Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 34-А |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0432 592071 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 15:27 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
21 жовтня 2021 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 15:24 |
протокол флагшток др.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-15-000033 ● 5325516af9494d889ca6fdd677812672
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2021 №656
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 15.11.2021 №656 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-10-21-009879-b, 21.10.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-19 16:18:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди з влаштуванням флагштоку по вул. Маяковського / вул. Замкова в м. Вінниці (коригування) (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-21-009879-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Згідно з частиною 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на зазначене просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-23 09:20:39
відповідь
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено згідно з проектною документацією, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку. Ознайомитись можна на сайті міської ради та соціальних мережах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-23 16:24:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди з влаштуванням флагштоку по вул. Маяковського / вул. Замкова в м. Вінниці (коригування) (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-21-009879-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Чому умовою застосування переговорної процедури закупівлі визначено підставу згідно із пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, тоді як зазначена підстава для проведення переговорної процедури закупівлі застосовується у разі необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, за умови якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, а саме конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, як це визначено пунктом 13 частини першої статті 1 Закону, а не за результатами переговорної процедури закупівлі?
2. Враховуючи той факт, що згідно протоколу проведення переговорів від 20 жовтня 2021 року б/н, умовою застосування переговорної процедури закупівлі є пункт 5 частини другої статті 40 Закону, надайте інформацію та підтверджуючі документи: проєктну документацію до головного (первинного) договору та відповідні розрахунки до його договірної ціни й локальні кошториси до нього, а також проєктну документацію, розрахунки до договірної ціни та локальні кошториси за договором від 08 листопада 2021 року №08/11-2021, який укладений за результатами даної переговорної процедури закупівлі.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-26 09:22:02
відповідь
1. Відповідно ст.40 п.2 абз.5 Закону України «Про публічні закупівлі» проведення переговорної процедури здійснюється якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
2. Наразі Головним управлінням Національної поліції проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні щодо можливих фактів порушень законодавства по даному об’єкту, відповідно якого проектна документація знаходиться на стадії вилучення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Агропродсоюз" #31836293 |
Переможець |
3 235 105,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:50
|
додаткова №5 флагшток к др.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 16:35
|
додаткова №4 флагшток.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 09:28
|
додаткова №3 флагшток др.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:28
|
додаткова №2 флагшток к др.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 09:26
|
додаткова №1 флагшток др к.PDF | зміни до договору |
23 листопада 2021 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 09:17
|
договір флагшток к.PDF | укладений |
09 листопада 2021 09:15
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 грудня 2021 15:40
|
1 134 570,86 UAH | UA798201720344231008100028622 ДКБ ВМР |
UA333026890000026006055333194 ТОВ "Пiдприємство"Агропродсоюз" |
Оплачений |
20 грудня 2021 15:40
|
77 357,70 UAH | UA798201720344231008100028622 ДКБ ВМР |
UA333026890000026006055333194 ТОВ "Пiдприємство"Агропродсоюз" |
Оплачений |
20 грудня 2021 15:40
|
810 076,43 UAH | UA798201720344231008100028622 ДКБ ВМР |
UA333026890000026006055333194 ТОВ "Пiдприємство"Агропродсоюз" |
Оплачений |
20 грудня 2021 15:40
|
1 037 838,92 UAH | UA798201720344231008100028622 ДКБ ВМР |
UA333026890000026006055333194 ТОВ "Пiдприємство"Агропродсоюз" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |