Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
Overhaul of berths No. 5, 6 of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region (construction works)
Overhaul of berths No. 5, 6 of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region (construction works)
Очікувана вартість
783 446 927,50 UAH
UA-2021-10-22-002600-c ● 86e68132d68a4e218c32f55eff12ef63
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Тинкован Тетяна Вікторівна 0487381774 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бужинський Юрій Олександрович 048-738-17-43 Yurii.Buzhynskyi@pf.uspa.gov.ua Бовть Наталя Володимирівна 048-738-17-13 Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua Мошун Наталія Володимирівна 048-738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Тинкован Тетяна Вікторівна 048-738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua Кудря Олег Анатолійович 048-738-18-85 Oleh.Kudria@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PIVDENNYI BRANCH OF THE STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY (PIVDENNYI SEA PORT AUTHORITY) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Vladimirovna 0487381774 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Buzhynskyi Yurii Oleksandrovich 048-738-17-43 Yurii.Buzhynskyi@pf.uspa.gov.ua Bovt Natalia Volodumurivna 048-738-17-13 Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua Moshun Nataliia Volodumurivna 048-738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Tynkovan Tetiana Viktorivna 048-738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua Kudria Oleh Anatoliiovich 048-738-18-85 Oleh.Kudria@pf.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 783 446 927,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 917 234,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – гарантія банківської установи. У реквізитах Гарантії зазначається номер оголошення процедури закупівлі у форматі UA-XXXX-XX-XX-ХХХХХХ-Х, присвоєний електронною системою закупівель, та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «Прозорро» (www.prozorro.gov.ua).Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства та в обов’язковому порядку у тексті містити наступні положення: - умови Гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Гарантія надається переможцем торгів Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія виконання Договору повинна вступати в дію з дати її видачі. Гарантія діє до останнього дня календарного місяця наступного за календарним місяцем в якому спливає строк дії договору (Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між Сторонами до укладання Договору). До Гарантії, виданої банком-резидентом, переможцем додаються копії наступних банківських документів – ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала Гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана Гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Гарантія надається переможцем тендеру Замовнику у вигляді оригіналу паперового документу. Гарантія, надана переможцем тендеру через банк – нерезидент, має бути авізована через один з зазначених банків Замовника: ПАТ «Державний ощадний банк України» Філія-Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк», ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» (більш детальна інформація наведена у тендерній документації). |
Publication date: | 22 жовтня 2021 15:40 |
Enquiries until: | 03 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 грудня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 783 446 928 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 3 917 235 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи) за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова 11, причали №№ 5,6 ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний); - 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова 13, територія ДП «МТП «Южний». 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 33 місяці з дати початку робіт протягом 2021-2024 років, після надання Замовником Заявки про початок виконання робіт. Заявка про початок виконання робіт надається Виконавцю після отримання Замовником Дозволу на виконання будівельних робіт. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 783 446 927,50 грн. без ПДВ / 940 136 313,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.12.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює авансування у розмірі 5 (п’яти) % загальної ціни цього Договору протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати надсилання письмової заявки на початок виконання Робіт на підставі наданого Виконавцем рахунку шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Адміністрація здійснює розрахунки за фактично виконані Роботи, згідно з підписаними відповідними Актами приймання виконаних будівельних робіт (по примірній формі № КБ-2в разом з примірною формою № КБ-3) наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту приймання виконаних будівельних робіт, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту приймання виконаних будівельних робіт, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 13.12.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the United State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” – 38727770, Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” – 38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine “On Public Procurement” – legal entity and/or business entity that operates in one or several separate spheres of management. 5. Type of procurement: Works. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Overhaul of berths No. 5, 6 of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region (construction works) under the code DK 021:2015 – 45000000 – 7 Construction works and repair. 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation). 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: - 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, berths No. 5, 6 Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority); - 13 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, territory of the State Enterprise “Sea Trade Port “Yuzhny”. 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 33 months from the date of commencement of works during 2021-2024, after submission by the Customer of the Application for the beginning of performance of works. The Application for the beginning of performance of works is given to the Executor after receipt by the Customer of the Permission for performance of construction works. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 783 446 927,50 excluding VAT / UAH 940 136 313,00 including VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 13.12.2021 at 3:00 p.m. 12. Payment terms: The Administration shall make an advance payment in the amount of 5 (five) % of the total price of this Agreement within 15 (fifteen) banking days from the date of sending a written Application for the beginning of Works on the basis of the invoice provided by the Contractor by direct bank transfer to the Contractor's settlement account. The Administration performs calculations for the actually performed Works, in accordance with the signed relevant Delivery Acceptance Acts of the performed construction works (according to the approximate form No. КБ-2в together with the approximate form No. КБ-3) as follows: - within 15 (fifteen) banking days from the date of signing the relevant Delivery Acceptance Act of the performed construction works, on the basis of the invoice provided by the Contractor, 80% of the Act amount is paid, except for the amount of prepayment (if available), previously paid in accordance with terms of the Agreement, and accounted for as part of the payment under this Act; - within 10 (ten) banking days from the date of receipt of the registered and duly executed tax invoice in the Unified Register of Tax Invoices, on the basis of the invoice provided by the Contractor, 20% of the amount of the relevant Delivery Acceptance Act of the performed construction works is paid, except for the amount of prepayment (if available), previously paid in accordance with the terms of the Agreement, and accounted for as part of the payment under this Act. 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian, and by the decision of the customer, at the same time the documents can have an authentic translation into another language. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian. The translation must be done by an official translator and / or notarized in accordance with applicable law. At the same time, documents and copies of documents, that provided by bidders as part of their bids, but not drawn up directly by the participant in the procurement procedure, which are set forth in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 13.12.2021 at 3:00 p.m. 17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0,5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%. 18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Overhaul of berths No. 5, 6 of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region (construction works)
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Адміністрація здійснює авансування у розмірі 5 (п’яти) % загальної ціни цього Договору протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати надсилання письмової заявки на початок виконання Робіт на підставі наданого Виконавцем рахунку шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Аванс | 15 | Банківські | 5 |
Iнша подія | Адміністрація здійснює розрахунки за фактично виконані Роботи, згідно з підписаними відповідними Актами приймання виконаних будівельних робіт (по примірній формі № КБ-2в разом з примірною формою № КБ-3) наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту приймання виконаних будівельних робіт, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 75 |
Iнша подія | протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту приймання виконаних будівельних робіт, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 12:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 12:57 |
перелік змін від 01.12.2021.docx | |
01 грудня 2021 12:57 |
ТД Капіт ремонт прич.№№ 5,6 адм МП Південний (будів-монтаж.роб)(РЕДАКЦІЯ 4).docx | |
01 грудня 2021 12:57 |
Проект договору (нерезидент) (додаток до ТД у редакції 4).docx | |
01 грудня 2021 12:57 |
Проект договору (резидент) (додаток до ТД у редакції 4).docx | |
01 грудня 2021 12:57 |
Оголошення(Капіт.ремонт прич.№№ 5,6 адміністр.МП Південний)(із змінами).docx | |
01 грудня 2021 12:57 |
ANNOUNCEMENT oголошення на англ.мові(with changes).docx | |
23 листопада 2021 11:20 |
перелік змін від 22.11.2021.docx | |
16 листопада 2021 14:40 |
перелік змін від 16 11 2021.docx | |
22 жовтня 2021 15:37 |
ДОДАТОК А до технічних вимог.pdf | |
22 жовтня 2021 15:37 |
ДОДАТОК Б до технічних вимог.pdf | |
22 жовтня 2021 15:37 |
додаток В. схема до технічних вимог.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору(ів) або видів робіт
Дата подання: 10 листопада 2021 12:31
Дата відповіді: 12 листопада 2021 10:36
Відповідно до умов Тендерної документації передбачено надання акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) або іншого документу, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним договором.
Яку мінімальну кількість актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) необхідно надати до кожного аналогічного договору з метою підтвердження досвіду виконання аналогічного договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 11.11.2021р.
Роз’яснення на запитання
(дата подання запитання – 10 листопада 2021 о 12:31)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2021-10-22-002600-с).
Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1.3.1 Додатку № 2 тендерної документації (далі - ТД), для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у відповідності із специфікою предмета закупівлі, Замовником встановлений перелік основних видів робіт, а саме — розбирання конструкцій із монолітного бетону та з/б, виготовлення та встановлення конструкцій із монолітного бетону та з/б, улаштування бетонного фундаменту з монолітного з/б, лідерне буріння, віброзанурення паль, заглиблення паль дизель-молотом, виготовлення сталевих трубчатих паль, улаштування електрохімічного захисту, шляхом встановлення протекторів під водою.
У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору(ів) Замовником встановлена вимога надання учасником процедури закупівлі наступних документів:
- копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Так, документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору(-ів) може бути один акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) з довідкою про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3), якщо він містить інформацію про виконання всіх встановлених Замовником основних видів робіт, відповідно до переліку. У разі наявності основних видів робіт у складі окремих актів, надаються копії зазначених актів з довідками на кожен вид робіт з переліку. При цьому на один вид робіт достатньо надати один акт з довідкою.
Затверджено рішенням ТК від 11.11.2021р.
Роз’яснення на запитання
(дата подання запитання – 10 листопада 2021 о 12:31)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2021-10-22-002600-с).
Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1.3.1 Додатку № 2 тендерної документації (далі - ТД), для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у відповідності із специфікою предмета закупівлі, Замовником встановлений перелік основних видів робіт, а саме — розбирання конструкцій із монолітного бетону та з/б, виготовлення та встановлення конструкцій із монолітного бетону та з/б, улаштування бетонного фундаменту з монолітного з/б, лідерне буріння, віброзанурення паль, заглиблення паль дизель-молотом, виготовлення сталевих трубчатих паль, улаштування електрохімічного захисту, шляхом встановлення протекторів під водою.
У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору(ів) Замовником встановлена вимога надання учасником процедури закупівлі наступних документів:
- копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Так, документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору(-ів) може бути один акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) з довідкою про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3), якщо він містить інформацію про виконання всіх встановлених Замовником основних видів робіт, відповідно до переліку. У разі наявності основних видів робіт у складі окремих актів, надаються копії зазначених актів з довідками на кожен вид робіт з переліку. При цьому на один вид робіт достатньо надати один акт з довідкою.
Можливість використання аналогічних матеріалів
Дата подання: 12 листопада 2021 15:57
Дата відповіді: 16 листопада 2021 10:22
Відповідно до умов Тендерної документації, а саме інформації вказаної в Робочому проекті, передбачено використання клею Disom Grip при встановленні арматурних стрижнів в горизонтальні шпури та анкера закладних виробів у вертикальні шпури. Також у Відомостях обсягів робіт (Додаток Б) передбачено використання антикорозійного захисту системою PICOLTAR SS.
Клей Disom Grip та антикорозійний захист системою PICOLTAR SS є матеріалами іноземного виробництва, які не мають офіційних постачальників на території України. Чи можливо здійснити заміну вказаних матеріалів на аналогічні, які наявні на території України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 2
Затверджено рішенням ТК від 16.11.2021р.
Роз’яснення на запитання
(дата подання запитання – 12 листопада 2021 о 15:57)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2021-10-22-002600-с).
Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне: відповідно останнього абзацу ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації, зазначено, що у цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…»або еквівалент».
Але, Замовником додатково будуть внесені зміни до Відомості обсягів робіт, що є додатком Б до Тендерної документації, відповідно до яких буде зазначено, що Виконавець, за необхідності, зможе використати аналогічні матеріали тим, що зазначені у якості еквівалента. Проте, матеріали, що будуть запропоновані Виконавцем за своїми характеристиками повинні бути не гірші, ніж зазначені у Відомості.
Затверджено рішенням ТК від 16.11.2021р.
Роз’яснення на запитання
(дата подання запитання – 12 листопада 2021 о 15:57)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2021-10-22-002600-с).
Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне: відповідно останнього абзацу ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації, зазначено, що у цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…»або еквівалент».
Але, Замовником додатково будуть внесені зміни до Відомості обсягів робіт, що є додатком Б до Тендерної документації, відповідно до яких буде зазначено, що Виконавець, за необхідності, зможе використати аналогічні матеріали тим, що зазначені у якості еквівалента. Проте, матеріали, що будуть запропоновані Виконавцем за своїми характеристиками повинні бути не гірші, ніж зазначені у Відомості.
Відомості потреби в основниз машинах, механізмах, плавучиз та транспортних засобах
Дата подання: 12 листопада 2021 17:00
Дата відповіді: 16 листопада 2021 10:27
Тендерною документацією на закупівлю робіт "Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)" передбачено надання підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, пристроїв, інструментів, що зазначені в Додатку 1 (стор. 28-29 ТД).
У колонці "№ з/п" вказаного Додатку 1 пропущено строки №7-8.
Надання відомостей про наявність яких механізмів, передбачено у строках №7-8 Додатку № 1?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 3
Затверджено рішенням ТК від 16.11.2021р.
Роз’яснення на запитання (дата подання запитання – 12 листопада 2021 о 17:00)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі: Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи) за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2021-10-22-002600-с).
Стосовно поставленого запитання від потенційного учасника процедури закупівлі, повідомляємо наступне:
У зв’язку з технічною помилкою, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, шляхом коригування Додатку № 1 «Відомість потреби в основних машинах, механізмах, плавучих та транспортних засобах», які будуть викладені у новій редакції. Перелік змін та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Затверджено рішенням ТК від 16.11.2021р.
Роз’яснення на запитання (дата подання запитання – 12 листопада 2021 о 17:00)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі: Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи) за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2021-10-22-002600-с).
Стосовно поставленого запитання від потенційного учасника процедури закупівлі, повідомляємо наступне:
У зв’язку з технічною помилкою, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, шляхом коригування Додатку № 1 «Відомість потреби в основних машинах, механізмах, плавучих та транспортних засобах», які будуть викладені у новій редакції. Перелік змін та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Аналогічний досвід та матеріально-технічна база
Дата подання: 02 грудня 2021 18:04
Дата відповіді: 07 грудня 2021 10:13
Шановний Замовник!
Пунктом 1.3.1. Додатку 2 передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у відповідності із специфікою предмета закупівлі з урахуванням основних видів робіт за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації.
Перелік основних видів робіт:
- розбирання конструкцій із монолітного бетону та з/б;
- виготовлення та встановлення конструкцій із монолітного бетону та з/б;
- улаштування бетонного фундаменту з монолітного з/б;
- лідерне буріння;
- віброзанурення паль;
- заглиблення паль дизель-молотом;
- виготовлення сталевих трубчатих паль;
- улаштування електрохімічного захисту, шляхом встановлення протекторів під водою.
У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору(ів) або видів робіт, учасник процедури закупівлі надає оригінал/оригінали або завірену/завірені учасником процедури закупівлі копію/копії позитивного(их) відгуку(ів) від Замовників аналогічних робіт у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, загальна вартість робіт за договором, сума виконаних робіт за договором, % виконання договору від загальної вартості робіт за договором (у разі виконання робіт за договором на момент подання тендерної пропозиції (аналогічним буде вважатись договір виконаний не менше ніж на 65 %)), а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, учасник процедури закупівлі, надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідку (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором;.
Увага!!! У разі зазначення учасником процедури закупівлі у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору.».
З метою розширення потенційного кола учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, просимо роз’яснити чи буде вважатись аналогічним, договір/договори на виконання робіт з будівництва інших інфраструктурних об’єктів окрім причалів, який/які містять підтвердження виконання одного або декількох робіт з «переліку основних видів робіт».
Також, просимо уточнити, якщо п. 1.2.1 ТД передбачає саме «документів, які підтверджують трудові відносини з учасником процедури закупівлі працівників, вказаних у довідці», а, наприклад окремі одиниці техніки залучаються за договором надання послуг техніки з екіпажем, чи необхідно надавати такі документи на екіпаж що надається в рамках договору надання послуг техніки? Чи вимагається відображення найманого екіпажу (склад якого на даний момент може бути невідомий, але надавач послуг гарантує в договорі забезпечення техніки екіпажем) в довідці про працівників? Чи вимагається надання документів підтверджуючих проходження відповідними робітниками … перевірки знань з питань охорони праці, видані відповідно до вимог розділу 4 наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 (зі змінами) «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 4
Затверджено рішенням ТК від 07.12.2021р.
Роз’яснення на запитання
(дата подання запитання – 02 грудня 2021 о 18:04)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2021-10-22-002600-с).
Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне:
- по підпункту 1.3.1 пункту 1.3 частини 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД): для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника процедури закупівлі про наявність у Учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у відповідності із специфікою предмета закупівлі з урахуванням основних видів робіт, а саме: розбирання конструкцій із монолітного бетону та з/б; виготовлення та встановлення конструкцій із монолітного бетону та з/б; улаштування бетонного фундаменту з монолітного з/б; лідерне буріння; віброзанурення паль; заглиблення паль дизель-молотом; виготовлення сталевих трубчатих паль; улаштування електрохімічного захисту, шляхом встановлення протекторів під водою. При цьому, Учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання всіх вказаних основних видів робіт по даному предмету закупівлі, незалежно від типу об’єктів, на яких такі роботи були реалізовані;
- по підпункту 1.2.1 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 ТД: в разі залучення техніки з оператором (екіпажем), що надається в рамках договору надання послуг техніки, склад якого на момент подання тендерної пропозиції може бути невідомий, але надавач послуг з користування техніки гарантує в договорі забезпечення техніки відповідними операторами (екіпажем), в такому разі в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зазначати склад екіпажу такої техніки не обов’язково, але обов’язково необхідно зазначити інформацію щодо залучення техніки на підставі договору надання послуг з оператором техніки (екіпажем) у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у графі «Примітки». В такому разі надання документів, підтверджуючих проходження операторами (екіпажем) залученої техніки перевірки знань з питань охорони праці, на етапі подання тендерних пропозицій не обов’язкове.
Затверджено рішенням ТК від 07.12.2021р.
Роз’яснення на запитання
(дата подання запитання – 02 грудня 2021 о 18:04)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2021-10-22-002600-с).
Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне:
- по підпункту 1.3.1 пункту 1.3 частини 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД): для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника процедури закупівлі про наявність у Учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у відповідності із специфікою предмета закупівлі з урахуванням основних видів робіт, а саме: розбирання конструкцій із монолітного бетону та з/б; виготовлення та встановлення конструкцій із монолітного бетону та з/б; улаштування бетонного фундаменту з монолітного з/б; лідерне буріння; віброзанурення паль; заглиблення паль дизель-молотом; виготовлення сталевих трубчатих паль; улаштування електрохімічного захисту, шляхом встановлення протекторів під водою. При цьому, Учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання всіх вказаних основних видів робіт по даному предмету закупівлі, незалежно від типу об’єктів, на яких такі роботи були реалізовані;
- по підпункту 1.2.1 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 ТД: в разі залучення техніки з оператором (екіпажем), що надається в рамках договору надання послуг техніки, склад якого на момент подання тендерної пропозиції може бути невідомий, але надавач послуг з користування техніки гарантує в договорі забезпечення техніки відповідними операторами (екіпажем), в такому разі в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зазначати склад екіпажу такої техніки не обов’язково, але обов’язково необхідно зазначити інформацію щодо залучення техніки на підставі договору надання послуг з оператором техніки (екіпажем) у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у графі «Примітки». В такому разі надання документів, підтверджуючих проходження операторами (екіпажем) залученої техніки перевірки знань з питань охорони праці, на етапі подання тендерних пропозицій не обов’язкове.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 січня 2022
UA-2021-10-22-002600-c●86e68132d68a4e218c32f55eff12ef63
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2022 15:56
|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2022 16:04
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 січня 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій