Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
1 525 320,00 UAH
UA-2021-10-21-013866-b ● df027bec69e24669a0209263f8cf4ff9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕРХОВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 41721784 |
Вебсайт: | http://supreme.court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
Контактна особа: |
Андрій Марченко +380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 19:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 1 525 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 627,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник разом з тендерною пропозицією одночасно надає її забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія), оформленої відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45759 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 19:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 19:42 |
ТД_Ноутбуки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 27 жовтня 2021 18:18
Дата відповіді: 01 листопада 2021 17:29
Доброго дня.
Просимо надати відповідь на наступні запитання по Додатку 3 тендерної документації.
1. Для процесора встановлена зокрема вимога «максимальна тактова частота: не менше 4.2 ГГц».
Максимальна частота це та, яка досягається шляхом «розгону» процесора, яке відбувається при необхідності раптово підняти продуктивність. Зокрема, така потреба виникає при комп’ютерних іграх або при виконанні надскладних математичних обчислень, при цьому процесор працює фактично в екстремальному режимі, і така робота має бути короткочасною.
Основною характеристикою процесора є продуктивність, яка визначається не тільки «максимальною тактовою частотою», а і іншими параметрами, зокрема розміром та структурою кеш-пам’яті, наборами системної логіки і т.п.
Стандартом де-факто по вимірюванню продуктивності процесорів є незалежна тестова лабораторія PassMark, результати тестів викладено на ресурсі https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html.
При цьому звертаємо вашу увагу на те, що процесори з меншою частотою можуть мати вищу продуктивність.
Наприклад: Intel Core i5-1135G7 (з максимальною частотою 4.2ГГц) має 10167 балів (https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-1135G7+%40+2.40GHz&id=3830), а процесор Intel Core i5-1130G7 (з максимальною частотою 4.0ГГц) має 10540 балів (https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-1130G7+%40+1.10GHz&id=4049), тобто є продуктивнішим за Intel Core i5-1135G7.
Враховуючи зазначене, просимо вас внести зміни до тендерної документації, встановивши вимогу до частоти процесора як «максимальна тактова частота: не менше 4.0 ГГц».
Це дозволить запропонувати вам ноутбуки з процесорами не тільки i5-1135G7, але й іншими, які за продуктивністю будуть переважати i5-1135G7.
2. Для процесора встановлена вимога щодо кеш пам’яті як «не менше 8 МБ».
Просимо вас уточнити, це мається на увазі загальний обсяг кеш-пам’яті, чи тільки кеш-пам’яті третього рівня?
3. Серед переліку інтерфейсів, які мають бути на панелях ноутбука, зазначено зокрема 1хUSB-С 3.2 Gen1.
В переважній більшості сучасних ноутбуків зарядний пристрій (блок живлення) підключається саме через інтерфейс USB-С. В такому випадку замовник буде позбавлений можливості використовувати даний інтерфейс для підключення зовнішніх пристроїв.
Враховуючи зазначене, просимо вас внести відповідні зміни до параметру «Інтерфейси», зазначивши наявність двох портів USB-С, або «не менше одного вільного порта USB-С».
Звертаємо вашу увагу, що наведені питання є важливими з огляду забезпечення замовника сучасним продуктивним обладнанням.
ДЯКУЄМО!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Обсяг кеш-пам’яті третього рівня. Замовником при оголошенні закупівлі дотримано принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до статті 22 та 23 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Інформуємо, що тендерна документація по цій закупівлі повністю враховує вимоги вищевказаних положень Закону, а технічні характеристики товару, що закуповується, визначені замовником з урахуванням його потреб у закупівлі якісного товару, який був би здатний гарантовано забезпечити необхідні технічні вимоги до продуктивності, мобільності, потужності, гнучкості та надійності ураховуючи наявні умови використання в Замовника, відповідати викликам часу в найближчі мінімум п’ять років, та реалізувати таким чином потреби Замовника у забезпеченні можливості роботи з процесуальними документами в електронній формі під час розгляду судових справ, у тому числі, отриманих через підсистему ЄСІТС «Електронний кабінет» та створених або оброблених підсистемою ЄСІТС «Електронний суд» безпосередньо у залах судових засідань на робочих місцях суддів. Звертаємо також Вашу увагу на той факт, що умовами тендерної документації передбачено можливість запропонувати еквівалент товару за технічними характеристиками не гіршими за ті, що вказані замовником у Додатку 3 тендерної документації.
Технічні вимоги - 2
Дата подання: 27 жовтня 2021 23:46
Дата відповіді: 01 листопада 2021 17:30
Доброго дня.
Маємо ще одне запитання стосовно інтерфейсних портів.
4. Серед переліку інтерфейсів, які мають бути на панелях ноутбука, зазначено зокрема 1хUSB 3.2 Gen1.
Уважно переглянувши технічні специфікації, ми звернули увагу, що серед додаткового обладнання вимагається також «маніпулятор “миша”: для ноутбуків, бездротовий (адаптер USB), зі скролінгом (оптичний)».
Але ж передавач «миші» має бути підключено до порта USB. Таким чином виходить, що жодного вільного порта USB 3.2 Gen1 не залишається.
В такому випадку Замовник буде позбавлений можливості підключення зовнішніх пристроїв, серед яких можуть бути вкрай необхідні, наприклад USB-флешка, гарнітура (навушники+мікрофрн), зовнішня клавіатура, інші пристрої.
З 2022 року електронні ключі мають бути тільки на захищених зовнішніх носіях, і без вільного USB–порта їх використання буде неможливим.
Враховуючи зазначене, просимо вас внести відповідні зміни до параметру «Інтерфейси», зазначивши необхідність наявності двох портів USB 3.2 Gen1.
ДЯКУЄМО!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником при оголошенні закупівлі дотримано принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до статті 22 та 23 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Інформуємо, що тендерна документація по цій закупівлі повністю враховує вимоги вищевказаних положень Закону, а технічні характеристики товару, що закуповується, визначені замовником з урахуванням його потреб у закупівлі якісного товару, який був би здатний гарантовано забезпечити необхідні технічні вимоги до продуктивності, мобільності, потужності, гнучкості та надійності ураховуючи наявні умови використання в Замовника, відповідати викликам часу в найближчі мінімум п’ять років, та реалізувати таким чином потреби Замовника у забезпеченні можливості роботи з процесуальними документами в електронній формі під час розгляду судових справ, у тому числі, отриманих через підсистему ЄСІТС «Електронний кабінет» та створених або оброблених підсистемою ЄСІТС «Електронний суд» безпосередньо у залах судових засідань на робочих місцях суддів. Звертаємо також Вашу увагу на той факт, що умовами тендерної документації передбачено можливість запропонувати еквівалент товару за технічними характеристиками не гіршими за ті, що вказані замовником у Додатку 3 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-21-013866-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "С І Е Л", Код ЄДРПОУ:42324904
Дата подання: 15 листопада 2021 12:14
Неправомірне відхилення
Користуючись нагодою, Товариство з обмеженою відповідальністю "С І Е Л" висловлює Вам свою повагу, та керуючись нормою частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) повідомляє наступне.
Згідно з інформацією, опублікованою на порталі публічних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-21-013866-b, тендерна пропозиція нашої компанії по торгам «Ноутбуки» (код 30210000-4 згідно ДК 021:2015 Машини для обробки даних (апаратна частина)) була відхилена.
Рішення оформлено Протоколом № 275 від 10.11.2021р. засідання тендерного комітету Верховного Суду (Замовник). Однак у зазначеному Протоколі Замовник не навів достатньої аргументації щодо невідповідності запропонованого нашою компанією товару, зокрема процесору, умовам тендерної документації, а саме технічній специфікації.
………………
Детальніше – у вкладених файлах.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з інформацією, опублікованою на порталі публічних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-21-013866-b, тендерна пропозиція нашої компанії по торгам «Ноутбуки» (код 30210000-4 згідно ДК 021:2015 Машини для обробки даних (апаратна частина)) була відхилена.
Рішення оформлено Протоколом № 275 від 10.11.2021р. засідання тендерного комітету Верховного Суду (Замовник). Однак у зазначеному Протоколі Замовник не навів достатньої аргументації щодо невідповідності запропонованого нашою компанією товару, зокрема процесору, умовам тендерної документації, а саме технічній специфікації.
………………
Детальніше – у вкладених файлах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2021 16:54
Доброго вечора!
По суті вимоги інформуємо про таке.
Підстави щодо причин відхилення тендерної пропозиції наведені в протоколі засідання тендерного комітету Верховного Суду від 10.11.2021 № 275.
Принагідно інформуємо, що вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Умовами абзацу п’ятого підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації з метою дотримання принципу не дискримінації учасників, встановлено технічні вимоги до деяких параметрів процесора ноутбука, у тому числі передбачена вимога до максимальної тактової частоти процесора ноутбука: не менше 4.2 ГГц. Варто зазначити, що умовами тендерної документації серед параметрів процесора до яких встановлені технічні вимоги відсутній такий параметр як продуктивність процесора. ТОВ «С І Е Л» запропонувало ноутбук із максимальною тактовою частотою процесора: 4.0 ГГц, що не відповідає вимогам тендерної документації щодо максимальної тактової частоти процесора. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене тендерну пропозицію ТОВ «С І Е Л» було відхилено відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» інформуємо таке.
1. Умовами абзацу п’ятого підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації з метою дотримання принципу не дискримінації учасників, передбачена вимога до наявності інтерфейсу RJ-45. При цьому умовами тендерної документації не встановлена вимога, що вказаний інтерфейс повинен бути вбудованим в ноутбук.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надало довідку в довільній формі від 05.11.2021 № 933.5 про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, в якій зазначило інформацію про те, що запропонований товариством ноутбук буде забезпечений наявністю інтерфейсу RJ-45.
2. Умовами абзацу п’ятого підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару повинен надати, зокрема, оригінал листа авторизації Учасника від виробника товару або від офіційного представництва (представника) виробника в Україні в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником відповідно, а також, що запропонований товар, який він пропонує є оригінальним та повністю відповідає вимогам предмету закупівлі замовника. У разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
На виконання вказаних вимог Тендерної документації ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надало Лист авторизації ТОВ «Леново Юкрейн» від 27.10.2021 № 2992/-1 та гарантійний лист від 05.11.2021 № 933.6. Принагідно інформуємо, що Лист авторизації ТОВ «Леново Юкрейн» від 04.11.2021 № 3032/-1, виданий ТОВ «С І Е Л» також не містить інформації про те, що запропонований ТОВ «С І Е Л» товар є оригінальним та повністю відповідає вимогам предмету закупівлі замовника.
3. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надало довідку в довільній формі від 05.11.2021 № 933.5 про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, в якій чітко зазначило інформацію про те, що запропонований товариством товар матиме гарантію 12 місяців від виробника.
4. Підпунктом 1.7 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення Учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки, арифметичні помилки, що не впливають на кінцевий результат розрахунку, описки тощо. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
Пунктами 2, 4 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, встановлено, що до формальних помилок, належить: окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання); помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
5. Тендерна пропозиція ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» містить інформацію про найменування товару з урахуванням технічних характеристик, зазначених у Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації.
6. Частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Статтею 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено, що Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді, в тому числі, безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. В Єдиному державному реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) наявні відомості про уповноважену особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію: керівника Петренка О. Ю. Отже Учасником, який визнаний вподальшому переможцем процедури закупівлі, дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
По суті вимоги інформуємо про таке.
Підстави щодо причин відхилення тендерної пропозиції наведені в протоколі засідання тендерного комітету Верховного Суду від 10.11.2021 № 275.
Принагідно інформуємо, що вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Умовами абзацу п’ятого підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації з метою дотримання принципу не дискримінації учасників, встановлено технічні вимоги до деяких параметрів процесора ноутбука, у тому числі передбачена вимога до максимальної тактової частоти процесора ноутбука: не менше 4.2 ГГц. Варто зазначити, що умовами тендерної документації серед параметрів процесора до яких встановлені технічні вимоги відсутній такий параметр як продуктивність процесора. ТОВ «С І Е Л» запропонувало ноутбук із максимальною тактовою частотою процесора: 4.0 ГГц, що не відповідає вимогам тендерної документації щодо максимальної тактової частоти процесора. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене тендерну пропозицію ТОВ «С І Е Л» було відхилено відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» інформуємо таке.
1. Умовами абзацу п’ятого підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації з метою дотримання принципу не дискримінації учасників, передбачена вимога до наявності інтерфейсу RJ-45. При цьому умовами тендерної документації не встановлена вимога, що вказаний інтерфейс повинен бути вбудованим в ноутбук.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надало довідку в довільній формі від 05.11.2021 № 933.5 про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, в якій зазначило інформацію про те, що запропонований товариством ноутбук буде забезпечений наявністю інтерфейсу RJ-45.
2. Умовами абзацу п’ятого підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару повинен надати, зокрема, оригінал листа авторизації Учасника від виробника товару або від офіційного представництва (представника) виробника в Україні в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником відповідно, а також, що запропонований товар, який він пропонує є оригінальним та повністю відповідає вимогам предмету закупівлі замовника. У разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
На виконання вказаних вимог Тендерної документації ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надало Лист авторизації ТОВ «Леново Юкрейн» від 27.10.2021 № 2992/-1 та гарантійний лист від 05.11.2021 № 933.6. Принагідно інформуємо, що Лист авторизації ТОВ «Леново Юкрейн» від 04.11.2021 № 3032/-1, виданий ТОВ «С І Е Л» також не містить інформації про те, що запропонований ТОВ «С І Е Л» товар є оригінальним та повністю відповідає вимогам предмету закупівлі замовника.
3. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надало довідку в довільній формі від 05.11.2021 № 933.5 про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, в якій чітко зазначило інформацію про те, що запропонований товариством товар матиме гарантію 12 місяців від виробника.
4. Підпунктом 1.7 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення Учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки, арифметичні помилки, що не впливають на кінцевий результат розрахунку, описки тощо. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
Пунктами 2, 4 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, встановлено, що до формальних помилок, належить: окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання); помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
5. Тендерна пропозиція ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» містить інформацію про найменування товару з урахуванням технічних характеристик, зазначених у Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації.
6. Частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Статтею 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено, що Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді, в тому числі, безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. В Єдиному державному реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) наявні відомості про уповноважену особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію: керівника Петренка О. Ю. Отже Учасником, який визнаний вподальшому переможцем процедури закупівлі, дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2021-10-21-013866-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 листопада 2021 15:43
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відміни неправомірного рішення про визнання переможцем ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Вважаємо, що прийняте рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі Учасника підлягає скасуванню внаслідок наступного :
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2021 16:55
Доброго вечора!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо таке.
1. Системний аналіз положень пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації дозволяє Учасникам надати довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів із зазначенням в ній інформації про один аналогічний договір із наданням копії одного договору з переліку, визначеного згідно такої довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчену уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплену печаткою і копію не менше 1 накладної до наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), лист-відгук про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням номеру, дати та предмету виконаного договору). Переможцем дотримано вказану вимогу Тендерної документації.
2. Пунктом 2 розділу ІІІ ТД передбачено, що Учасник разом з тендерною пропозицією одночасно надає її забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія), оформленої відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897.
Додатком 4 ТД та Вимогами до забезпечення тендерної пропозиції затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, передбачено зазначення в електронній банківській гарантії інформації щодо тендерної документації.
Учасником, який визнаний вподальшому переможцем процедури закупівлі надано забезпечення тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 2 розділу ІІІ, Додатку 4 Тендерної документації та Вимог до забезпечення тендерної пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897.
3. Частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Статтею 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено, що Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді, в тому числі, безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. В Єдиному державному реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) наявні відомості про уповноважену особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію: керівника Петренка О. Ю. Отже Учасником, який визнаний вподальшому переможцем процедури закупівлі, дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
4. Учасником на виконання вимог абзацу п’ятого підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та Додатку 3 Тендерної документації надано довідку в довільній формі від 05.11.2021 № 933.10, в якій зазначено про застосування ним заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством України про відходи, пов’язаних з відходами, що утворюються у процесі виробництва предмета закупівлі. У зв’язку з чим Учасником, який визнаний вподальшому переможцем процедури закупівлі, дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо таке.
1. Системний аналіз положень пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації дозволяє Учасникам надати довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів із зазначенням в ній інформації про один аналогічний договір із наданням копії одного договору з переліку, визначеного згідно такої довідки про досвід виконання аналогічних договорів, засвідчену уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплену печаткою і копію не менше 1 накладної до наданого договору, що свідчить про його належне виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), лист-відгук про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням номеру, дати та предмету виконаного договору). Переможцем дотримано вказану вимогу Тендерної документації.
2. Пунктом 2 розділу ІІІ ТД передбачено, що Учасник разом з тендерною пропозицією одночасно надає її забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія), оформленої відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897.
Додатком 4 ТД та Вимогами до забезпечення тендерної пропозиції затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, передбачено зазначення в електронній банківській гарантії інформації щодо тендерної документації.
Учасником, який визнаний вподальшому переможцем процедури закупівлі надано забезпечення тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 2 розділу ІІІ, Додатку 4 Тендерної документації та Вимог до забезпечення тендерної пропозиції затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897.
3. Частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Статтею 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено, що Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді, в тому числі, безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. В Єдиному державному реєстрі (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) наявні відомості про уповноважену особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію: керівника Петренка О. Ю. Отже Учасником, який визнаний вподальшому переможцем процедури закупівлі, дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
4. Учасником на виконання вимог абзацу п’ятого підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та Додатку 3 Тендерної документації надано довідку в довільній формі від 05.11.2021 № 933.10, в якій зазначено про застосування ним заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством України про відходи, пов’язаних з відходами, що утворюються у процесі виробництва предмета закупівлі. У зв’язку з чим Учасником, який визнаний вподальшому переможцем процедури закупівлі, дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "С І Е Л" |
1 423 404,00
UAH з ПДВ
|
1 385 784,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» |
1 502 748,00
UAH з ПДВ
|
1 388 586,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 524 807,00
UAH з ПДВ
|
1 524 807,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
1 525 035,00
UAH з ПДВ
|
1 525 035,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
1 525 320,00
UAH з ПДВ
|
1 525 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "С І Е Л" #42324904 |
Відхилено |
1 385 784,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 14:54
|
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» #39950584 |
Переможець |
1 388 586,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 09:41
|
ДУ № 1_Договір Ноутбуки_22.11.2021.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 09:24
|
Договір_Ноутбуки 211-21.pdf | укладений |
22 листопада 2021 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 розділу 3, Додатки 1, 2 договору викладені в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 211-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |