Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Таблички, номерки на двері
Очікувана вартість
19 800,00 UAH
UA-2021-10-21-002954-a d06349fd6d0747ce88707864dc157740
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базаря Олег Миколайович

0612398952 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Базаря Олег Миколайович
0612398952
BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 02 листопада 2021 11:44
Очікувана вартість: 19 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Таблички, номерки на двері (за кодом CPV ДК 021:2015 –44420000-0 Будівельні товари) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Табличка 400х200 мм (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423400-5 Вказівники та супутні вироби); Табличка 500х500 мм (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423400-5 Вказівники та супутні вироби); Табличка 500х500 мм з плакеткою (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423400-5 Вказівники та супутні вироби); Номерок на двері 150х80мм (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423400-5 Вказівники та супутні вироби) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №1 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 найменування, 54 штуки 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 19800,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 27.10.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 01.11.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт.
Табличка 400х200 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби
4 шт.
Табличка 500х500 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби
1 шт.
Табличка 500х500 мм з плакеткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби
27 шт.
Номерок на двері 150х80мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2021 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 12:15
Додаток 2.doc
21 жовтня 2021 12:15
Додаток 1.docx
21 жовтня 2021 12:15
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" 13 525,20
UAH з ПДВ
13 525,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА" 18 614,00
UAH з ПДВ
18 317,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2021 15:30
Електронний підпис
30 жовтня 2021 15:29
11 цінова пропозиція.PDF
30 жовтня 2021 15:29
3 право підпису.pdf
30 жовтня 2021 15:29
1 Статут ПП РВК АУКУБА.pdf
30 жовтня 2021 15:29
7 висновок ПВХ.PDF
30 жовтня 2021 15:29
4 витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2021 15:29
8 гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2021 16:02
Електронний підпис
28 жовтня 2021 16:02
Лист-згода.jpg
28 жовтня 2021 16:02
Пропозиція.jpg
28 жовтня 2021 16:02
Договор_Соловьева.pdf
28 жовтня 2021 16:02
Rowmark_3920.pdf
28 жовтня 2021 16:02
Выписка.pdf
28 жовтня 2021 16:02
Единый.pdf
28 жовтня 2021 16:02
Гарант лист 2.jpg
28 жовтня 2021 16:02
Гарантійний лист.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"

ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"
#25176958
Переможець 13 525,20
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 09:05

Документи

08 листопада 2021 09:05
Електронний підпис
08 листопада 2021 09:05
акцепт.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"
#25176958
13 525,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 09:05
Електронний підпис
08 листопада 2021 09:05
акцепт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 10:05
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 14:59
Договір №348Т-21.pdf укладений
17 листопада 2021 14:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Табличка 400х200 мм 22 шт. 325,20
UAH з ПДВ
Табличка 500х500 мм 4 шт. 1 002,00
UAH з ПДВ
Табличка 500х500 мм з плакеткою 1 шт. 1 002,00
UAH з ПДВ
Номерок на двері 150х80мм 27 шт. 50,40
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2021 10:23
11 222,40 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA103515330000026000200442001
ПП "РВК"АУКУБА"
Оплачений
29 грудня 2021 17:53
2 302,80 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA103515330000026000200442001
ПП "РВК"АУКУБА"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 525,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 254,20 UAH)