайними фізичними особами, не пов’язаними з Учасником трудовими відносинами (на підставі трудових договорів, або договорів ЦПХ), отже згоду на обробку їх персональних даних вони мали надати не на фірмовому бланку Учасника.
4. Взаємовідносини фізичної особи і роботодавця можуть виникати як на підставі трудового, так і на підставі цивільно-правового договору. При цьому сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами, зокрема, статті 208 Цивільного кодексу України (далі також - ЦК України). Частиною першою статті 638 ЦК України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Згідно зі статтею 902 ЦК України виконавець повинен надати послугу особисто. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства. Сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами. Сторони у договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Основною ознакою, що відрізняє цивільні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. При цьому виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, хоча і може бути з ними ознайомлений, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик, працівник не зараховується до штату установи (організації), не вноситься запис до трудової книжки та не видається розпорядчий документ про прийом його на роботу на певну посаду.
Згідно з частиною другою статті 265 КЗпП України юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність в разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків.
Зазначимо, що попри підписання сторонами цивільно-правових договорів, оскільки особи виконували конкретні трудові функції – інженерів-проектувальників з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), виконання функцій інженера-проектувальника у частині технічне обстеження будівель і споруд, з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва, з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань, з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), робота мала не індивідуально-визначений характер, а надавалася в процесі виконання трудової функції (тобто не мала кінцевого результату, а носила системний, постійний характер, відтак не була юридично самостійною).
У самих цивільно-правових угодах не зазначається, який саме конкретно результат роботи повинен передати виконавець замовнику, не визначено переліку завдань роботи, її обсягу, видів тощо.
Особа має право реалізовувати свої здібності до праці шляхом укладення трудового договору або цивільно-правового, водночас зазначене залежить від характеру праці і якщо ці відносини мають ознаки трудових, то відповідно до імперативних положень частини третьої статті 24 КЗпП України роботодавцю забороняється залучати працівника до роботи без укладення трудового договору в усній або письмовій формі.
Учасник надав договори про надання послуг з вищезазначеними фізичними особами. В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п.21 ч.1 «послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації». В розумінні ЗУ «Про захист прав споживачів», згідно ст.1, п17 « послуга - діяльність виконавця з надання (передачі) споживачеві певного визначеного договором матеріального чи нематеріального блага, що здійснюється за індивідуальним замовленням споживача для задоволення його особистих потреб». Тому доцільно вважати, що виконання проектних робіт не підпадає під визначення «надання послуг». Згідно п.27 ст 1 ЗУ «про публічні закупівлі» - «роботи - розроблення проектної документації на об'єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об'єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт». Таким чином, Учаснику доцільно заключити договір на виконання робіт з сертифікованими інженерами – проектувальниками.
Замовник вважає що вищезазначені фізичні особи є співвиконавцями (не субпідрядниками) робіт по предмету закупівлі, про що варто було зазначити Учаснику.
Замовник вважає правомірним відхилення пропозиції Учасника
2. Кошторис Учасника за «11/19 від 01.11.2021р. наданий не у відповідності до форми №2-П, а саме: в таблиці даної форми в колонці 1 замість назв колонок «Чергове число» зазначено «№», замість « Характеристика об’єкта будівництва або виду робіт» зазначено «Характеристика виду робіт», замість «Вартість, грн» зазначено «Ціна, тис грн.», в рядку 2 не зазначено обгрунтування застосування понижувального коефіціента 0,4. В додатку Б ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 є затверджена форма №2-П. Учасник надав пояснення щодо розрахунку вартості проектних робіт на підставі аналогічного розрахунку саме у довідці форми 2-П, що є відступом від затвердженої форми документа (як вимагав Замовник). Таке пояснення Учасник не був позбавлений права надати окремим документом. Варто зазначити, що учасник надав аналогічний договір на Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дороги по вул. Івасюка у м. Винники та кошторис №1 на проектні роботи чітко дотримуючись форми № 2-П.
3. Учасник надав документи на фірмовому бланку та з вихідними номерами і датами (вих№ 11/06 від 01.11.2021р, вих№ 11/08 від 01.11.2021р, вих№ 11/11 від 01.11.2021р, вих№ 11/09 від 01.11.2021р, вих№ 11/10 від 01.11.2021р) «Згода на обробку персональних даних» щодо фізичних осіб, з якими укладені договори про надання послуг відповідно: Волинець Михайло Едуардович, Яріш Наталія Сергіївна, Лисак Юрій Сергійович, Коник Степан Григорович, Петричко Микола Ярославович. Надання згоди на обробку персональних даних фізичних осіб на фірмовому бланку ФОП або юридичної особи означає, що фізичні особи перебувають у трудових відносинах з ФОП або юридичною особою (за договорами ЦПХ або трудовими). Оскільки Учасник показав, що вищезазначені фізичні особи є звичайними фізичними особами, не пов’язаними з Учасником трудовими відносинами (на підставі трудових договорів, або договорів ЦПХ), отже згоду на обробку їх персональних даних вони мали надати не на фірмовому бланку Учасника.
4. Взаємовідносини фізичної особи і роботодавця можуть виникати як на підставі трудового, так і на підставі цивільно-правового договору. При цьому сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами, зокрема, статті 208 Цивільного кодексу України (далі також - ЦК України). Частиною першою статті 638 ЦК України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Згідно зі статтею 902 ЦК України виконавець повинен надати послугу особисто. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства. Сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами. Сторони у договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Основною ознакою, що відрізняє цивільні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. При цьому виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, хоча і може бути з ними ознайомлений, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик, працівник не зараховується до штату установи (організації), не вноситься запис до трудової книжки та не видається розпорядчий документ про прийом його на роботу на певну посаду.
Згідно з частиною другою статті 265 КЗпП України юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність в разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків.
Зазначимо, що попри підписання сторонами цивільно-правових договорів, оскільки особи виконували конкретні трудові функції – інженерів-проектувальників з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), виконання функцій інженера-проектувальника у частині технічне обстеження будівель і споруд, з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва, з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань, з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), робота мала не індивідуально-визначений характер, а надавалася в процесі виконання трудової функції (тобто не мала кінцевого результату, а носила системний, постійний характер, відтак не була юридично самостійною).
У самих цивільно-правових угодах не зазначається, який саме конкретно результат роботи повинен передати виконавець замовнику, не визначено переліку завдань роботи, її обсягу, видів тощо.
Особа має право реалізовувати свої здібності до праці шляхом укладення трудового договору або цивільно-правового, водночас зазначене залежить від характеру праці і якщо ці відносини мають ознаки трудових, то відповідно до імперативних положень частини третьої статті 24 КЗпП України роботодавцю забороняється залучати працівника до роботи без укладення трудового договору в усній або письмовій формі.
Учасник надав договори про надання послуг з вищезазначеними фізичними особами. В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п.21 ч.1 «послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації». В розумінні ЗУ «Про захист прав споживачів», згідно ст.1, п17 « послуга - діяльність виконавця з надання (передачі) споживачеві певного визначеного договором матеріального чи нематеріального блага, що здійснюється за індивідуальним замовленням споживача для задоволення його особистих потреб». Тому доцільно вважати, що виконання проектних робіт не підпадає під визначення «надання послуг». Згідно п.27 ст 1 ЗУ «про публічні закупівлі» - «роботи - розроблення проектної документації на об'єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об'єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт». Таким чином, Учаснику доцільно заключити договір на виконання робіт з сертифікованими інженерами – проектувальниками.
Замовник вважає що вищезазначені фізичні особи є співвиконавцями (не субпідрядниками) робіт по предмету закупівлі, про що варто було зазначити Учаснику.
Замовник вважає правомірним відхилення пропозиції Учасника
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шваб Віталій Васильович #2956510196 |
Відхилено |
757 525,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 16:28
|
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ #2956712074 |
Переможець |
998 300,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 12:30
|
206_7.PDF | укладений |
28 березня 2023 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:33
|
206_6.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:08
|
206_5.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 16:41
|
206_4.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2022 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 08:39
|
206_4.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2022 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:00
|
206_3.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 13:20
|
206_2.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2021 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 15:01
|
206_1.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2021 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 09:54
|
206.PDF | укладений |
05 листопада 2021 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в п 1.1 - додана інформація щодо коду ДК (Код відповідно ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування) |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/389/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/389/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1, Доповнити договір пунктом 2.1.1 наступного змісту: "Бюджетні зобов'язання на 2021 рік становлять 0,00грн". 2. Доповнити договір пунктом 3.1.1 наступного змісту: "Бюджетні зобов'язання на 2021 рік становлять 0,00грн". |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/389/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість робіт за договором складає 998 300,00 грн. Бюджетні призначення на 2022 рік становлять 998 300 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/389/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Цією зміною виправляється технічна помилка, оскільки під час публікації додаткової угоди №4 було завантажено чернетку додаткової угоди з технічною механічною помилкою (опискою) в номері договору Загальна вартість робіт за договором складає 998 300,00 грн. Бюджетні призначення на 2022 рік становлять 998 300 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/389/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін виконання робіт - до 24.12.2023 року. Термін дії договору - до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/389/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість робіт за договором становить 998300,00 грн. Бюджетні зобов'язання на 2022 рік становлять 0,00грн |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/389/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |