Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фундаментів адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, бульвар Дружби Народів, 28»
Очікувана вартість
9 043 719,00 UAH
UA-2021-10-21-013872-b ● f2039f82187049eeb646382ab400b839
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Галина Яковлева +380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 19:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 9 043 719,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 218,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідальнимі за проведення процедури: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади. Строк виконання робіт: роботи виконуються згідно з Календарним графіком виконання робіт, в якому визначаються види робіт, дати початку та закінчення всіх етапів робіт.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фундаментів адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, бульвар Дружби Народів, 28»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду», Замовник здійснює у 2021 році попередню оплату Робіт у розмірі 100% від загальної вартості Робіт, протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами Договору строком на 270 (двісті сімдесят) днів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органі Державної казначейської служби України. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 20:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 19:59 |
Тендерна документація (нова редакція від 02.11.2021).docx | |
02 листопада 2021 19:54 |
Перелік змін 02.11.2021.docx | |
02 листопада 2021 19:42 |
Проєкт договору (нова редакція від 02.11.2021).docx | |
02 листопада 2021 19:42 |
Додаток 3.3 (нова редакція від 02.11.2021).pdf | |
02 листопада 2021 19:42 |
Додаток 3.2 (нова редакція від 02.11.2021).pdf | |
02 листопада 2021 19:42 |
Додаток 3.1 (нова редакція від 02.11.2021).pdf | |
21 жовтня 2021 19:44 |
Тендерна документація.docx | |
21 жовтня 2021 19:44 |
Проєкт договору.docx | |
21 жовтня 2021 19:44 |
Додаток 3.3.pdf | |
21 жовтня 2021 19:44 |
Додаток 3.2.pdf | |
21 жовтня 2021 19:44 |
Додаток 3.1.pdf |
02 листопада 2021 20:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 листопада 2021 19:59 |
Тендерна документація (нова редакція від 02.11.2021).docx
|
||||||
02 листопада 2021 19:54 |
Перелік змін 02.11.2021.docx
|
||||||
02 листопада 2021 19:42 |
Проєкт договору (нова редакція від 02.11.2021).docx
|
||||||
02 листопада 2021 19:42 |
Додаток 3.3 (нова редакція від 02.11.2021).pdf
|
||||||
02 листопада 2021 19:42 |
Додаток 3.2 (нова редакція від 02.11.2021).pdf
|
||||||
02 листопада 2021 19:42 |
Додаток 3.1 (нова редакція від 02.11.2021).pdf
|
||||||
21 жовтня 2021 19:44 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
21 жовтня 2021 19:44 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
21 жовтня 2021 19:44 |
Додаток 3.3.pdf
|
||||||
21 жовтня 2021 19:44 |
Додаток 3.2.pdf
|
||||||
21 жовтня 2021 19:44 |
Додаток 3.1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-21-013872-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПМК КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:39173408
Дата подання: 28 жовтня 2021 17:28
Вимога на внесення змін
У тендерній документації встановлена вимога щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- інженер-проектувальник який пройшов професійну атестацію (в частині забезпечення механічного опору (міцності) та стійкості або забезпечення захисту від шуму) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції;
- інженер-проектувальник який пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції.
*можуть бути зазначені посади з іншими назвами, але аналогічної кваліфікації.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінуючи, оскільки обмежує коло виконавців, та такими що відповідно до ст. 5 Закону порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також норми чинного законодавства України.
Замовником здійснюється закупівля робіт з капітального ремонту фундаментів адміністративної будівлі. тому відповідно до Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з будівництва згідно з переліком видів робіт, які передбачені технічним завданням тендерної документації, дані працівники не входять в перелік вимог щодо до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання
Проектно – кошторисна документація на вищезазначені роботи ВЖЕ наявна, тому встановлення вимоги щодо наявності інженера-проектувальника, який пройшов професійну атестацію (в частині забезпечення механічного опору (міцності) та стійкості або забезпечення захисту від шуму) та інженера-проектувальника, який пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Звертаємо увагу, на саме визначення «інженер - проектувальник» фахівець-будівельник, який займається підготовкою, розробкою та ув’язуванням проектних рішень окремих розділів проектів і який бере участь в авторському нагляді за будівництвом об’єктів, що проектуються.
Тому що з огляду на вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту фундаментів адміністративної будівлі та видалити дискримінаційну. Додатково повідомляємо, що Учасник має право звернутися до Антимонопольного комітету України як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
- інженер-проектувальник який пройшов професійну атестацію (в частині забезпечення механічного опору (міцності) та стійкості або забезпечення захисту від шуму) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції;
- інженер-проектувальник який пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції.
*можуть бути зазначені посади з іншими назвами, але аналогічної кваліфікації.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінуючи, оскільки обмежує коло виконавців, та такими що відповідно до ст. 5 Закону порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також норми чинного законодавства України.
Замовником здійснюється закупівля робіт з капітального ремонту фундаментів адміністративної будівлі. тому відповідно до Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з будівництва згідно з переліком видів робіт, які передбачені технічним завданням тендерної документації, дані працівники не входять в перелік вимог щодо до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання
Проектно – кошторисна документація на вищезазначені роботи ВЖЕ наявна, тому встановлення вимоги щодо наявності інженера-проектувальника, який пройшов професійну атестацію (в частині забезпечення механічного опору (міцності) та стійкості або забезпечення захисту від шуму) та інженера-проектувальника, який пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Звертаємо увагу, на саме визначення «інженер - проектувальник» фахівець-будівельник, який займається підготовкою, розробкою та ув’язуванням проектних рішень окремих розділів проектів і який бере участь в авторському нагляді за будівництвом об’єктів, що проектуються.
Тому що з огляду на вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту фундаментів адміністративної будівлі та видалити дискримінаційну. Додатково повідомляємо, що Учасник має право звернутися до Антимонопольного комітету України як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2021 19:39
Добрий день!
Відповідно до положень частин першої - третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Вказаним кваліфікаційним критерієм передбачено, зокрема наявність у учасника інженера-проектувальника, який пройшов професійну атестацію (в частині забезпечення механічного опору (міцності) та стійкості або забезпечення захисту від шуму) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції та інженера-проектувальника, який пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції, при цьому можуть бути зазначені посади з іншими назвами, але аналогічної кваліфікації.
Щодо наявності у учасника працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід за посадою (робочою професією) «інженер-проектувальник який пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції», вбачається за необхідне відхилити вимогу з огляду на таке.
Відповідно до умов проекту договору (додаток 5 до тендерної документації), зокрема умов приймання-передача закінчених робіт, Підрядник передає Замовнику, по мірі виконання Робіт за етапами, Акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, та акт про виконані роботи в повному обсязі, який складається після підписання Сторонами зазначених документів за останнім видом робіт.
Для кваліфікованого супроводження кошторисної документації на всіх етапах виконання робіт, під час складання зазначених документів відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», учасник повинен мати працівника, зокрема інженера-проектувальника, який має відповідний фах, володіє знаннями діючих нормативно-правових актів у відповідній сфері, пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) та має діючий кваліфікований сертифікат.
Враховуючи зазначене, вимогу в цій частині відхилено.
Щодо наявності у учасника працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід за посадою (робочою професією) «інженер-проектувальник, який пройшов професійну атестацію (в частині забезпечення механічного опору (міцності) та стійкості або забезпечення захисту від шуму) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції», вбачається за необхідне задовільнити вимогу та унести відповідні зміни у тендерну документацію.
Відповідно до положень частин першої - третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Вказаним кваліфікаційним критерієм передбачено, зокрема наявність у учасника інженера-проектувальника, який пройшов професійну атестацію (в частині забезпечення механічного опору (міцності) та стійкості або забезпечення захисту від шуму) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції та інженера-проектувальника, який пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції, при цьому можуть бути зазначені посади з іншими назвами, але аналогічної кваліфікації.
Щодо наявності у учасника працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід за посадою (робочою професією) «інженер-проектувальник який пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції», вбачається за необхідне відхилити вимогу з огляду на таке.
Відповідно до умов проекту договору (додаток 5 до тендерної документації), зокрема умов приймання-передача закінчених робіт, Підрядник передає Замовнику, по мірі виконання Робіт за етапами, Акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, та акт про виконані роботи в повному обсязі, який складається після підписання Сторонами зазначених документів за останнім видом робіт.
Для кваліфікованого супроводження кошторисної документації на всіх етапах виконання робіт, під час складання зазначених документів відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», учасник повинен мати працівника, зокрема інженера-проектувальника, який має відповідний фах, володіє знаннями діючих нормативно-правових актів у відповідній сфері, пройшов професійну атестацію (в частині кошторисної документації) та має діючий кваліфікований сертифікат.
Враховуючи зазначене, вимогу в цій частині відхилено.
Щодо наявності у учасника працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід за посадою (робочою професією) «інженер-проектувальник, який пройшов професійну атестацію (в частині забезпечення механічного опору (міцності) та стійкості або забезпечення захисту від шуму) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції», вбачається за необхідне задовільнити вимогу та унести відповідні зміни у тендерну документацію.
Інформація про відміну
Дата відміни
10 листопада 2021 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій