Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 202+600 - км 204+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв – Мілове (через м. Старобільськ) у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Services for current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 202 + 600 - km 204 + 600 of the public highway of state importance H-26 Chuguiv - Milove (via Starobilsk) in Luhansk region project documentation) DK 021: 2015 - 45233142-6– Repair of roads.
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Services for current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 202 + 600 - km 204 + 600 of the public highway of state importance H-26 Chuguiv - Milove (via Starobilsk) in Luhansk region project documentation) DK 021: 2015 - 45233142-6– Repair of roads.
Очікувана вартість
18 420 000,00 UAH
UA-2021-10-22-000748-a ● 41ed08d672534cd098787e81eb2094ac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Y 380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 18 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій викладені у ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 276300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю викладені у ТД |
Publication date: | 22 жовтня 2021 09:41 |
Enquiries until: | 13 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 листопада 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 18 420 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 92 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 202+600 - км 204+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв – Мілове (через м. Старобільськ) у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
Розгорнути
Згорнути
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Services for current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 202 + 600 - km 204 + 600 of the public highway of state importance H-26 Chuguiv - Milove (via Starobilsk) in Luhansk region project documentation) DK 021: 2015 - 45233142-6– Repair of roads.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 202+600 - км 204+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв – Мілове (через м. Старобільськ) у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна,б.70
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 202+600 - км 204+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв – Мілове (через м. Старобільськ) у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 23.02.2021 р. № Н-87/05-02 «Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2021 році службами автомобільних доріг в областях» (із змінами) та № Н-112/05-02 від 11.03.2021 «Про внесення змін до Наказу Укравтодору від 23 лютого 2021 року № 87/05-02 «Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2021 році службами автомобільних доріг в областях» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2 в на суму попередньої оплати | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. 4.4. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 09:38 |
Технічне завдання.pdf | |
22 жовтня 2021 09:38 |
ТД WIM на Н-26 км 202+600 -км 204+600.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно освіти працівників
Дата подання: 10 листопада 2021 09:45
Дата відповіді: 11 листопада 2021 14:37
Шановний Замовнику! Надайте, будь ласка, роз’яснення щодо наявності вищої освіти для інженерно-технічних працівників. Чи не буде відхилена пропозиція, якщо головний інженер має вищу освіту за спеціальністю інженера – електрика, є майстер, а не начальник виробничої ділянки із ступенем бакалавра з міжнародної економіки, але при цьому він підпорядковується виконавцю робіт, який має кваліфікацію інженера-будівельника за спеціальністю промислове будівництво?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У своїй тендерній документації Замовник до п. 2 «Ремонтно-будівельні роботи:» Інформаційної довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації для категорії інженерно-технічних працівників зазначив наступні вимоги:
Головний інженер або інша особа яка здійснює технічне керівництво на об'єкті – не менше 1 особи;
Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи;
Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт – не менше 1 особи;
Майстер – не менше 1 особи;
на інженерно - технічних працівників (головний інженер, начальник дільниці, виконроб, майстер), що зазначені у п. 2 довідки надати
- скан - копії трудових книжок із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини із Учасником, дипломів про закінчення учбових закладів або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні за означеною вище спеціалізацією Учасником під час виконання договору (що буде діяти на весь час надання послуг).
Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої (для головного інженера та начальника дільниці) або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, обов’язкова наявність не менше одного інженерно-технічного фахівця за спеціальністю пов’язаною із будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів.
За означеними у Тендерній документації вимогами Замовник визначив перелік інженерно-технічних працівників та означив коло посад та відповідно-необхідну для кожної посади бажану освіту.
Слід зазначити, що предметом закупівлі в першу чергу є будівельні роботи/послуги на автомобільних дорогах загального користування, а тому головним фактором відповідності приналежної до відповідного виду робіт/послуг освіти є освіта саме будівельника, інженера – будівельника, зокрема за напрямом «Будівництво, експлуатація і ремонт автомобільних доріг, мостів і аеродромів».
Відповідно до вищенаведеного Учасник повинен відповідати вимогам ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;) та умовам Тендерної документації.
Головний інженер або інша особа яка здійснює технічне керівництво на об'єкті – не менше 1 особи;
Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи;
Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт – не менше 1 особи;
Майстер – не менше 1 особи;
на інженерно - технічних працівників (головний інженер, начальник дільниці, виконроб, майстер), що зазначені у п. 2 довідки надати
- скан - копії трудових книжок із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини із Учасником, дипломів про закінчення учбових закладів або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні за означеною вище спеціалізацією Учасником під час виконання договору (що буде діяти на весь час надання послуг).
Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої (для головного інженера та начальника дільниці) або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, обов’язкова наявність не менше одного інженерно-технічного фахівця за спеціальністю пов’язаною із будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів.
За означеними у Тендерній документації вимогами Замовник визначив перелік інженерно-технічних працівників та означив коло посад та відповідно-необхідну для кожної посади бажану освіту.
Слід зазначити, що предметом закупівлі в першу чергу є будівельні роботи/послуги на автомобільних дорогах загального користування, а тому головним фактором відповідності приналежної до відповідного виду робіт/послуг освіти є освіта саме будівельника, інженера – будівельника, зокрема за напрямом «Будівництво, експлуатація і ремонт автомобільних доріг, мостів і аеродромів».
Відповідно до вищенаведеного Учасник повинен відповідати вимогам ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;) та умовам Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-22-000748-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ", Код ЄДРПОУ:33901492
Дата подання: 10 листопада 2021 09:37
Щодо кваліфікаційних вимог
Шановний Замовнику! Вимога, вказана у Додатку № 2 до тендерної документації, щодо наявності дорожнього господарства на території Луганської області дозволяє взяти участь у закупівлі лише обмеженому колу учасників, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання та порушує принципи здійснення публічних закупівель стосовно недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Вимагаємо виключити з вимог тендерної документації обмеження стосовно розташування дорожнього господарства на території Луганської області , або надати аргументоване обґрунтування цієї умови, тому що вона порушує пункт 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , а також йде всупереч НАКАЗУ від 17.08.2020 № 1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити з вимог тендерної документації обмеження стосовно розташування дорожнього господарства на території Луганської області , або надати аргументоване обґрунтування цієї умови, тому що вона порушує пункт 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , а також йде всупереч НАКАЗУ від 17.08.2020 № 1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2021 15:24
Замовник у жодний спосіб не зазначив у Тендерної документації вимогу щодо необхідності Учасником мати у наявності «дорожнього господарства на території Луганської області».
Словосполучення «наявності дорожнього господарства на території Луганської області» зазначене Замовником у вступній частині до п.1 «Замовник встановлює обов’язковий мінімум спеціальної техніки , обладнання, наявність матеріально-технічної бази і технологій, потрібної штатної чисельності працівників та наявність відповідного аналогічного досвіду виконання робіт/надання послуг» Додатку 2 до Тендерної документації у контексті пояснення підстав та умов для власних розрахунків потреби у механізмах, обладнанні, техніки та трудових ресурсів.
Відповідно до вищенаведеного зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Словосполучення «наявності дорожнього господарства на території Луганської області» зазначене Замовником у вступній частині до п.1 «Замовник встановлює обов’язковий мінімум спеціальної техніки , обладнання, наявність матеріально-технічної бази і технологій, потрібної штатної чисельності працівників та наявність відповідного аналогічного досвіду виконання робіт/надання послуг» Додатку 2 до Тендерної документації у контексті пояснення підстав та умов для власних розрахунків потреби у механізмах, обладнанні, техніки та трудових ресурсів.
Відповідно до вищенаведеного зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-10-22-000748-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ", Код ЄДРПОУ:33901492
Дата подання: 10 листопада 2021 09:40
Щодо кваліфікаційних вимог
1. Шановний Замовнику! Вимога, вказана у Додатку № 2 до тендерної документації, стосовно надання на інженерно - технічних працівників (головний інженер, начальник дільниці, виконроб, майстер), що зазначені у п. 2 скан - копії трудових книжок із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини із Учасником є неправомірною та такою що суперечить чинному законодавству України, тому що 05.02.2021 Верховною Радою було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі — Закон), який набрав чинності 10.06.2021. Законом запроваджується облік трудової діяльності працівника в електронній формі в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Відомості про трудову діяльність з 10.06.2021 вносяться або працівником, або роботодавцем. Оригінал трудової книжки зберігається у працівника. Після перенесення даних у е-формат роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки працівникові на руки під підпис.
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо внести зміни у Додаток № 2 до тендерної документації та викласти вимоги щодо інформації про наявність відповідного складу працівників у наступній редакції:
«На підтвердження інформації щодо наявності відповідного складу працівників (за п.2 таблиці) Учасник повинен надати:
на інженерно - технічних працівників (головний інженер, начальник дільниці, виконроб, майстер), що зазначені у п. 2 довідки надати
- скан - копії трудових книжок із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини із Учасником або скан-копії наказів про прийняття на роботу чи на призначення, дипломів про закінчення учбових закладів або копії цивільно- правових угод з особами, що будуть залучені, за означеною вище спеціалізацією, Учасником під час виконання договору (що буде діяти на весь час надання послуг).»
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо внести зміни у Додаток № 2 до тендерної документації та викласти вимоги щодо інформації про наявність відповідного складу працівників у наступній редакції:
«На підтвердження інформації щодо наявності відповідного складу працівників (за п.2 таблиці) Учасник повинен надати:
на інженерно - технічних працівників (головний інженер, начальник дільниці, виконроб, майстер), що зазначені у п. 2 довідки надати
- скан - копії трудових книжок із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини із Учасником або скан-копії наказів про прийняття на роботу чи на призначення, дипломів про закінчення учбових закладів або копії цивільно- правових угод з особами, що будуть залучені, за означеною вище спеціалізацією, Учасником під час виконання договору (що буде діяти на весь час надання послуг).»
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2021 14:41
Відповідно до п 2 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (5 лютого 2021 року № 1217-IX) Законодавець передбачив що включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п’яти років з дня набрання чинності цим Законом на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою у порядку та строки, встановлені Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері трудових відносин.
Власник або уповноважений ним орган зобов’язаний видати належно оформлену трудову книжку працівнику, з яким укладено трудовий договір до набрання чинності цим Законом та який звільняється до завершення процедури включення до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність, у день звільнення.
Механізм організації відповідного обліку визначений «Порядком обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 1084 (далі – Постанова 1084).
Відповідно до п.6 Постанови 1084, відомості про трудову діяльність працівника подаються Пенсійному фонду України через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України страхувальником або особисто працівником у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником кваліфікованого електронного підпису.
Також слід зазначити, що у разі, якщо данні паперових трудових книжок працівників, що були прийняті на роботу до набрання чинності Законом № № 1217-IX та вже переведені у Е-формат, то у роботодавця або працівника у будь якому разі може бути збережена скан-копія такої трудової книжки, що була сканована з метою подальшої передачі до реєстру.
Будь яку заборону на збереження у працедавця сканованих копій трудових книжок найманих працівників Кодекс законів України про працю, Закон України № 1217-IX, постанова КМУ № 1084 – не містять.
У разі, якщо Учасник залучив найманого працівника після набрання чинності Законом України ««Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (5 лютого 2021 року № 1217-IX)» та не оформлення трудової книжки у паперовому вигляді достатнім буде надавання Учасником інформації у відповідності із п. 10 Постанови КМУ № 1084 від 27.11.2019 р. Також достатнім буде надавання інформації за вищезазначеним нормативом і по вже внесеним Е-формату реєстру Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за умови надання відповідного пояснення.
Вимога Замовника про надання копій трудових найманих працівників Учасника процедури разом із наданням особистої згоди кожного залученого найманого працівника Учасника закупівлі (в тому числі і на умовах цивільно-правових угод) на обробку та передачу його персональних даних жодним чином не суперечить діючому законодавству.
Відповідно до вищенаведеного зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Власник або уповноважений ним орган зобов’язаний видати належно оформлену трудову книжку працівнику, з яким укладено трудовий договір до набрання чинності цим Законом та який звільняється до завершення процедури включення до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність, у день звільнення.
Механізм організації відповідного обліку визначений «Порядком обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 1084 (далі – Постанова 1084).
Відповідно до п.6 Постанови 1084, відомості про трудову діяльність працівника подаються Пенсійному фонду України через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України страхувальником або особисто працівником у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником кваліфікованого електронного підпису.
Також слід зазначити, що у разі, якщо данні паперових трудових книжок працівників, що були прийняті на роботу до набрання чинності Законом № № 1217-IX та вже переведені у Е-формат, то у роботодавця або працівника у будь якому разі може бути збережена скан-копія такої трудової книжки, що була сканована з метою подальшої передачі до реєстру.
Будь яку заборону на збереження у працедавця сканованих копій трудових книжок найманих працівників Кодекс законів України про працю, Закон України № 1217-IX, постанова КМУ № 1084 – не містять.
У разі, якщо Учасник залучив найманого працівника після набрання чинності Законом України ««Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (5 лютого 2021 року № 1217-IX)» та не оформлення трудової книжки у паперовому вигляді достатнім буде надавання Учасником інформації у відповідності із п. 10 Постанови КМУ № 1084 від 27.11.2019 р. Також достатнім буде надавання інформації за вищезазначеним нормативом і по вже внесеним Е-формату реєстру Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за умови надання відповідного пояснення.
Вимога Замовника про надання копій трудових найманих працівників Учасника процедури разом із наданням особистої згоди кожного залученого найманого працівника Учасника закупівлі (в тому числі і на умовах цивільно-правових угод) на обробку та передачу його персональних даних жодним чином не суперечить діючому законодавству.
Відповідно до вищенаведеного зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-10-22-000748-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ", Код ЄДРПОУ:33901492
Дата подання: 10 листопада 2021 09:43
Щодо кваліфікаційних вимог
Шановний Замовнику! У зв’язку з тим, що при прийнятті на роботу на підприємствах використовується Типова форма № П 1 для наказів Затверджена наказом Держкомстату України від 05.12.2008 року № 489 , вимагаємо внести зміни у вимоги Додатку № 2 до тендерної документації стосовно надання підтверджуючих документов щодо наявності відповідного складу працівників, а саме:
«На операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) та дорожніх робітників Учасник повинен надати:
- скан копії наказів про призначення/про прийняття на роботу або діючі цивільно-правові угоди.
Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника (ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається:
- лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі.
На працівників робітничих професій (будівельники, дорожні робочі, водії, механікі, оператори, що зазначені у довідці Учасник надає:
- копії наказів про призначення їх на посаду/ про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні за означеною спеціалізацією (зазначанням у такому договорі видів робіт чи послуг що буде виконувати зазначена особа за спеціальністю) під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці».
Розгорнути
Згорнути
«На операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) та дорожніх робітників Учасник повинен надати:
- скан копії наказів про призначення/про прийняття на роботу або діючі цивільно-правові угоди.
Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника (ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається:
- лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі.
На працівників робітничих професій (будівельники, дорожні робочі, водії, механікі, оператори, що зазначені у довідці Учасник надає:
- копії наказів про призначення їх на посаду/ про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні за означеною спеціалізацією (зазначанням у такому договорі видів робіт чи послуг що буде виконувати зазначена особа за спеціальністю) під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці».
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2021 14:45
У своїй тендерній документації Замовник для категорії працівників: оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) та дорожні робітники передбачив необхідність надання Учасником наступних документів за наступних умов:
- скан копії наказів про призначення або діючі цивільно-правові угоди.
Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника (ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається:
- лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі.
На працівників робітничих професій (будівельники, дорожні робочі, водії, механікі, оператори, що зазначені у довідці Учасник надає:
- копії наказів про призначення їх на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні за означеною спеціалізацією (зазначенням у такому договорі видів робіт чи послуг що буде виконувати зазначена особа за спеціальністю) під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Замовник передбачив можливість надання інших за формою документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Таким документом може бути, зокрема, але не виключно, НАКАЗ (РОЗПОРЯДЖЕННЯ) про прийняття на роботу (за формою № П 1).
Ваша вимога не містить обґрунтування невідповідності вимог Замовника діючим нормативно-правовим нормам, зокрема вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить зазначення будь-якого причино-наслідкового зв’язку між використанням Вами Типової форми № П 1 для наказів Затвердженої наказом Держкомстату України від 05.12.2008 року № 489 неможливості виконати вимог зазначених у п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до вищенаведеного зазначена вимога не підлягає задоволенню.
- скан копії наказів про призначення або діючі цивільно-правові угоди.
Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника (ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається:
- лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі.
На працівників робітничих професій (будівельники, дорожні робочі, водії, механікі, оператори, що зазначені у довідці Учасник надає:
- копії наказів про призначення їх на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні за означеною спеціалізацією (зазначенням у такому договорі видів робіт чи послуг що буде виконувати зазначена особа за спеціальністю) під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Замовник передбачив можливість надання інших за формою документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Таким документом може бути, зокрема, але не виключно, НАКАЗ (РОЗПОРЯДЖЕННЯ) про прийняття на роботу (за формою № П 1).
Ваша вимога не містить обґрунтування невідповідності вимог Замовника діючим нормативно-правовим нормам, зокрема вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить зазначення будь-якого причино-наслідкового зв’язку між використанням Вами Типової форми № П 1 для наказів Затвердженої наказом Держкомстату України від 05.12.2008 року № 489 неможливості виконати вимог зазначених у п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до вищенаведеного зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 грудня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2021 11:16
|
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2021 11:19
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ" |
18 420 000,00
UAH з ПДВ
|
18 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 грудня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій