Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційні послуги на тему : «Публічні закупівлі-2021. Практика застосування нових інструментів Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі офісного та шкільного устаткування, медичного та мультимедійного обладнання, медикаментів, витратних матеріалів, палива та електроенергії тощо.»
Очікувана вартість
10 146,00 UAH
UA-2021-10-22-000636-c 116d4f7ad7e545ceadee3a5d37cea185
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Борисівна Сурма

+380552223404 v_tender@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Наталя Борисівна Сурма
+380552223404
v_tender@city.kherson.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Інформаційно-консультаційні послуги на тему : «Публічні закупівлі-2021. Практика застосування нових інструментів Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі офісного та шкільного устаткування, медичного та мультимедійного обладнання, медикаментів, витратних матеріалів, палива та електроенергії тощо.»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-консультаційні послуги на тему : «Публічні закупівлі-2021. Практика застосування нових інструментів Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі офісного та шкільного устаткування, медичного та мультимедійного обладнання, медикаментів, витратних матеріалів, палива та електроенергії тощо.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, за місцем розташування виконавця або дистанційно
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться по факту надання послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 жовтня 2021 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 10:20
Звіт.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український Центр перепідготовки та навчання»
#34981052
Переможець 10 146,00
UAH
22 жовтня 2021 10:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 10:22
Договір від 19.10.21 № 211007-09.PDF укладений
22 жовтня 2021 10:22