Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба штемпельна
Очікувана вартість
700,00 UAH
UA-2021-10-22-005580-b eea872d9483341f68cdb2ad3d679a7c3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА

+380577251201
+380577251178
25_pk.economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003445
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Руставелі, будинок 14
Контактна особа: Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА
+380577251201, +380577251178
25_pk.economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно з договором. Постачальник повинен передати Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічнім умовам тощо). В разі виявлення Покупцем неякісного Товару, Постачальник здійснює заміну Товару на якісний в узгоджений із Покупцем строк
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Руставелі, 14, м. Харків, Харківська область, 61050, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі підписаних видаткових накладних шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 жовтня 2021 12:22
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУК'ЯНЕНКО ОЛЕНА ДАНИЛІВНА
#2290023026
Переможець 700,00
UAH
22 жовтня 2021 12:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 12:29
Договір №274_10 від 22.10.2021 р..pdf укладений
22 жовтня 2021 12:26
Додаток №1 до Договору №274_10 від 22.10.2021 р..pdf укладений
22 жовтня 2021 12:26