Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 2 153 320,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 12:38 |
ТД капітальний ремонт Олександрійська 62.doc | |
21 жовтня 2021 12:37 |
проект договору додаток 10.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-12-000019 ● 15c4f43f469143c8809ab8dd53a9d904
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-10-21-003176-a 21.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-22 13:39:17
Запит про надання інформації
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-23 16:51:06
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі який надійшов 22.11.2021 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту тротуарів та пішохідних доріжок по бульвару Олександрійському (в районі будинку № 62) в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ідентифікатор тендеру UA-2021-10-21-003176-a , надаємо наступну інформацію:
1. Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт тротуарів та пішохідних доріжок по бульвару Олександрійському (в районі будинку № 62) в м. Біла Церква Київської області. Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу і отримала позитивний висновок. Очікувана вартість закупівлі робіт визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації та з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» і складає 2 153 320,80 грн.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://bc-rada.gov.ua/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-26 08:26:39
Запит про надання інформації
Просимо надати документи що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, комерційні пропозиції, підтверджуючі документи аналізу ринку цін, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-29 16:39:37
Відповідь на запит
На Ваш запит щодо надання документів, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, комерційні пропозиції, підтверджуючі документи аналізу ринку цін, тощо), який надійшов 26.11.2021 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту тротуарів та пішохідних доріжок по бульвару Олександрійському (в районі будинку № 62) в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), ідентифікатор тендеру UA-2021-10-21-003176-a, надаємо скановані копії наступних документів:
1) Експертний звіт (позитивний) № 1306/е/21-КД/П від 27 вересня 2021 року;
2) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
3) Локальний кошторис на будівельні роботи.
Разом з тим повідомляємо, що порівняння ринкових цін на закупівлю товарів не проводилось, оскільки очікувана вартість визначалась на основі виготовленої проектної документації, яка пройшла експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт тротуарів та пішохідних доріжок по бульвару Олександрійському (в районі будинку № 62) в м. Біла Церква Київської області.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будмакс" |
2 150 889,00
UAH з ПДВ
|
2 150 889,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Махлай Олександр Олександрович |
2 153 000,00
UAH з ПДВ
|
2 153 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будмакс" #35964221 |
Переможець |
2 150 889,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2021 08:31
|
1025-1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2021 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 09:53
|
1025.pdf | укладений |
01 грудня 2021 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 1025/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |