Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи)
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2021-10-21-005303-a 0317be6d627f44a6b9cdec5bda604d96
Спрощена/Допорогова закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубарська Наталія Іванівна

380961649600 kubarska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485511
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, будинок 40
Контактна особа: Кубарська Наталія Іванівна
380961649600
kubarska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 15:45
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Повітрофлотський, будинок 40, м. Київ, м. Київ, 03186, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником накладної та відвантаження товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій