Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення заходів з озеленення по вул.Вітовського в с.Задністрянське
Очікувана вартість
116 684,00 UAH
UA-2021-10-22-001902-b ● b577ffc5697f405ab2c4e471ad109352
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04357466 |
Вебсайт: | http://burshtyn-rada.if.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Рибчук Ірина 380675832315 br-mradaek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2021 10:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 116 684,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 583,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Досвід роботи - не менше 2 роки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Проведення заходів з озеленення по вул.Вітовського в с.Задністрянське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 листопада 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2021 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 10:02 |
Типовий договір на виконання робіт заходи з озеленення вул. Вітовського в селі З.docx | |
22 жовтня 2021 10:02 |
Задністрянське.PDF |
23 жовтня 2021 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2021 10:02 |
Типовий договір на виконання робіт заходи з озеленення вул. Вітовського в селі З.docx
|
|||
22 жовтня 2021 10:02 |
Задністрянське.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-22-001902-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОТЕХПРОМ", Код ЄДРПОУ:33484084
Дата подання: 09 листопада 2021 08:54
Скарга (вимога) на неправомірне відхилення пропозиції
05.11.2021 року Уповноваженою особою замовника – Бурштинської міської ради Рибчук І.Я. всього за одну годину після проведення аукціону прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «Водотехпром» та перейдено до розгляду пропозиції наступного учасника .
В ПП «Водотехпром» як учасника пропозиція якого була визначена автоматизованою системою прозорро як найбільш економічно вигідна виникає ряд запитань, зауважень та вимог до Замовника з приводу прийняття вищевказаного протоколу який навіть не містить вихідного номера .
Так замовник перелічує КВЕДИ економічної діяльності учасника ПП «Водотехпром» та вказує на те що серед кведів економічної діяльності компанії та досвіду робіт з 2019 року в учасника немає досвіду виконання робіт у сфері озеленення . Проте дані доводи не мають жодного змісту оскільки : 1) в закупівлі відсутнє будь-яке оголошення та будь-які кваліфікаційній вимоги щодо досвіду робіт у сфері озеленення . 2) Згідно інформації про ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ на порталі прозоро вказано ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи, ВИД ПРЕДМЕТУ закупівлі на майданчику прозорро за данею закупівлею встановлено : РОБОТИ, а відповідно до КВЕДів діяльності учасника будівельні роботи належать до діяльності ПП «Водотехпром». А тому було надано аналогічний досвід згідно предмета закупівлі . Більше того уповноважена особа немала взагалі ніяких правових підстав для оцінки даного критерію оскільки оголошення та кваліфікаційні критерії взагалі відсутні на порталі прозоро по даній спрощеній закупівлі. А тому невідомо чим керувався замовник самовільно надумавши дані критерії . Більше того перевірка КВЕДів не відноситься до повноважень уповноваженої особи та взагалі це не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно до якого проводяться закупівлі .
Наступним критерієм згідно якого пропозицію ПП «Водотехпром» було відхилено це те, що компанія позиціонує як власне майно приміщення, проте воно належить фізичній особі, дане твердження взагалі немає ніякого змісту. Оскільки згідно ст. 319 ЦК України : Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону., оскільки в документах пропозиції за данею закупівлею на порталі прозорро є договір оренди приміщення та договір користування транспортними засобами, крім того в довідці про обладнання та МТБ чітко вказано на яких підставах учасник використовує дане майно та відповідно до яких договорів.
Це доводить тільки те, що уповноважена особами взагалі не розглядала пропозицію ПП «Водотехпром» , а керуючись взагалі невідомо чим винесла взагалі незаконне рішення .
Більше того уповноважена особа відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Отже Уповноважена особа замовника вправі була досліджувати тільки цю обставину, а не статутний капітал та інші надумані причини. Що доводить те що уповноважена особа замовника взагалі перевищила свої посадові обов»язки та встановила критерії яких взагалі не існує згідно Законодавства України та не було передбачено тендерною документацією .
Більше того посадова особа при винесенні рішень керувалась взагалі ст. 4 (планування закупівель) та ст. 11 (організація закупівельної діяльності замовника) Закону України «Про публічні закупівлі», які взагалі не регламентують підстави для відхилення. Посилання на будь-які законодавчі норми згідно яких прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції взагалі відсутнє . Що взагалі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» .
Згідно ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
В даному випадку пропозиція ПП «Водотехпром» повністю відповідає предмету та оголошенню про проведення спрощеної закупівлі на підставі вищевикладеного.
Враховуючи вищевикладене керуючись ст.ст. 5, 12, 14, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати протокол від 05.11.2021 року (без реєстрації) та визнати ПП «Водотехпром» переможцем спрощеної закупівлі .
У випадку ігнорування вимоги ми будемо вимушені звертатися у відповідні органи для моніторингу даної закупівлі та суду .
Розгорнути
Згорнути
В ПП «Водотехпром» як учасника пропозиція якого була визначена автоматизованою системою прозорро як найбільш економічно вигідна виникає ряд запитань, зауважень та вимог до Замовника з приводу прийняття вищевказаного протоколу який навіть не містить вихідного номера .
Так замовник перелічує КВЕДИ економічної діяльності учасника ПП «Водотехпром» та вказує на те що серед кведів економічної діяльності компанії та досвіду робіт з 2019 року в учасника немає досвіду виконання робіт у сфері озеленення . Проте дані доводи не мають жодного змісту оскільки : 1) в закупівлі відсутнє будь-яке оголошення та будь-які кваліфікаційній вимоги щодо досвіду робіт у сфері озеленення . 2) Згідно інформації про ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ на порталі прозоро вказано ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи, ВИД ПРЕДМЕТУ закупівлі на майданчику прозорро за данею закупівлею встановлено : РОБОТИ, а відповідно до КВЕДів діяльності учасника будівельні роботи належать до діяльності ПП «Водотехпром». А тому було надано аналогічний досвід згідно предмета закупівлі . Більше того уповноважена особа немала взагалі ніяких правових підстав для оцінки даного критерію оскільки оголошення та кваліфікаційні критерії взагалі відсутні на порталі прозоро по даній спрощеній закупівлі. А тому невідомо чим керувався замовник самовільно надумавши дані критерії . Більше того перевірка КВЕДів не відноситься до повноважень уповноваженої особи та взагалі це не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно до якого проводяться закупівлі .
Наступним критерієм згідно якого пропозицію ПП «Водотехпром» було відхилено це те, що компанія позиціонує як власне майно приміщення, проте воно належить фізичній особі, дане твердження взагалі немає ніякого змісту. Оскільки згідно ст. 319 ЦК України : Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону., оскільки в документах пропозиції за данею закупівлею на порталі прозорро є договір оренди приміщення та договір користування транспортними засобами, крім того в довідці про обладнання та МТБ чітко вказано на яких підставах учасник використовує дане майно та відповідно до яких договорів.
Це доводить тільки те, що уповноважена особами взагалі не розглядала пропозицію ПП «Водотехпром» , а керуючись взагалі невідомо чим винесла взагалі незаконне рішення .
Більше того уповноважена особа відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Отже Уповноважена особа замовника вправі була досліджувати тільки цю обставину, а не статутний капітал та інші надумані причини. Що доводить те що уповноважена особа замовника взагалі перевищила свої посадові обов»язки та встановила критерії яких взагалі не існує згідно Законодавства України та не було передбачено тендерною документацією .
Більше того посадова особа при винесенні рішень керувалась взагалі ст. 4 (планування закупівель) та ст. 11 (організація закупівельної діяльності замовника) Закону України «Про публічні закупівлі», які взагалі не регламентують підстави для відхилення. Посилання на будь-які законодавчі норми згідно яких прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції взагалі відсутнє . Що взагалі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» .
Згідно ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
В даному випадку пропозиція ПП «Водотехпром» повністю відповідає предмету та оголошенню про проведення спрощеної закупівлі на підставі вищевикладеного.
Враховуючи вищевикладене керуючись ст.ст. 5, 12, 14, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати протокол від 05.11.2021 року (без реєстрації) та визнати ПП «Водотехпром» переможцем спрощеної закупівлі .
У випадку ігнорування вимоги ми будемо вимушені звертатися у відповідні органи для моніторингу даної закупівлі та суду .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2021 16:29
05.11.2021 року мною було відхилено пропозицію компанії ПП «Водотехпром» (Проведення заходів з озеленення по вул.Вітовського в с.Задністрянське UA-2021-10-22-001902-b). З огляду на Вашу скаргу, інформую наступне.
1. Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», уповноважена особа приймає рішення, яке оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який нею підписується. Дата на протоколі уповноваженої особи наявна, що може побачити у вільному доступі будь-який користувач інтернет-мережі.
2. Для підготовки тендерної документації та/або оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі за рішенням замовника уповноважена особа може залучати інших працівників замовника та здійснює інші дії, передбачені Законом. Перелік інформації, яку можна чи не можна аналізувати за для ефективного використання бюджетних коштів не визначений.
3. Уповноважена особа під час організації та проведення закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Саме тому, вважаю, що маю право аналізувати інформацію з відкритих офіційних джерел.
4. Відхилення через одну годину після завершення процедури закупівлі не є порушенням, оскільки Законом не визначено мінімального часу на визначення учасника переможцем закупівлі. Відсутність на протоколі номера теж не є порушенням із аналогічних причин.
5. Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Відповідно до умов спрощеної закупівлі «Проведення заходів з озеленення по вул.Вітовського в с.Задністрянське» UA-2021-10-22-001902-b у графі «Примітки» зазначено вимогу щодо досвіду роботи не менше двох років.
6. Учасник закупівлі, компанія ПП «Водотехпром», жодним документом не підтвердив досвіду роботи «не менше двох років». Крім того, відсутні коди економічної діяльності за аналогічним або дотичним видом робіт. Питання кодів економічної діяльності стосуються досвіду чи бажання компанії виконувати аналогічний вид робіт (чи надання послуг), але не мають жодного стосунку до Порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом від 15.04.2020 № 708.
7. Твердження про те, що пропозиція ПП «Водотехпром» не розглядалася є абсолютно хибним та безпідставним, що видно із змісту самого протоколу уповноваженої особи, який є у вільному доступі.
1. Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», уповноважена особа приймає рішення, яке оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який нею підписується. Дата на протоколі уповноваженої особи наявна, що може побачити у вільному доступі будь-який користувач інтернет-мережі.
2. Для підготовки тендерної документації та/або оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі за рішенням замовника уповноважена особа може залучати інших працівників замовника та здійснює інші дії, передбачені Законом. Перелік інформації, яку можна чи не можна аналізувати за для ефективного використання бюджетних коштів не визначений.
3. Уповноважена особа під час організації та проведення закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Саме тому, вважаю, що маю право аналізувати інформацію з відкритих офіційних джерел.
4. Відхилення через одну годину після завершення процедури закупівлі не є порушенням, оскільки Законом не визначено мінімального часу на визначення учасника переможцем закупівлі. Відсутність на протоколі номера теж не є порушенням із аналогічних причин.
5. Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Відповідно до умов спрощеної закупівлі «Проведення заходів з озеленення по вул.Вітовського в с.Задністрянське» UA-2021-10-22-001902-b у графі «Примітки» зазначено вимогу щодо досвіду роботи не менше двох років.
6. Учасник закупівлі, компанія ПП «Водотехпром», жодним документом не підтвердив досвіду роботи «не менше двох років». Крім того, відсутні коди економічної діяльності за аналогічним або дотичним видом робіт. Питання кодів економічної діяльності стосуються досвіду чи бажання компанії виконувати аналогічний вид робіт (чи надання послуг), але не мають жодного стосунку до Порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом від 15.04.2020 № 708.
7. Твердження про те, що пропозиція ПП «Водотехпром» не розглядалася є абсолютно хибним та безпідставним, що видно із змісту самого протоколу уповноваженої особи, який є у вільному доступі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" #19389851 |
Очікує рішення |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 15:16
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОТЕХПРОМ" #33484084 |
Відхилено |
79 800,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 15:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 листопада 2021 16:58 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із зменшенням бюджетних асигнувань, враховуючи рішення спільної комісії від 10.11.2021 р. та частину 5 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Документи:
11 листопада 2021 16:58
|
Електронний підпис |
11 листопада 2021 16:58
|
Протокол Задністрянськ.PDF |