Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (благоустрій) скверу по вул. Святого Володимира, 30 у м. Нововолинськ, Волинської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 382 512,00 UAH
UA-2021-10-21-002048-c fe0ca145a92d4a17adc8dec9ca7d5877
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабичук Святослав Володимирович

+380679588204 bsv191179@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Бабичук Святослав Володимирович
+380679588204
bsv191179@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 09:00
Очікувана вартість: 1 382 512,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 912,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до оголошення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (благоустрій) скверу по вул. Святого Володимира, 30 у м. Нововолинськ, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, Сквер по вул.Святого Володимира, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом поетапної оплати на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2021 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 15:08
Проект договору сквер Форест.docx
21 жовтня 2021 15:08
Схеми.docx
21 жовтня 2021 15:08
Оголошення про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду
Дата подання: 26 жовтня 2021 11:44
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 13:17
Доброго дня! Чи буде вважатись договір субпідряду на роботи з капітального ремонту та реставрації з благоустрою для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору? Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику!
Договір субпідряду на роботи з капітального ремонту та реставрації з благоустрою БУДЕ вважатися договором для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Дякуємо за запитання!
Аналогічний договір
Дата подання: 26 жовтня 2021 14:38
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 16:25
Шановний Замовнику! Чи буде договір із Реконструкції чи Нового будівництва благоустрою вважатись аналогічним відповідно до умов Вашої документації? Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику!
Під «аналогічним договором» замовник має на увазі договір підряду, що відповідає предмету закупівлі: Капітальний ремонт (благоустрій) скверу/Капітальний ремонт і реставрація. Замовник буде приймати остаточне рішення при розгляді вашої пропозиції (в комплексі).
Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД" 1 351 113,40
UAH з ПДВ
1 351 113,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2021 17:39
Електронний підпис
29 жовтня 2021 16:49
12. Досвід.pdf
29 жовтня 2021 16:49
9. Статут.pdf
29 жовтня 2021 16:49
10. Захист довкілля.pdf
29 жовтня 2021 16:49
13. Щодо субпідрядника.pdf
29 жовтня 2021 16:49
9. Наказ на директора.pdf
29 жовтня 2021 16:49
8. Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2021 16:49
9. Опис документів.pdf
29 жовтня 2021 16:49
12.1. Відгук 17-Р.pdf
29 жовтня 2021 16:49
4. Щодо ліцензії.pdf
29 жовтня 2021 16:49
6. Витяг ЄДР.pdf
29 жовтня 2021 16:49
1. Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2021 16:49
12.2. Відгук 14а.pdf
29 жовтня 2021 16:49
3. Згода з умовами.pdf
29 жовтня 2021 16:49
2. Додаток 2. Вимоги.pdf
29 жовтня 2021 16:49
8. Свідоцтво ПДВ.pdf
29 жовтня 2021 16:49
12.3. Відгук 01-12-16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕКОНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
Переможець 1 351 113,40
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 11:53

Документи

02 листопада 2021 11:52
Електронний підпис
02 листопада 2021 11:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
1 351 113,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 11:52
Електронний підпис
02 листопада 2021 11:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 16:07
Дод.угода 6 від 22.12.2023р. укладений
22 грудня 2023 15:55
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 15:50
дод.угода 5 від 26.12.2022р. до дог.338.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:39
Електронний підпис укладений
16 вересня 2022 10:03
дод.угода 4 від 16.09.2022 до дог.338.pdf зміни до договору
16 вересня 2022 10:01
Електронний підпис укладений
11 липня 2022 16:46
дод.угода 3 від 11.07.2022 до дог.338.pdf зміни до договору
11 липня 2022 16:45
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 16:07
дод.угода 2 від 31.03.2022 до дог.338.pdf зміни до договору
31 березня 2022 16:06
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:39
дод.угода 1 від 23.12.2021 до дог.338.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 16:46
Додаток _ 4 від 18.11.2021р.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 16:26
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 08:18
договір укладений
10 листопада 2021 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Долучено План-фінансування додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із несприятливими погодними умовами Сторони по Договору вирішили перенести не виконані роботи та заплановані у 2021 році на 2022р.
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до п.4.1.1 та п.4.1.2 договору
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зміною реквізитів для оплати Замовника, сторони дійшли згоди викласти Розділ 22 Договору №338 від 10.11.2021 року - «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 22 Договору № 338 від 10.11.2021 року - «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, п. 4 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились продовжити термін дії Договору підряду №338 від 10.11.2021року – до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 338
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 205 917,66
UAH (в тому числі ПДВ 34 319,61 UAH)
Причини розірвання договору: В зв’язку з необхідністю здійснити коригуванням проектно-кошторисної документації та відсутністю потреби у виконанні усього обсягу робіт, Сторони погодили припинити дію Договору