Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «31710000-6 (Лот 1. ДК 021:2015 «31711410-0 Електронно-променеві трубки», НКМВ 024:2019 код 16604 Рентгенівська трубка» (рентгенівська трубка для рентген-флюорографа «12-Ф-9» із встановленням та наладкою), Лот 2. ДК 021:2015 «31711410-0 Електронно-променеві трубки», НКМВ 024:2019 код 16604 Рентгенівська трубка» (рентгенівська трубка для рентгенівського діагностичного апарату «Opera Т30» із встановленням та наладкою).
Очікувана вартість
411 340,00 UAH
UA-2021-10-21-007683-b ● 74a0335fd09849e6b4d4755d4b1efcee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5" |
Код ЄДРПОУ: | 01998489 |
Місцезнаходження: | 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336 |
Контактна особа: |
Сергій Матвієнко +380512641001 misklik5-2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 411 340,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасником , надаються на українській мові, всі інші документи, що будуть в складі тендерної пропозиції учасника, можуть надаватися на українській або російській мові.
Тендерна документація
21 жовтня 2021 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 14:18 |
тендерна документація.doc | |
21 жовтня 2021 14:18 |
оголошення.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-21-007683-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант", Код ЄДРПОУ:32157279
Дата подання: 19 листопада 2021 13:20
Дата подання: 19 листопада 2021 13:20
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська лікарня №5» (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 «31710000-6, зокрема, Лот 2 - ДК 021:2015 «31711410-0 Електронно-променеві трубки», НКМВ 024:2019 код 16604 Рентгенівська трубка» (рентгенівська трубка для рентгенівського діагностичного апарату «Opera Т30» із встановленням та наладкою)». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-21-007683-b.
У зазначених торгах, прийняли участь: Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДГАРАНТ» (надалі – Скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД», Фізична особа-підприємець Книшевич Ярослав Богданович та Фізична особа-підприємець Балашов Сергій Володимирович (надалі – ФОП Балашов С.В.).
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною ціною, була ціна, запропонована ФОП Балашовим С.В.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 691 від 12.11.2021 р. ФОП Балашова С.В. визнано переможцем вказаних торгів.
При проведенні процедури закупівлі Замовником застосовано дискримінаційний підхід, що полягає у визначенні переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), внаслідок чого порушено права та охоронювані Законом інтереси Скаржника як учасника даної процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає його дискримінаційним та таким, що порушує права Скаржника, що є порушення основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Проаналізувавши документи, надані у складі тендерної пропозиції ФОП Балашова С.В., вбачається невідповідність вимогам тендерної документації Замовника зважаючи на наступне.
1. Відповідно до п. 3.1. Розділу 3 Тендерної документації Замовника (надалі – ТД Замовника) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у вигляді електронних документів, придатних для машино зчитування (файли з розширенням «pdf», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, а саме, зокрема,
- письмова згода учасника з проектом договору, який наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
У складі Тендерної пропозиції ФОП Балашова С.В. зазначена згода з проектом договору відсутня.
Наявність у складі його тендерної пропозиції проекту Договору (документ Згода _з _основними_умовами_договору.pdf), який навіть не завірений підписом даного учасника (завірений тільки додаток 1 до договору), не відображає погодження ФОП Балашова С.В. із проектом договору, який зазначений у Додатку 3 до ТД.
2. Також у складі тендерної пропозиції ФОП Балашова С.В. відсутній «Гарантійний лист про погодження істотних умов договору, проекту договору (Додаток 3 тендерної документації)», вимога про наявність якого зазначена у п. 5.3. Розділу 5 ТД Замовника.
Навіть незважаючи на назву документу та того, що зверху документу є напис «ЗГОДА С ОСНОВНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ» це не означає, що ФОП Балашов С.В. надає гарантійну згоду з істотними умовами договору та проектом договору, оскільки ТД передбачає надання окремих гарантійних листів від учасника.
З огляду на вищезазначене, вбачаємо, що ФОП Балашов С.В. не виконав вимоги ТД Замовника.
3. Відповідно до п. 1 Технічні вимоги до предмету закупівлі, які встановлені в Додатку 2 ТД Замовника: «Товар, що пропонується Учасником повинен бути зареєстрованим в Україні. Надати дозвільні документи на рентгенівську трубку згідно вимог чинного законодавства України, паспорт та інструкцію з експлуатації».
У складі тендерної пропозиції ФОП Балашова С.В. міститься Інструкція на трубку RTM 782 HS, яка:
1) надана на англійській мові, що не відповідає вимогам п. 1.14 Розділу 1 ТД Замовника, оскільки:
«Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами ніж українська або російська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник».
2) Відповідно до Додатку 1 ТД Замовника передбачено, що Лотом 2 є «Трубка рентгенівська RTM 90HS (на апарат «Оpera T30)», а вказана Інструкція надана на трубку RTM 782HS, що не відповідає вимогам ТД Замовника.
Отже, вбачається, що ТОВ Балашов С.М. не виконав вимоги ТД, а саме, не надав Інструкцію на вимогу п. 1 Додатку 2 ТД Замовника, а та, яка надана, не відповідає предмету закупівлі та не перекладена на українську мову.
