Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-18-06 Rivne-Mlyniv-Berestechko-Busk-Peremyshlyany km 86 + 386 - km 90 + 576
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Volyn Region |
National ID: | 25908960 |
Contact point: |
Pilipchuk Ruslan Vladimirovich 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 85 450 589,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 854 505,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2563517.67 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5,0 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2022 року. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг. |
Publication date: | 21 жовтня 2021 14:48 |
Enquiries until: | 14 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 85 450 589 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 854 506 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). Замовник може здійснювати попередню оплату послуг у розмірі, який не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 14:09 |
ТД-ПСР_Т-18-06_НР.doc | |
16 листопада 2021 14:09 |
390. Зміни до ТД.doc | |
21 жовтня 2021 14:45 |
ТД-ПСР_Т-18-06.doc | |
21 жовтня 2021 14:45 |
Додатки №3,7-9 Т-18-06.docx | |
21 жовтня 2021 14:45 |
Додаток №4_ПД пср.doc |
16 листопада 2021 14:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2021 14:09 |
ТД-ПСР_Т-18-06_НР.doc
|
|||
16 листопада 2021 14:09 |
390. Зміни до ТД.doc
|
|||
21 жовтня 2021 14:45 |
ТД-ПСР_Т-18-06.doc
|
|||
21 жовтня 2021 14:45 |
Додатки №3,7-9 Т-18-06.docx
|
|||
21 жовтня 2021 14:45 |
Додаток №4_ПД пср.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-22-000089 ● b7e31c59dbff4c74adfc5e0f6a1ed5b9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.02.2022 № 112
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 22.02.2022 №112
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-21-008532-b від 21.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-03-31-000013 ● 4e2fb87f2b6a48598deff4966f751a2a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2022 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2022 № 1
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2022 №1
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-21-008532-b від 21.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-04 16:11:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-06 Рівне-Млинів-Берестечко-Буськ-Перемишляни км 86+386 - км 90+576 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-21-008532-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано лист від 11.11.2021 №1111/2.1.3-Т1806 (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 39) в якому вказано, що при наданні послуг Службі автомобільних доріг у Волинської області ТзОВ «Автомагістраль-Південь» має намір використовувати суміші асфальтобетонні виробником яких є ТзОВ «Шляховик-97», згідно договору від 11.11.2021 №1806 (асфальтобетонний завод ТзОВ «Шляховик-97» знаходиться по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області).
У складі тендерної пропозиції ТзОВ «Автомагістраль-Південь» наявна інформація про місцезнаходження асфальтобетонного заводу ТзОВ «Шляховик-97 (вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області) (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 105, 118, 125).
Однак у тендерній пропозиції учасником торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь» не надано документального підтвердження наявності у власності ТзОВ «Шляховик-97 земельної ділянки де розташований асфальтобетонний завод із кадастровим номером 4624855300:10:008:0021.
Враховуючи вищевказане, чому Службою автомобільних доріг Волинської області не відхилено пропозицію учасника торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь», як таку, яка не відповідає вимогам підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
3. Згідно частини 1 статті 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Чому Службою автомобільних доріг Волинської області не відхилено пропозицію учасника торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь», як таку, яка не відповідає вимогам пункту 2.1 додатку №2 до тендерної документації оскільки у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Автомагістраль-Південь» відсутній дозвіл на виконання вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин та механізмів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-06 14:39:37
Відповідь на запит Держаудитслужби України2
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Правила визначення вартості будівництва» СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затвердженим наказом Служби автомобільних доріг у Волинській області.
Також надаємо URL-адресу розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - (https://vl.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7702/obgruntuvannia_do_publichnoi_zakupivli_ua-2021-10-21-008532-b.html) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.
2. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано лист від 11.11.2021 року №1111/2.1.3-Т1806 в якому вказано, що при наданні послуг Учасник має намір використовувати суміші асфальтобетонні виробником яких є ТзОВ «Шляховик-97», згідно договору від 11.11.2021 №1806. У складі тендерної пропозиції учасника наявна інформація про місцезнаходження асфальтобетонного заводу ТзОВ «Шляховик-97 (вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області). Документальним підтвердженням наявності у власності ТзОВ «Шляховик-97 земельної ділянки де розташований асфальтобетонний завод є Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності із зазначеними описом меж, експлікацією земельних меж та відповідним кадастровим номером 4624855300:10:008:0021, де по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області знаходиться асфальтобетонний завод ТзОВ «Шляховик-97».
3. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний був надати ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Учасник торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі своєї пропозиції надав ліцензію, зокрема на провадження господарської діяльності у сфері будівництва об’єктів транспортної інфраструктури, за №17-Л від 12.05.2016 року за реєстраційним записом 0213027660. Інших вимог щодо надання дозволів в тендерній документації не було. Крім того, перед початком надання послуг на відповідному об’єкті, учасник зобов’язаний отримати дозвіл на початок виконання будівельних робіт, для отримання якого учасник подає серед переліку документів Ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності та схему організації дорожнього руху.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
84 675 000,00
UAH з ПДВ
|
83 820 494,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
84 900 000,00
UAH з ПДВ
|
84 045 494,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
83 820 494,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 10:24
|
Додаткова угода №170-22.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2022 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 09:50
|
Додаткова угода №44-22.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 15:51
|
Договір №01.3-4-22.pdf | укладений |
03 лютого 2022 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункт 16.2 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/4/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору у зв'язку з відсутністю коштів для фінансування виконання Підрядником умов договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/4/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 170/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |