Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі)
Очікувана вартість
848 950,00 UAH
UA-2021-10-21-011202-b ● 3f4de636104543efbc7d9367bf4aa15a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
Контактна особа: |
Вадим Кириченко +380443654097 v.kyrychenko@dbr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 14:45 |
Очікувана вартість: | 848 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 244,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Коноплянська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2021 році. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 16:06 |
ТД ОФІСНІ МЕБЛІ 218_1.docx | |
21 жовтня 2021 16:06 |
Файл 1.pdf | |
21 жовтня 2021 16:06 |
Титульний аркуш ОФІСНІ МЕБЛІ 218_1.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОДО ТЗ
Дата подання: 22 жовтня 2021 09:10
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 14:31
згідно вимог Замовник учасник повинен надати "Копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату, на систему управління якістю виробництва меблів згідно з чинним в Україні нормативними документами
відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги" чи буде розглядатися як аналог ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» буде розглядатися як аналог ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-21-011202-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 11 листопада 2021 11:31
Щодо невідповідностей пропозиції учасника
Опис у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2021 17:33
Добрий день. Тендерним комітетом Державного бюро розслідувань прийняте рішення тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Нечитайло Ірина Андріївна повернути на кваліфікацію та відхилити
Номер вимоги: UA-2021-10-21-011202-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Нечитайло Ірина Андріївна, Код ЄДРПОУ:2987413086
Дата подання: 16 листопада 2021 17:52
Щодо визнання переможцем
Не відповідність пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2021 15:08
Добрий день.
Тендерний комітет Державного бюро розслідувань (далі – Тендерний комітет) розглянув вимогу ФОП Нечитайло І.А. від 16.11.2021 № 03-В (номер вимоги: UA-2021-10-21-011202-b.a2) та повідомляє наступне.
1. Щодо документального підтвердження відповідності товару, запропонованого ТОВ «РОЗКОМ», вимогам додатку 3 до Тендерної документації, затвердженої протоколом засідання Тендерного комітету від 21.10.2021 року № 218/1 (далі – Тендерна документація).
ФОП Нечитайло І.А. зазначає, що відповідно до сертифікату відповідності за № UA.СП.1020200085-21 товар ТОВ «РОЗКОМ» відповідає лише пункту 5.2.30 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови» (далі – ДСТУ ГОСТ 16371:2016), а отже ТОВ «РОЗКОМ» не підтвердило відповідність товару вимогам всього ДСТУ ГОСТ 16371:2016.
Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, зокрема, що товар «повинен відповідати нормам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, що підтверджується наданням у складі пропозиції сертифікату відповідності та висновку ДСЕЕ».
Отже, Тендерною документацією вимагалось, щоб товар відповідав вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, а на підтвердження цього учасник повинен надати підтверджуючий документ: сертифікат відповідності, висновок ДСЕЕ.
При цьому, вимоги щодо відповідності товару ДСТУ ГОСТ 16371:2016 вцілому в Тендерній документації відсутні.
ТОВ «РОЗКОМ» надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності за № UA.СП.1020200085-21, який підтверджує відповідність товару вимогам, зокрема 5.2.30 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.04.2020 № 12.2.-18-1/9395, відповідно до якого меблева продукція відповідає ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови».
Таким чином, ТОВ «РОЗКОМ» на виконання вимог Тендерної документації надав документи, які підтверджують відповідність товару нормам ДСТУ ГОСТ 16371:2016.
2. Щодо наданого ТОВ «РОЗКОМ» у складі тендерної пропозиції документу «Якість.pdf».
ФОП Нечитайло І.А. зазначає, що документ «Якість.pdf» недоступний до вільного перегляду, містить темні написи, що унеможливлює вільний доступ до документа та не відповідає розділу ІІІ Тендерної документації.
Розділом ІІІ Тендерної документації передбачено: «якщо завантажені в Системі документи мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника».
Виходячи з вищенаведеного, відхилення тендерної пропозиції у зв'язку з наявністю документів з неякісним, неповним, нечітким зображенням тощо, є правом, а не обов’язком замовника.
Незважаючи на те, що документ «Якість.pdf» містить накладені написи, їх розташування надає можливість в повній мірі проаналізувати зміст документів.
Отже, документ «Якість.pdf» оформлений у спосіб, який не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «РОЗКОМ», а тому не може свідчити про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Тендерний комітет Державного бюро розслідувань (далі – Тендерний комітет) розглянув вимогу ФОП Нечитайло І.А. від 16.11.2021 № 03-В (номер вимоги: UA-2021-10-21-011202-b.a2) та повідомляє наступне.
1. Щодо документального підтвердження відповідності товару, запропонованого ТОВ «РОЗКОМ», вимогам додатку 3 до Тендерної документації, затвердженої протоколом засідання Тендерного комітету від 21.10.2021 року № 218/1 (далі – Тендерна документація).