4. Відповідно до вимог п. 3.9. Розділу 3 ТД Замовника
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям , замовник вимагає від учасників надати наступні документи:
1. Довідка у довільній формі , що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору (договорів) (в якій зазначено: предмет договору, номер та дату договору, суму договору, назва, адреса та контактний телефон замовника) та яка підтверджується копією договору та копіями документів, що підтверджують факт виконання договору або оригіналом чи копією листа-відгуку, в якому підтверджується факт виконання, вказаного в довідці, аналогічного договору¹ .
¹Примітка: під аналогічним договором у цій документації мається на увазі виконання учасником договору щодо постачання товару, що є предметом закупівлі.
2. Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, що є предметом закупівлі, (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи на посаді, інформація про освіту, наявність допуску) та яка підтверджується копіями сертифікатів сервісного(них) інженера(ів) та дозвільних документів на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання або іншого документа дозвільного характеру або доступ до інформації про наявність дозволів.
На виконання п. 1 учасник надав Довідку про досвід виконання аналогічних договорів та копії відповідних договорів. Однак, надані у складі тендерної пропозиції ФОП Балашова С.В. договори відповідають Примітці до п. 1, оскільки це Договори на надання послуг, а саме, рентген-апарату, які не включають у себе поставку товару, що є предметом закупівлі.
Що стосується п. 2 вказаної вимоги, то в даному випадку ФОП Балашов С.В. у Довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації зазначив тільки одного працівника, а не декількох працівників, як того вимагає ТД Замовника.
Також, до вказаної довідки ФОП Балашов С.В. не надав копії копіями сертифікатів сервісного(них) інженера(ів) та дозвільних документів на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання або іншого документа дозвільного характеру або доступ до інформації про наявність дозволів.
Отже, ФОП Балашов С.В. не виконав вимоги п. 3.9. Розділу 3 ТД Замовника в частині кваліфікаційного критерію.
Зважаючи на зазначене вище, вбачається, що в діях Замовника є неоднаковий підхід у визначені переможця вказаної закупівлі, що є порушенням прав Скаржника та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до учасників закупівлі, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-10-21-007683-b.
2. Визнати незаконним Протокол № 691 від 12.11.2021 р. засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 5» у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 «31710000-6, зокрема, Лот 2 - ДК 021:2015 «31711410-0 Електронно-променеві трубки», НКМВ 024:2019 код 16604 Рентгенівська трубка» (рентгенівська трубка для рентгенівського діагностичного апарату «Opera Т30» із встановленням та наладкою)» про визнання переможцем торгів Фізичну особу-підприємця Балашова Сергія Володимировича.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2021 12:26
рішення від 23.11.2021 № 26127.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2021 12:25
інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2021 № 26790.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2021 12:21
рішення від 01.12.2021 № 26790.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2021 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Адміністрація КНП ММР «Міська лікарня №5» та тендерний комітет повідомляє наступне: 06.12.2021 року тендерним комітетом КНП ММР «Міська лікарня №5» (протокол засідання тендерного комітету №764 від 06.12.2021р.) було прийнято рішення погодити Рішення №26790-р/пк-пз від 01.12.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Балашов С.В. по процедурі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 «31710000-6 (Лот 2. ДК 021:2015 «31711410-0 Електронно-променеві трубки», НКМВ 024:2019 код 16604 Рентгенівська трубка» (рентгенівська трубка для рентгенівського діагностичного апарату «Opera Т30» із встановленням та наладкою)», UA-2021-10-21-007683-b. Тендерний комітет 06.12.2021 року вернув на повторний розгляд тендерну пропозицію ФОП Балашова С.В., повідомив учаснику про невідповідність його кваліфікаційних документів та 07.12.2021 року відхилив тендерну пропозицію ФОП Балашов С.В. по процедурі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 «31710000-6 (Лот 2. ДК 021:2015 «31711410-0 Електронно-променеві трубки», НКМВ 024:2019 код 16604 Рентгенівська трубка» (рентгенівська трубка для рентгенівського діагностичного апарату «Opera Т30» із встановленням та наладкою)», UA-2021-10-21-007683-b на підставі положень п.2, ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 07 грудня 2021 14:41
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. ДК 021:2015 «31711410-0 Електронно-променеві трубки», НКМВ 024:2019 код 16604 Рентгенівська трубка» (рентгенівська трубка для рентген-флюорографа «12-Ф-9» із встановленням та наладкою |
Опис предмету закупівлі: |
Документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасником , надаються на українській мові, всі інші документи, що будуть в складі тендерної пропозиції учасника, можуть надаватися на українській або російській мові.
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 шт
Трубка рентгенівська 2,5 – 50БД21-150 (на апарат 12Ф9)
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Дата доставки:
22 листопада 2021
—
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата протягом 14 (робочих) днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 14:18 |
тендерна документація.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович" |
99 600,00
UAH з ПДВ
|
99 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець КНИШЕВИЧ ЯРОСЛАВ БОГДАНОВИЧ |
99 800,00
UAH з ПДВ
|
99 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович" #2552013570 |
Рішення скасоване |
99 600,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 10:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2021 15:23
|
Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович" #2552013570 |
Відхилено |
99 600,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 14:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2021 09:58
|
Фізична особа-підприємець КНИШЕВИЧ ЯРОСЛАВ БОГДАНОВИЧ #1949802597 |
Відхилено |
99 800,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 13:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2021 10:11
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 грудня 2021 13:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі