Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
159 936,00 UAH
UA-2021-10-22-002802-b 181ae8ff9db448faac08798d0162a4ef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Лебедюк

+380634075064 mary.lebedyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Марина Лебедюк
+380634075064
mary.lebedyuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 23:59
Очікувана вартість: 159 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 799,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 4 798,00 грн (чотири тисячі сімсот дев’яносто вісім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4798 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Стіл учнівський комп'ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Передова, буд. 427
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 штуки
Стіл вчительський комп'ютерний кутовий однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Передова, буд. 427
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 штуки
Стіл для конференцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Передова, буд. 427
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 штуки
Офісна шафа № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Передова, буд. 427
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
6 штуки
Офісна шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Передова, буд. 427
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Передова, буд. 427
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
52 штуки
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Передова, буд. 427
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 4 798,00 грн (чотири тисячі сімсот дев’яносто вісім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804

Сума забезпечення: 4798 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804.
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" 159 936,00
UAH з ПДВ
159 936,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 листопада 2021 14:51
гарантія2.rar
11 листопада 2021 11:06
гарантія.rar
02 листопада 2021 17:23
Електронний підпис
02 листопада 2021 17:09
Гарант. лист товар.pdf
02 листопада 2021 17:09
Довідка про право підпису.pdf
02 листопада 2021 17:09
Підписаний_Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
02 листопада 2021 17:09
Візуалізація.pdf
02 листопада 2021 17:09
Витяг ПДВ.pdf
02 листопада 2021 17:09
ISO 28000-2008 2021 з.pdf
02 листопада 2021 17:09
Технічні вимоги.pdf
02 листопада 2021 17:09
призначення + паспорт.pdf
02 листопада 2021 17:09
ISO 9001-2015 2021 з.pdf
02 листопада 2021 17:09
Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2021 17:09
Проект договору.pdf
02 листопада 2021 17:09
ISO 45001-2018 2021 з.pdf
02 листопада 2021 17:09
Сертифікат відповідності з.pdf
02 листопада 2021 17:09
ISO 14001-2015 2021 з.pdf
02 листопада 2021 17:09
Підписаний_66840316543909.pdf
02 листопада 2021 17:09
Висновок на клей з.pdf
02 листопада 2021 17:09
Довідка аналогічні.pdf
02 листопада 2021 17:09
Висновок на дсп Кроноспан з.pdf
02 листопада 2021 17:09
Пропозиція.pdf
02 листопада 2021 17:09
Висновок СЕС 2021 з.pdf
02 листопада 2021 17:09
Гарант. лист товар новий.pdf
02 листопада 2021 17:09
Гарант. лист фурнітура.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

гарантія2.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН"
#32140051
Переможець 159 936,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН"
#32140051
159 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 17:41
дод.угода №1 від 25.11.2021 договір №103 від 25.11.2021.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 17:40
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 17:05
договір №103 від 25.11.2021.pdf укладений
29 листопада 2021 17:04

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 10:01
56 160,00 UAH UA308201720344290042000095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA903052990000026000050700193
ТОВ "ТД "Н'ю-лайн""
Оплачений
20 грудня 2021 10:01
103 776,00 UAH UA308201720344290042000095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA903052990000026000050700193
ТОВ "ТД "Н'ю-лайн""
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 159 936,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 656,00 UAH)