Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по встановленню системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження Комунального закладу "Руднянське навчально-виховне об’єднання «Заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області", розташованого за адресою: Київська обл., Броварський р-н., с. Рудня, вул. Шкільна, 15 за кодом ДК 021:2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
631 893,40 UAH
UA-2021-10-21-014508-b 38c338d3ede94acdbfe70b289d1d08f3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Сергіївна Павленко

+380936766325 rudnya1975@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РУДНЯНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ-ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ" ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41878455
Місцезнаходження: 07430, Україна , Київська обл., Броварський р-н, с. Рудня, вул. Шкільна, буд. 15
Контактна особа: Анастасія Сергіївна Павленко
+380936766325
rudnya1975@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 23:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 12:00
Очікувана вартість: 631 893,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 159,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по встановленню системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження Комунального закладу "Руднянське навчально-виховне об’єднання «Заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області", розташованого за адресою: Київська обл., Броварський р-н., с. Рудня, вул. Шкільна, 15 за кодом ДК 021:2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07430, Україна, Київська область, Броварський район, село Рудня, вулиця Шкільна, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Загальна вартість Робіт перераховується ЗАМОВНИКОМ на поточний рахунок ПІДРЯДНИКА згідно актів здачі-прийняття виконаних робіт, протягом 20 календарних днів з дати їх підписання . У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційних рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2021 23:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 23:39
Оголошення 21.10.2021 Рудня сигналізація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" 620 675,10
UAH з ПДВ
620 675,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2021 11:53
Електронний підпис
01 листопада 2021 11:51
8. Аналогічні договори.pdf
01 листопада 2021 11:51
15. Кошторис.pdf
01 листопада 2021 11:51
1. Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2021 11:51
6. Ліцензії.pdf
01 листопада 2021 11:51
4. Установчі документи.pdf
01 листопада 2021 11:51
7. Клаліфікація.pdf
01 листопада 2021 11:51
13. Сертифікати ISO.pdf
01 листопада 2021 11:51
12. Стаття 17 ЗУ.pdf
01 листопада 2021 11:51
10. Працівники ПР +.pdf
01 листопада 2021 11:51
3. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
Переможець 620 675,10
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 22:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 22:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
620 675,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:21
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 22:05
ДУ №1 від 30.11.2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 22:01
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 17:55
договір №38 від 24.11.2021 ч.2.pdf укладений
29 листопада 2021 17:54
договір №38 від 24.11.2021.pdf укладений
29 листопада 2021 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 31 266,14 грн, та внесення змін до пункту 3.1 розділу 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 589 408,96
UAH (в тому числі ПДВ 98 234,82 UAH)