Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні комплекси
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-10-21-011401-b c16a03f077aa4c4494a50638b8199a84
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Нікуліна

+380974551471 osvitkarpivka2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді і спорту Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41807012
Вебсайт: https://viddil-osviti-vk-karpivskoji-s-r.webnode.com.ua/
Місцезнаходження: 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Широківський р-н, с. Карпівка, вул. Центральна, буд. 97-А
Контактна особа: Світлана Нікуліна
+380974551471
osvitkarpivka2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Згідно наявної потреби у закупівлі. Місце знаходження: 53742 Дніпропетровська обл. Широківський р-н, с. Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Код 41807012 Вид закупівлі: спрощена закупівля. Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.3 ст.2 Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) в редакції від 19.04.2020р., а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Інтерактивні комплекси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53760, Україна, Дніпропетровська область, с. Андріївка, Державна,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2021 року Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 16:12
Оголошення Інтерактивне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-21-011401-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Вікторія Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087108821
Дата подання: 25 жовтня 2021 09:05
інтерактивні комплекси
Доброго дня,Шановний Замовник!
У вашій тендерній документації Ви вимагаєте надання:
2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс та на кожну (!) з їх складових.
2.3 Копію сертифікату(декларації) відповідності на інтерактивний комплекс.
2.6. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів
Звертаємо Вашу увагу що інтерактивний комплекс комплектується з окремих складових,які виготовляються різними виробниками.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТД:
2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс та/АБО на кожну (!) з їх складових.
2.3 Копію сертифікату(декларації) відповідності на кожну складову інтерактивного комплексу.
2.6. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 кожну складову інтерактивного комплексу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2021 13:37
Доброго дня, шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне:
Сертифікати вимагаються виключно для забезпечення постачання якісного обладнання та сумісного між собою обладнання. Оскільки зазначене обладнання закуповується для навчальних цілей то воно має відповідати нормам та бути безпечним для використання у навчальних закладах. Оскільки закуповуються Інтерактивні комплекси які мають бути сумісні та складати в результаті один комплекс то і сертифікати вимагаються в закупівлі на інтерактивний комплекс як на одиницю товару.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання обладнання яке офіційно ввезене в Україну або офіційно вироблене на території України. Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання, яке є офіційним та має гарантійний ремонт від виробника/представника виробника/дистриб’ютора.
Відповідно до ч. 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Додатково звертаємо Вашу увагу як визначено частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися іншу інформація»
Отже надана документація не містить дискримінації та не обмежує права учасників на участь у закупівлі. А відсутність можливості певних суб’єктів господарювання постачати офіційне обладнання та обладнання яке має сертифікати підтверджуючі безпечність та відповідність стандартам не може бути дискримінацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 16:42
Електронний підпис
28 жовтня 2021 16:41
13. Сертифікати moza.pdf
28 жовтня 2021 16:41
12. Інструкція на моза.pdf
28 жовтня 2021 16:41
14. iso.pdf
28 жовтня 2021 16:41
3. Проект договору.pdf
28 жовтня 2021 16:41
1. Установчі.pdf
28 жовтня 2021 16:41
6. Авторизації.pdf
28 жовтня 2021 16:41
15. Листи.pdf
28 жовтня 2021 16:41
5. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 14:57

Документи

01 листопада 2021 14:57
Електронний підпис
01 листопада 2021 14:57
ПР №149 від01.11.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 14:57
Електронний підпис
01 листопада 2021 14:57
ПР №149 від01.11.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:07
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 10:14
договір 09112021 від 09.11.2021.pdf укладений
09 листопада 2021 10:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інтерактивні комплекси 2 комплект 75 000,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2021 10:24
150 000,00 UAH UA758201720344281014300023209
Відділ освіти виконкому Карпівськоїс/р
UA523348510000000026004127886
ТОВ Шкiльне обладнання
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 000,00 UAH)