Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонні меблі та обладнання (столи виробничі з нержавіючої сталі різні, стіл-тумба для хліба, стелажі з нержавіючої сталі різні)
Очікувана вартість
119 622,00 UAH
UA-2021-10-22-003370-b 16684a6c5506459d83d7e4102518f96e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Закорко

+380542252049
+380542775057
z_luda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумська початкова школа № 30 «Унікум» Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33390023
Місцезнаходження: 40035, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Сірка Івана, буд. 2А
Контактна особа: Людмила Закорко
+380542252049, +380542775057
z_luda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 119 622,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 598,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Столи виробничі з нержавіючої сталі різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Рибалка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
1 штуки
Стіл-тумба для хліба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Рибалка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання
7 штуки
Стелажі з нержавіючої сталі різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Рибалка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39141000-2 — Кухонні меблі та обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки. Попередня оплата Товару не передбачається. Всі виплати Постачальнику здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Фінансування здійснюється згідно бюджетного призначення. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 10:55
Додаток_4_Договiр.docx
22 жовтня 2021 10:55
Оголошення.doc
22 жовтня 2021 10:55
Додаток 2.docx
22 жовтня 2021 10:55
Додаток 3.docx
22 жовтня 2021 10:55
Додаток 1.Тех.хар-ки..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні параметри предметів закупівлі
Дата подання: 27 жовтня 2021 12:33
Шановний замовнику, в тендерній документації відсутні розміри предметів закупівлі, технічна специфікація не містить даної інформації! Прошу внести зміни в документацію.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-22-003370-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ", Код ЄДРПОУ:38234134
Дата подання: 23 жовтня 2021 09:31
дискримінаційна вимога "Учасник надає Акт обстеження з технічною оцінкою поточного стану об’єкту на підтвердження можливості виконання робіт згідно технічного завдання з підписом відповідальної особи Учасника. Для огляду об’єкту учаснику необхідно направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом."
Шановний Замовник! до оголошення результатів торгів для запобігання корупційної складової Законом України" Про публічні закупівлі" не передбачено особисті контакти потенційних переможців-учасників для унеможливлення змови. Ви вказуєте певні розміри в технічних характеристиках і моделі. Задля виконання яких саме робіт потрібно виїзд до Вас? Подивитись як меблі з нержавійки занести чи що? Тоді вкажіть , що переможець повинен зробити виїзд, але вже після оголошення результатів. Контакт Замовника з будь-яким учасником до оголошення результатів є дискримінаційною вимогою, що обмежує коло учасників закупівлі . Приберіть цю вимогу , будь ласка
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 119 322,00
UAH з ПДВ
119 322,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2021 10:03
Електронний підпис
29 жовтня 2021 10:01
Довідка працівники.pdf
29 жовтня 2021 10:01
Витяг ФОП.doc
29 жовтня 2021 10:01
Акт огляду об екта.pdf
29 жовтня 2021 10:01
Виписка лист 1.doc
29 жовтня 2021 10:01
Виписка лист 2.doc
29 жовтня 2021 10:01
Проект договору.pdf
29 жовтня 2021 10:01
Форма 4-ОПП.doc
29 жовтня 2021 10:01
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2067405337
Переможець 119 322,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 12:46

Документи

04 листопада 2021 12:45
Електронний підпис
04 листопада 2021 12:44
Протокол 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2067405337
119 322,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 12:45
Електронний підпис
04 листопада 2021 12:44
Протокол 7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 16:11
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 16:11
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:32
119344,00.pdf укладений
16 листопада 2021 11:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 листопада 2021 12:05
119 322,00 UAH UA628201720344280010004063340
СПШ №30 "Унікум" СМР
UA493375460000026009055009507
ФОП Ляпощенко Олександр Володимирович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 322,00
UAH