Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кам'янецька сільська рада Чернівецького району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 04418340 |
Вебсайт: | http://gromady.cv.ua/gl/rada |
Місцезнаходження: | 60427, Україна , Чернівецька обл., Село Кам'янка, вулиця Синюка 8 |
Контактна особа: |
Воробець Людмила Семенівна +380978799960 silrada_kamyanka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 13:45 |
Очікувана вартість: | 1 987 566,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 937,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику упродовж 5 робочих днів після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України. Вказані документи складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 17:15 |
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
21 жовтня 2021 17:15 |
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc | |
21 жовтня 2021 17:15 |
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
21 жовтня 2021 17:15 |
2.2._Додаток_1_Пропозицiя.doc | |
21 жовтня 2021 17:15 |
2.1.ТД Майданчик.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Приміток Додатку №2 до тендерної документації зазначено: Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Пунктом 6.2.12 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013: "До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися під час будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни),та на підставі прогнозних рівнів інфляцій на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України".
Пунктом 6.3.4 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013: "Кошти на покриття додаткових витрат пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.
У складі пропозиції ФОП Цаплюк Олександр Васильович міститься договірна ціна (файл Договірна ціна.pdf) визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, у пункті 10 якої зазначено: Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-".
Таким чином, ФОП Цаплюк Олександр Васильович не включивши до договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, порушив вимоги тендерної документації Замовника згідно з якої розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тому пропозиція переможця підлягає відхиленню.
Додатково повідомляємо, що аналогічні рішення були прийняті постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зокрема та не виключно: рішення від 08.07.2021 № 15483, рішення від 08.07.2021№15484, рішення від 24.03.2021№5908.
Відповідно до п.п.3.6.3 п.6 розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.
Підпунктом 3.6.4 п.6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383).
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, кошторисний прибуток; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва. Остаточною є цінова пропозиція Учасника із врахуванням всіх податків та зборів.
Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції.
ФОП Цаплюком О.В. у складі тендерної пропозиції надано документ «Договірна ціна», яка в повній мірі відповідає вимогам п.п.3.6.4 п.6 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-05-000024 ● 724846e5c6c24230a7687ee4d55b3555
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.07.2022 №31-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.07.2022 №31-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-10-21-006959-a 21.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто. За результатами розгляду прийнято відповідні рішення.
2022-07-20 16:28:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАПЛЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" |
1 884 744,42
UAH з ПДВ
|
1 874 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПОДІЛЛЯ" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 884 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЦАПЛЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" #3084320593 |
Переможець |
1 874 800,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 14:36
|
Додаткова угода № 274 від 07.12.2023 р. | укладений |
08 грудня 2023 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 16:02
|
ДУ _1 до Д_194.docx.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 17:33
|
договір 194 | укладений |
25 листопада 2021 16:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт спортивного майданчика с. Кам’янка з облаштуванням універсального спортивного майданчика зі штучним покриттям та бігових доріжок з поліуретановим покриттям (Чернівецький район, Чернівецька обл.) | 1 | роб |
1 874 800,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/238 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт спортивного майданчика с. Кам’янка з облаштуванням універсального спортивного майданчика зі штучним покриттям та бігових доріжок з поліуретановим покриттям (Чернівецький район, Чернівецька обл.) | 1 | роб |
1 874 800,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 листопада 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 380 182,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п.13.13 Сторони дійшли взаємної згоди достроково припинити дію Договору |