Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Ніжинська, 24 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Очікувана вартість
1 198 800,00 UAH
UA-2021-10-22-003936-a 030e569335aa47009808422c170b38cf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцький Юрій Анатолійович

380487407280 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Висоцький Юрій Анатолійович
380487407280
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 17:30
Очікувана вартість: 1 198 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 994,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розробка проектної документації по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Ніжинська, 24 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська, 10-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2021 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 13:29
Додатки до оголошення спрощеної закупівлі.docx
22 жовтня 2021 13:29
Додаток 1.doc
22 жовтня 2021 13:29
Оголошення.docx
22 жовтня 2021 13:28
проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-СТРОЙ" 1 194 165,60
UAH з ПДВ
1 194 165,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 16:16
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:14
6. Звіт+додаток СОФІЇВСЬКА 15.pdf
02 листопада 2021 16:14
Договір Автокад.pdf
02 листопада 2021 16:14
Завдання на проектування.PDF
02 листопада 2021 16:14
5 Договір штат Іванова С.PDF
02 листопада 2021 16:14
1. Пропозиція.PDF
02 листопада 2021 16:14
4. Статут Аюсолют-строй1.pdf
02 листопада 2021 16:14
5 Сертификат Шкарупа ГАП.pdf
02 листопада 2021 16:14
Проект договору.PDF
02 листопада 2021 16:14
5 Сертифікат Твардовський.pdf
02 листопада 2021 16:14
Лист-відгук.PDF
02 листопада 2021 16:14
5 Сертифікат Іванова.pdf
02 листопада 2021 16:14
7. Скан Лицензия АС 4-ПИР.pdf
02 листопада 2021 16:14
Реквізити.PDF
02 листопада 2021 16:14
Ідент Код Будункевич.pdf
02 листопада 2021 16:14
Ліцензія АВК 2021 -2022 р..pdf
02 листопада 2021 16:14
Кошторис.PDF
02 листопада 2021 16:14
5 Свідоцтво Коваленко.pdf
02 листопада 2021 16:14
5 Сертифікат Коваленко.pdf
02 листопада 2021 16:14
7 Ліцензія AutoCAD.pdf
02 листопада 2021 16:14
5 Свідоцтво Твардовсский.pdf
02 листопада 2021 16:14
Лист-пояснення.PDF
02 листопада 2021 16:14
5. Штатний розпис.PDF
02 листопада 2021 16:14
4. Статут Абсолют-Строй2.pdf
02 листопада 2021 16:14
2 Паспорт Будункевич М.М..pdf
02 листопада 2021 16:14
5 Свідоцтво Іванова.pdf
02 листопада 2021 16:14
5. Свідоцтво Шкарупа В.Я..PDF
02 листопада 2021 16:14
Акт технічного огляду.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-СТРОЙ"
#41972083
Переможець 1 194 165,60
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 16:08

Документи

09 листопада 2021 16:08
Електронний підпис
09 листопада 2021 16:07
Намір про укл.. договору.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-СТРОЙ"
#41972083
1 194 165,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2021 16:08
Електронний підпис
09 листопада 2021 16:07
Намір про укл.. договору.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 17:39
дод. угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 17:39
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 14:02
дод. угода1.pdf зміни до договору
29 березня 2022 13:59
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 11:11
договір 200.pdf укладений
11 листопада 2021 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML