Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Complex system of diagnostics of systems of reactor installation and system of control of movement of pipelines of the 1st contour for the power unit № 6 SS ZNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Т. Котеньова (Економіст ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом») +38(044) 201-09-62 t.koteneva@ak.atom.gov.ua С. Омельченко (Інженер УВТК ВП ЗАЕС) +38(06139) 55-755 Uptk38215@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Т. Котеньова (Економіст ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом») +38(044) 201-09-62 t.koteneva@ak.atom.gov.ua С. Омельченко (Інженер УВТК ВП ЗАЕС) +38(06139) 55-755 Uptk38215@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 367 168 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 835 841,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у формі: •Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБОУ, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (далі – наказ Мінекономрозвитку №2628). Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення ТП учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Мінекономрозвитку №2628, та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 №846-р (www.energoatom.com.ua → «Діяльність» → «Страхування»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії, ТП такого учасника відхиляється на підставі абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3671682 UAH |
Publication date: | 22 жовтня 2021 11:18 |
Enquiries until: | 19 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 367 168 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 835 841 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 365 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 365 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000074 ● c9464643448348688e4502eacf7064d8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-10-22-002159-a 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 10:08:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексної системи діагностики систем реакторної установки і системи контролю переміщення трубопроводів 1-го контуру для енергоблока № 6 ВП ЗАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-22-002159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-15 14:42:31
Пояснення на запит ДАСУ від 10.06.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-10-22-002159-a)
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 06.06.2022 № 90 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Комплексна система діагностики систем реакторної установки і система контролю переміщення трубопроводів 1-го контуру для енергоблока № 6 ВП ЗАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-22-002159-a] через електронну систему закупівель 10.06.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено аналіз закупівель продукції з відповідними та подібними технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом», а також наданих ВП ЗАЕС комерційних пропозицій (з цінами та умовами постачання) виробників даної продукції, а саме: ПрАТ «СНВО «Імпульс» (Україна), NUVIA a.s. (Чеська Республіка) та ŠKODA JS a.s. (Чеська Республіка).
Предметом вищезазначеної закупівлі є комплексна система діагностики систем реакторної установки і система контролю переміщення трубопроводів 1-го контуру для енергоблока № 6 ВП ЗАЕС.
З метою забезпечення можливості закупівлі уніфікованої продукції у ДП «НАЕК «Енергоатом» було розроблено технічну специфікацію до предмета закупівлі «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Комплексна система діагностики систем реакторної установки і система контролю переміщення трубопроводів 1-го контуру енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС». Технічна специфікація до предмета закупівлі була погоджена та затверджена у встановленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку.
По суті запиту повідомляємо, що технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені в ТД на підставі вимог нижченаведених документів, обов’язкових до виконання ДП «НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Позначення НД Назва НД
Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII
Закон України «Про радіочастотний ресурс України» від 01.06.2000 № 1770-III
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077
Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою від 16.12.2015 № 1067
ВБНВ.1.1-034-03.307-2003 Противопожарные нормы проектирования атомных электростанций с водо-водяными энергетическими реакторами
ДСН 3.3.6.037-99 Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.145-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.202-2015 Вимоги ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
НП 306.5.02 / 3.076-2003 Вимоги до організації та порядку введення АЕС в експлуатацію
ДСТУ 4809:2007 Ізольовані проводи та кабелі. Вимоги пожежної безпеки та методи випробування
ДСТУ 8828:2019 Пожежна безпека. Загальні положення
ДСТУ ETSI EN 301 489-1 V1.9.2:2014 Електромагнітна сумісність радіообладнання та радіослужб. Частина 1. Загальні технічні вимоги
ДСТУ EN 50385:2007 Радіостанції систем з радіодоступом базові та стаціонарні кінцеві. Підтвердження відповідності базовим граничним чи контрольним рівням, пов’язаним з дією радіочастотних електромагнітних полів від 110 МГц до 40 ГГц на широкий загал (EN 50385:2002, IDT)
ДСТУ EN 55022 :2017 Обладнання інформаційних технологій. Характеристики радіозбурень. Норми та методи вимірювання
ДСТУ EN 60950-1:2015 Обладнання інформаційних технологій. Безпека. Частина 1. Загальні вимоги
ДСТУ IEC 61000-4-14:2019 (IEC 61000-4-14:2009, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-14. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до флуктуацій напруги для обладнання із силою вхідного струму не більше ніж 16 А на фазу
ДСТУ IEC 61000-4-11:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 4-11. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до провалів напруги, короткочасних переривань і змінень напруги (IEC 61000-4-11:2004, IDT)
ДСТУ EN 61000-4-28:2018 (EN 61000-4-28:2000; А1:2004; А2:2009, IDT;
IEC 61000-4-28:1999; А1:2001; А2:2009, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-28. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до змінення частоти електромережі для обладнання з вхідним струмом силою не більше ніж 16 А на фазу
ГОСТ 12.1.002-84 Электрические поля промышленной частоты Допустимые уровни напряженности и требования к проведению контроля на рабочих местах
ГОСТ 15150-69 Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды
ГОСТ 30546.2-98 Испытания на сейсмостойкость машин, приборов и других технических изделий. Общие положения и методы испытаний
ГОСТ 34.201-89 Информационная технология. Комплекс стандартов на автоматизированные системы. Виды, комплектность и обозначение документов при создании автоматизированных систем
ГОСТ 34.601-90 Информационная технология. Комплекс стандартов на автоматизированные системы. Автоматизированные системы. Стадии создания
ГОСТ 34.602-89 Технічне завдання на створення автоматизованої системи
ГОСТ 34.603-92 Информационная технология. Виды испытаний автоматизированных систем
СОУ НАЕК 011:2019 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Метрологічне забезпечення експлуатації АЕС. Організація робіт із забезпечення єдності вимірювань та порядок їх проведення
СОУ НАЕК 012:2012 Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників
СОУ НАЕК 022:2014 Інтегрована система управління. Управління невідповідностями
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
СОУ НАЕК 100:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги
РД 50-34.698-90 Автоматизированные системы. Требования к содержанию документов
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (інформація додається) була розміщена відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) на сторінці власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом»: посилання (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі).
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України веб-сайт ДП «НАЕК «Енергоатом» багаторазово перебував під сильними кібератаками. ДП «НАЕК «Енергоатом» входить до переліку об'єктів державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави (постанова КМУ від 4 березня 2015 р. № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави). На цей час доступ до веб-сайту відсутній.
Додаток: на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Олег КОСЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СПАРТАК-В" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ŠKODA JS a.s. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПАРТАК-В" |
367 085 851,20
UAH з ПДВ
|
367 085 851,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ŠKODA JS a.s. |
367 162 900,70
UAH з ПДВ
|
367 162 900,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПАРТАК-В" #831646518 |
Переможець |
367 085 851,20
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2023 15:05
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 13:58
|
Контракт 53-129-01-22-02419.pdf | укладений |
13 січня 2022 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено та викладено у новій редакції пункти 5.4 та 10.1 Контракту, Специфікацію № 1 до Контракту викладено у новій редакції. Термін постачання змінено на "до 31.12.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-22-02419 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |