Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з лабораторних досліджень біологічного матеріалу пацієнтів за направленням лікарів
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-10-21-012682-b a391a721535344d2be9cdb02041dcdbb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Конончук Іванна Олегівна

+380414442149 barcpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38107156
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Звягельська, 66
Контактна особа: Конончук Іванна Олегівна
+380414442149
barcpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 17:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 17:02
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 послуга
дослідження крові на загальний холестерин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
93 послуга
дослідження на проведення глюкози крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1100 послуга
дослідження на проведення загального аналізу крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
292 послуга
дослудження на проведення загального аналізу сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата наданих послуг здійснюється щомісячно, протягом 15 календарних днів з дня підписання Акта наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2021 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 16:57
Додаток 3 Проєкт Договору (2).doc
21 жовтня 2021 16:57
Додаток _1_ 2. Вимоги (3).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 17:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Баранівська центральна районна лікарня" Баранівської міської ради 69 930,00
UAH з ПДВ
69 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2021 15:34
Електронний підпис
01 листопада 2021 15:08
Цінова пропозиція 01.11.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне некомерційне підприємство "Баранівська центральна районна лікарня" Баранівської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Баранівська центральна районна лікарня" Баранівської міської ради
#01991576
Переможець 69 930,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 09:40

Документи

02 листопада 2021 09:39
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Баранівська центральна районна лікарня" Баранівської міської ради
#01991576
69 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 09:39
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 13:55
ДУ2 до договору 114 від 05.11.2021.pdf зміни до договору
25 січня 2022 13:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:52
ДУ до договору 114.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 15:29
договір укладений
05 листопада 2021 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст. 41 Зу "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст. 41 Зу "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 114
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 81 585,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 597,50 UAH)