Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали: 1) Рукавички оглядові, латексні, нестерильні, з пудрою Santex Powdered: розміри S, M, L. Виробник: Mercator Medical, НК 024:2019:47179 Припудрені оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 2) Рукавички оглядові, нітрилові, нестерильні, не припудрені Nitrilex Basic: розміри S, M, L. Виробник: Mercator Medical, НК 024:2019:47172 Непудровані оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 3) Рукавички оглядові, латексні, нестерильні, не припудрені Dermagel: розміри S, M, L. Виробник: Mercator Medical, НК 024:2019:47172 Непудровані оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 4) Комбінезон медичний захисний нестерильний вологонепроникний, з біоспану щільністю 48 г/м2, шви спаяні ультрозвуком, розмір 52- 54, одноразового застосування. ТМ Miss Lora, НК 024:2019:16176 Ізолювальний костюм.
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2021-10-22-002321-b efdc3d840bdc479787d522663042cc06
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сидоренко

+380472544493 saw78crda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02005585
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Менделєєва, буд.3
Контактна особа: Олександр Сидоренко
+380472544493
saw78crda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 10:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 10:09
Очікувана вартість: 161 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Відповідно до вимог Закону України «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель» № 1599-IX від 01.07.2021 року та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922 зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020р. (зі змінами), Порядку проведення закупівель лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID- 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України» від 22.09.2021р. № 1012,
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 пара
Рукавички оглядові, латексні, нестерильні, з пудрою Santex Powdered: розміри S, M, L. Виробник: Mercator Medical, НК 024:2019:47179 Припудрені оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 пара
Рукавички оглядові, нітрилові, нестерильні, не припудрені Nitrilex Basic: розміри S, M, L. Виробник: Mercator Medical, НК 024:2019:47172 Непудровані оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 пара
Рукавички оглядові, латексні, нестерильні, не припудрені Dermagel: розміри S, M, L. Виробник: Mercator Medical, НК 024:2019:47172 Непудровані оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Комбінезон медичний захисний нестерильний вологонепроникний, з біоспану щільністю 48 г/м2, шви спаяні ультрозвуком, розмір 52- 54, одноразового застосування. ТМ Miss Lora, НК 024:2019:16176 Ізолювальний костюм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2021 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 10:17
Оголошення Медичні матеріали (рукавички, кобінезони).docx
22 жовтня 2021 10:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 10:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кікоть Станіслав Валентинович 158 800,00
UAH з ПДВ
158 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 20:10
Електронний підпис
02 листопада 2021 20:07
Гарантiйний_лист_виробника2.pdf
02 листопада 2021 20:07
Витяг_eдиний_под.pdf
02 листопада 2021 20:07
Персонал_нi_данi.pdf
02 листопада 2021 20:07
Лiцензiя.pdf
02 листопада 2021 20:07
Виписка_з_EДР.pdf
02 листопада 2021 20:07
Гарантiйний_лист_виробника.pdf
02 листопада 2021 20:07
Лист-згода_з_МТВ.pdf
02 листопада 2021 20:07
Копия_Паспорт_всi_стор___код.pdf
02 листопада 2021 20:07
МТВ.pdf
02 листопада 2021 20:07
Повноваження.pdf
02 листопада 2021 20:07
гарантiйний_лист.pdf
02 листопада 2021 20:07
Гарантiйний_лист_виробника3.pdf
02 листопада 2021 20:07
Цiнова_пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кікоть Станіслав Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кікоть Станіслав Валентинович
#3530011875
Переможець 158 800,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 14:58

Документи

04 листопада 2021 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кікоть Станіслав Валентинович
#3530011875
158 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2022 13:50
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 10:00
Додаткова угода №3 до договору№ 1588-20% .pdf зміни до договору
08 лютого 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 09:37
Додаткова угода №2 до договору №1588 КІКОТЬ.pdf зміни до договору
04 січня 2022 09:34
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 14:57
додатк. 1.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 14:56
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 09:35
договір 1588.pdf укладений
09 листопада 2021 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1588
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі.
Номер договору про закупівлю: 1588
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням положень додаткової угоди №2 від 30.12.2021р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1588
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 01 червня 2022
Сума оплати за договором: 190 550,00
UAH