Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни для потреб відділення медичної допомоги хворим на COVID-19 (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення))
Очікувана вартість
218 000,00 UAH
UA-2021-10-21-003062-a 1ce54a7b88ff4a3c89d81d92cf3ca5a4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабай Наталія Анатоліївна

0577050223 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Бабай Наталія Анатоліївна
0577050223
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 17:00
Початок аукціону: 02 листопада 2021 15:49
Очікувана вартість: 218 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: фінансова гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (фінансової гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції»(далі-вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком №4 до Оголошення, є обов’язковими для складання гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з ч.4 ст.25 Закону: 1)закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2)укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3)відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4)закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з ч.3 ст.25 Закону: 1)відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2)непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3)ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4)ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. (Більш детально в п. 1 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Наведено в Додатку № 2 до оголошення Розмір забезпечення пропозицій учасників - 1000 грн. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю - Забезпечення не вимагається. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%) Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Методика оцінки пропозицій: У зв’язку з застосуванням єдиного критерію «Ціна», методика оцінки не передбачається. Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією. Інша інформація: Додатки до оголошення: Додаток 1 – Форма «Заявка Учасника» Додаток 2 – Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додаток 3 – Проект договору Додаток 4 - Форма забезпечення Додаток 5 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження Закупівля здійснюється Згідно абз. 4 пп. 31 п. 3 Розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: «3-1. Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кг.
прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни для потреб відділення медичної допомоги хворим на COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт протягом 14 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. Будь-які штрафні та оперативно-господарські санкції у випадку, затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: фінансова гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (фінансової гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції»(далі-вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком №4 до Оголошення, є обов’язковими для складання гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з ч.4 ст.25 Закону: 1)закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2)укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3)відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4)закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з ч.3 ст.25 Закону: 1)відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2)непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3)ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4)ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. (Більш детально в п. 1 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі)

Сума забезпечення: 1000 UAH
Форма підтвердження: документ
21 жовтня 2021 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 12:25
03_Оголошення спрощеної закупівлі.doc
21 жовтня 2021 12:25
03_Додаток № 4_Форма забезпечення.doc
21 жовтня 2021 12:25
03_Додатки до оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" 190 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Пральня Кристал 218 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 жовтня 2021 17:54
Електронний підпис
30 жовтня 2021 17:54
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip
30 жовтня 2021 17:54
Заявка учасника.PDF
30 жовтня 2021 17:54
Довідка про МТБ.PDF
30 жовтня 2021 17:54
Протокол 29.10.21.PDF
30 жовтня 2021 17:54
Проект договору.PDF
30 жовтня 2021 17:54
Статутні доки Колер.pdf
30 жовтня 2021 17:54
Доки на потужності.pdf
30 жовтня 2021 17:54
Доки Авто ГАЗ.pdf
30 жовтня 2021 17:54
Свідоцтво_УБІБ.zip

Публічні документи

01 листопада 2021 10:28
Електронний підпис
01 листопада 2021 09:14
Додаток 1. Заява.pdf
01 листопада 2021 09:14
Додаток 2. Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2021 09:14
Додаток 3. Проект договора.pdf
01 листопада 2021 09:14
Гарантія Кристал.rar
01 листопада 2021 09:14
Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ Пральня Кристал

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Повноваження.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР"
#03057087
Очікує рішення 188 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 16:12

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 листопада 2021 16:39
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Було виявлено, що під час проведення Закупівлі № UA-2021-10-21-003062-a виникли порушення, що не відповідають діючому Законодавству, а саме: відповідно до оголошення встановлено вимоги, що - Суперечать одна одній; - Не передбачені чинним Законодаством; - Стосуються третіх осіб та персональної інформації третіх осіб. Окремо можно зазначити, що вимога надання паспорту підписанта стосується вимоги до документів третьої особи – посадової особи гаранта, через це згоду на на надання копії всіх сторінок паспорту посадова особа гаранта Учасника відмовилась надати, в порядку, передбаченому Законом України «Про захист персональних даних». Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону: «2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Документи:
09 листопада 2021 16:39
Електронний підпис
09 листопада 2021 16:39
Протокол відміни_прання.pdf