ФОП Нечитайло І.А. зазначає, що відповідно до сертифікату відповідності за № UA.СП.1020200085-21 товар ТОВ «РОЗКОМ» відповідає лише пункту 5.2.30 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови» (далі – ДСТУ ГОСТ 16371:2016), а отже ТОВ «РОЗКОМ» не підтвердило відповідність товару вимогам всього ДСТУ ГОСТ 16371:2016.
Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, зокрема, що товар «повинен відповідати нормам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, що підтверджується наданням у складі пропозиції сертифікату відповідності та висновку ДСЕЕ».
Отже, Тендерною документацією вимагалось, щоб товар відповідав вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, а на підтвердження цього учасник повинен надати підтверджуючий документ: сертифікат відповідності, висновок ДСЕЕ.
При цьому, вимоги щодо відповідності товару ДСТУ ГОСТ 16371:2016 вцілому в Тендерній документації відсутні.
ТОВ «РОЗКОМ» надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності за № UA.СП.1020200085-21, який підтверджує відповідність товару вимогам, зокрема 5.2.30 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.04.2020 № 12.2.-18-1/9395, відповідно до якого меблева продукція відповідає ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови».
Таким чином, ТОВ «РОЗКОМ» на виконання вимог Тендерної документації надав документи, які підтверджують відповідність товару нормам ДСТУ ГОСТ 16371:2016.
2. Щодо наданого ТОВ «РОЗКОМ» у складі тендерної пропозиції документу «Якість.pdf».
ФОП Нечитайло І.А. зазначає, що документ «Якість.pdf» недоступний до вільного перегляду, містить темні написи, що унеможливлює вільний доступ до документа та не відповідає розділу ІІІ Тендерної документації.
Розділом ІІІ Тендерної документації передбачено: «якщо завантажені в Системі документи мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника».
Виходячи з вищенаведеного, відхилення тендерної пропозиції у зв'язку з наявністю документів з неякісним, неповним, нечітким зображенням тощо, є правом, а не обов’язком замовника.
Незважаючи на те, що документ «Якість.pdf» містить накладені написи, їх розташування надає можливість в повній мірі проаналізувати зміст документів.
Отже, документ «Якість.pdf» оформлений у спосіб, який не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «РОЗКОМ», а тому не може свідчити про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Номер вимоги: UA-2021-10-21-011202-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 18 листопада 2021 14:42
Щодо повної відповідності пропозиції учасника ТОВ "РОЗКОМ"
опис у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2021 17:01
Добрий день. ТОВ «Розком» визнано переможцем в закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі) (Протокол засідання Тендерного комітету Державного бюро розслідувань від 15.11.2021 №231/9). Тендерним комітетом прийняте рішення про відхилення вимоги як недійсної.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-21-011202-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Нечитайло Ірина Андріївна, Код ЄДРПОУ:2987413086
Дата подання: 24 листопада 2021 17:11
Дата подання: 24 листопада 2021 17:11
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2021 09:06
Рішення від 26.11.2021 № 26471.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2021 09:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2021 № 27043.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2021 15:03
Рішення від 06.12.2021 № 27043.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2021 10:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Нечитайло Ірина Андріївна |
710 040,00
UAH з ПДВ
|
710 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Розком |
759 756,00
UAH з ПДВ
|
749 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
763 680,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП НІКОЛАЄНКО КРІСТІНА ВАДИМІВНА |
816 850,00
UAH з ПДВ
|
816 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Нечитайло Ірина Андріївна #2987413086 |
Рішення скасоване |
710 040,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 16:27
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Нечитайло Ірина Андріївна #2987413086 |
Відхилено |
710 040,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 17:28
|
ТОВ Розком #32210799 |
Переможець |
749 940,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:25
|
ДУ 1_546 від 141221 до Договру 545 від 141221.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 10:12
|
Договір 545 від 141221 ОФІСНІ МЕБЛІ ТОВ РОЗКОМ.pdf | укладений |
16 грудня 2021 10:08
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 16:59
|
749 940,00 UAH | UA988201720343100001000098632 ДБР |
UA203806340000026006087013001 Товариство з обмеженою відповідальніст |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступну зміну: викласти пункт 4.1. Розділу 4 «Умови поставки» Договору у наступній редакції: «4.1. Постачальник зобов’язується поставити Товар партіями у кількості заявленій Покупцем в асортименті, комплектності, комплекті, визначеними у додатку 1 до Договору і товаросупровідних документах, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заявки, але не пізніше ніж 22.12.2021 року від Покупця на адресу м. Київ, вул. Коноплянська, 22, або іншою адресою в межах м. Києва з дотриманням графіку роботи понеділок-четвер з 10.00 до 17.00, п’ятниця з 10.00 до 15.45.». |
Номер договору про закупівлю: | 545 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/546 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |