Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015) – 09120000-6 «Газове паливо» газ природний
Очікувана вартість
1 167 338,42 UAH
UA-2021-10-22-001125-a c21d511c237d401c910a1c4b27d95588
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоус Юрій

380962752084 bsr02@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Байковецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04394846
Місцезнаходження: 47711, Україна , Тернопільська обл., Байківці, вул. Січових Стрільців, 43
Контактна особа: Білоус Юрій
380962752084
bsr02@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно висновку Експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12 жовтня 2021 року, встановлено надзвичайну ситуацію регіонального рівня внаслідок аварій на системах життєзабезпечення (код 10800).
Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 10:17
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70517 метри кубічні
(ДК 021:2015) – 09120000-6 «Газове паливо» газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

22 жовтня 2021 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 10:10
Повідомлення про намір.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-12-000055 ● d82cbe6e57804c7c9a9c97ca9e2d97dc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2022 № 43
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.09.2022 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-10-22-001125-a 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-12 16:35:00

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету « (ДК 021:2015) – 09120000-6 «Газове паливо» газ природний», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-001125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1.Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-22-001125-a, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону, зокрема: «згідно висновку Експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12 жовтня 2021 року, встановлено надзвичайну ситуацію регіонального рівня внаслідок аварій на системах життєзабезпечення (код 10800). Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»
У зв’язку з чим, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-22-001125-a не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
2.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-14 16:45:13

Відповідь на запит

На Ваш Запит про надання пояснення повідомляємо наступне:
Станом на 22.10.2022року обов’язки Уповноваженої особи Замовника виконував Білоус Юрій Євгенович, який на даний час звільнений з займаної посади за власним бажанням
1. Байковецькою сільською радою (далі – Замовник) 22.10.2022року, дійсно, застосовано переговорну процедуру UA-2021-10-22-001125-a з наступних підстав: у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Замовнику доведено до відома Тернопільською обласною державною адміністрація листом за номером 02-8348/25 від 13.10.2021 Протокол №12 засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Тернопільській обласній державній адміністрації від 11.10.2021року та Протокол засідання №15/09-21 експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021року.

Протоколом № 12 від 11 жовтня 2021 року позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років надзвичайною. Надзвичайну ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років попередньо було класифіковано як надзвичайну ситуацію техногенного характеру регіонального рівня (Протокол №15/09-21).
Таким чином, у Замовника були наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Закон не визначає перелік та терміни технічних, експертних, нормативних та інших документів, їх зміст та конкретний порядок їх завантаження до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Одночасно відповідно до статті 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Враховуючи відсутність законодавчо визначеної форми обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та її змісту, конкретного порядку завантаження документів до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю факт посилання Байковецькою сільською радою на висновок Експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12 жовтня 2021 року, що є у вільному доступі в мережі інтернет (https://carpathia.gov.ua/storage/app/sites/21/Covid/protokoldsns121021-15-09-21.pdf) відповідає основній меті Закону, а саме - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Також зі слів уповноваженої особи (Білоуса Ю.Є.), документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі були в загальному доступі на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій і тому не завантажувались в інформаційно-телекомунікаційну систему Prozorro.

Додатково надаємо вищезазначені документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

2. Обґрунтування визначення бюджетного призначення уповноваженою особою здійснювалось на підставі службової записки Начальника відділу житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та благоустрою Байковецької сільської ради В.М.Атаманчука (додається додатково). На основі потреби природнього газу розраховувалась очікувана вартість предмета закупівлі.

3. Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://gromada.org.ua/gromada/baykovecka/news/1663157495/

4. Додатково завантажуємо інші документи, які підтверджують порядок та правомірність здійснення процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Байковецькою сільською радою розглянуто Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA -2021-10-22-001125-а (далі - Висновок). В ході зазначеного моніторингу виявлено неповне відображення замовником інформації про публічну закупівлю, а саме відсутність документів, які б підтверджували наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи відсутність законодавчо визначеної форми обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та її змісту, конкретного порядку завантаження документів до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю факт посилання Байковецькою сільською радою на висновок Експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12 жовтня 2021 року, що є у вільному доступі в мережі інтернет, відповідає основній меті Закону, а саме - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Байковецька сільська рада в наступних закупівлях буде чітко дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуватиме рекомендації викладені у Висновку щодо повноти відображення документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

2022-09-20 16:23:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
Переможець 1 167 338,42
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 10:17

Документи

22 жовтня 2021 10:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2021 10:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
1 167 338,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2021 10:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 10:45
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2022 15:31
ДУ Нафтогаз Трейдинг.pdf зміни до договору
20 вересня 2022 15:29
ДУ Нафтогаз Трейдинг.pdf зміни до договору
20 вересня 2022 15:01
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2022 15:35
ДУ.pdf зміни до договору
23 березня 2022 15:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:46
дод 1 23.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:22
дод 1 23.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 14:48
8_1071_договір.pdf укладений
08 листопада 2021 14:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
(ДК 021:2015) – 09120000-6 «Газове паливо» газ природний 70517 метри кубічні 16,55
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18-1071/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18-1071/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви: "Байковецька сільська рада" було перейменовано у "Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області".
Номер договору про закупівлю: 18-1071/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 18-1071/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
(ДК 021:2015) – 09120000-6 «Газове паливо» газ природний 62742.2 метри кубічні 16,55
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 659 167,20
UAH (в тому числі ПДВ 109 861,20 UAH)