Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Таблички, номерки на двері
Очікувана вартість
19 800,00 UAH
UA-2021-10-21-002954-a ● d06349fd6d0747ce88707864dc157740
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Базаря Олег Миколайович 0612398952 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 19 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Таблички, номерки на двері (за кодом CPV ДК 021:2015 –44420000-0 Будівельні товари) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Табличка 400х200 мм (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423400-5 Вказівники та супутні вироби); Табличка 500х500 мм (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423400-5 Вказівники та супутні вироби); Табличка 500х500 мм з плакеткою (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423400-5 Вказівники та супутні вироби); Номерок на двері 150х80мм (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423400-5 Вказівники та супутні вироби) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №1 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 найменування, 54 штуки 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 19800,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 27.10.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 01.11.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт.
Табличка 400х200 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби
4 шт.
Табличка 500х500 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби
1 шт.
Табличка 500х500 мм з плакеткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби
27 шт.
Номерок на двері 150х80мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423400-5 — Вказівники та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 12:15 |
Додаток 2.doc | |
21 жовтня 2021 12:15 |
Додаток 1.docx | |
21 жовтня 2021 12:15 |
оголошення.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" |
13 525,20
UAH з ПДВ
|
13 525,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА" |
18 614,00
UAH з ПДВ
|
18 317,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" #25176958 |
Переможець |
13 525,20
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 14:59
|
Договір №348Т-21.pdf | укладений |
17 листопада 2021 14:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Табличка 400х200 мм | 22 | шт. |
325,20
UAH з ПДВ
|
Табличка 500х500 мм | 4 | шт. |
1 002,00
UAH з ПДВ
|
Табличка 500х500 мм з плакеткою | 1 | шт. |
1 002,00
UAH з ПДВ
|
Номерок на двері 150х80мм | 27 | шт. |
50,40
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 грудня 2021 10:23
|
11 222,40 UAH | UA858201720343171002200003552 ЗДМУ |
UA103515330000026000200442001 ПП "РВК"АУКУБА" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:53
|
2 302,80 UAH | UA858201720343171002200003552 ЗДМУ |
UA103515330000026000200442001 ПП "РВК"АУКУБА" |
Оплачений |