Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Шепетівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04060789 |
Вебсайт: | https://shepetivka-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька обл., Shepetivka, Ostrovskogo, 4 |
Контактна особа: |
Коверняга Леся Олександрівна +380384040889 shepyrist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2021 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2021 12:49 |
Очікувана вартість: | 11 915 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 575,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції має бути надано у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення складає 5000грн, яке надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Виконавчий комітет Шепетівської міської ради, код ЄДРПОУ 04060789, IBAN UA 758201720355149051069037785, в ДКСУ у м. Києві, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконанання договору про закупівлю не вимагається |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 13:09 |
Протокол ТК про внесення змін до ТД від 08.11.2021.pdf | |
08 листопада 2021 13:09 |
Таблиця змін до ТД від 08.11.2021.docx | |
08 листопада 2021 13:09 |
Проект Договору в новій редакції. від 08.11.2021рdoc.doc | |
08 листопада 2021 13:09 |
Тендерна документація в новій редакції від 08.11.2021рdoc.doc | |
03 листопада 2021 10:17 |
Технічне завдання в новій редакції від 03.11.2021doc.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ступінь захисту не нижче ІP 67, гарантійний термін експлуатації (наданий виробником) не менше 10 років
Ступінь захисту не нижче ІP 67, гарантійний термін експлуатації (наданий виробником) не менше 10 років.Тип кривої світла - широка, асиметрична (за ДСТУ 176777-82), тип світлодіодів SMD. Подання: сертифікату відповідності на пропоновану продукцію; декларації про відповідність вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання; протоколів випробувань державного центру стандартизації, метрології та сертифікації; сертифікату виробника ISO 9001; сертифікату виробника світильників на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 є необхідним
Вимоги про усунення порушення
1.1. Замовником зазначено, що ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в складі тендерної пропозиції не надав довідку з банку-гаранту про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Наголошуємо на тому, що Замовником в тендерній документації не вимагалась довідка від банку-гаранта, що видав електронну банківську гарантію.
Крім того, рахунок в АТ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» є транзитним (внутрішнім) рахунком банку, що обліковується під номером 2924 Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України, що затверджено Постановою Правління Національного банку України від 11 вересня 2017 року № 89. Даний рахунок не береться на облік в Державній податковій службі України. А тому це не є обслуговуючим рахунком ТОВ «Компанія Енерго-Буд». Відповідно до вищезазначеної Постанови, кошти клієнтів банку обліковуються під номером 2600.
Станом на 21.10.2021 р. (оголошення закупівлі) в ТОВ «Компанія Енерго-Буд» було відкрито рахунки в обслуговуючих банках: АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та АБ «УКРГАЗБАНК». Самі з цими банками співпрацює ТОВ «Компанія Енерго-Буд» для подальшої співпраці з Замовником. Відповідні довідки про відкриття рахунків та про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами були замовлені та надані Замовнику у відповідності до законодавства України.
Це є достатнім для виконання умов тендерної документації та в подальшому виконання робіт по предмету закупівлі.
1.2. Замовником зазначено, що надана ТОВ «Компанія Енерго-Буд» банківська гарантія не набуває чинності з дня її надання.
В тендерній документації Замовника вказано, що банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Також вказано, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п. 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № № 2628 від 14.12.2020, датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності.
Надана нами в складі тендерної пропозиції Гарантія № BG/UА/03-2-14986 від 12.11.2021 р. зі строком дії з 16.11.2021 р. до 20.03.2022 року, що є не меншим за 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повністю відповідає Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № № 2628 від 14.12.2020 та тендерній документації Замовника.
1.3. Замовником зазначається, що Учасник ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не надав в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку, використання, доступ до персональних даних (а також збирання та зберігання) від Абаньшина Віталія Олександровича.
ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в складі тендерної пропозиції надав листи-згоди на обробку персональних даних усіх працівників, що зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо яких були надані персональні дані (трудові книжки та/або накази та/або цивільно-правова угода). Абаньшин В.О. є засновником ТОВ «Компанія Енерго-Буд», а не працівником ТОВ «Компанія Енерго-Буд». ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не надавав щодо Абаньшина В.О. жодних документів, що вимагались Замовником в тендерній документації - трудові книжки та/або накази та/або цивільно-правова угода.
А отже тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» відповідає тендерній документації Замовника в цій частині.
2. За результатами розгляду поданих пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з ПП «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» (протокол засідання тендерного комітету №31 від 22.11.2021 р.).
2.1. Надана в складі тендерної пропозиції П «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» Гарантія № BG/UА/03-2-14737 від 12.11.2021 р. не відповідає вимогам тендерної документації.
2.2. Учасник ПП «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надає договори оренди на машини та механізми з громадянами, що не посвідчені нотаріально.
2.3. Учасник ПП «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2.4. Учасник ПП «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надає Наказ та Рішення про призначення директора ПП «Електричні Станції та Мережі – монтаж» від 20.05.2016 р. Дані документи є завіреними копіями, а не оригіналами.
2.5. Учасник ПП «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» подає в складі тендерної документації документи з порушенням вимог оформлення, що зазначені Замовником в тендерній документації.
2.6. Учасником ПП «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» надано недостовірні дані в складі тендерної пропозиції.
На підставі статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ПП «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ», а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд» та визнати такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України, також вимагаємо визнати тендерну пропозицію ПП «ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України.
24 листопада 2021 року ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" в електронній системі закупівель було опубліковано вимогу до замовника, предметом якої була вимога переглянути тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд» та визнати такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України, а також визнати тендерну пропозицію ПП «ЕЛЕКТИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ-МОНТАЖ» також, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України.
Детально ознайомившись із вимогою Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У зв’язку із цим, так як Замовник проводить закупівлю ВИКЛЮЧНО керуючись нормами чинного законодавства, повідомляємо, що за результатами вимоги Замовником може бути надано виключно додаткова інформація про причини невідповідності пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" умовам тендерної документації, скасовувати попередньо прийняті рішення Замовник юридично законної можливості не має.
1. Щодо відхилення пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" зазначаємо.
1.1. Згідно протоколу №30 від 22.11.2021 року ПЕРШОЮ підставою Вашого відхилення було те, що:
Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" в складі пропозиції надано банківську гарантію видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК», проте в складі пропозиції не подано довідку з банку-гаранта про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами видану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Банк, який видав банківську гарантію є обслуговуючим відповідно до Постанови «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» від 21.01.2004 № 22, яка дає визначення, що обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність»; Положення ст.47 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» визначають, що банк має право надавати банківські та інші фінансові послуги (крім послуг у сфері страхування), а також здійснювати іншу діяльність, визначену в цій статті, як у національній, так і в іноземній валюті; А відповідно до положень пункту 7 частини першої статті 4 ЗУ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», фінансовими послугами у т.ч. вважаються послуги з надання гарантій.
Законність відхилення по даній підставі підтверджує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16097-р/пк-пз від 14.07.2021 р. за результатами розгляду скарги UA-2021-04-26-005948-c.c4.
Так, Замовником описуючи підставу для відхилення було:
1) чітко зазначено про вимогу ТД, невідповідність якій стала підставою для відхилення:
3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
довідкою з усіх обслуговуючих банківських установ про відкриття рахунку із зазначенням банківських реквізитів видану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі;
довідкою з усіх обслуговуючих банківських установ про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами видану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі;
2) конкретно деталізовано чому банк, який видав гарантію є обслуговуючим та що з нього необхідно було також отримати та подати в складі пропозиції документи, які передбачені п.3.1.1.
3) наведено аналогічну практику Антимонопольного комітету України задля доведення законності підстави відхилення.
Додатково зазначаємо на аналогічне рішення № 20100-р/пк-пз від 03.09.2021 по скарзі UA-2021-07-21-010210-b.c1 та цитуємо його:
підстава відхилення по даному рішенню:
1.1. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.08.2021 № 11-1/08 підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: "Уповноважена особа Бородінської селищної ради Белградського району Одеської області - Арнаутов Степан Степанович розглянув тендерну пропозицію Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" за результатом чого було встановлено таке: 1.1. Відповідно до змісту пп. 3.6.9. п. 6 розділу III Тендерної документації від учасників вимагалось в тому числі й надання в складі тендерної пропозиції оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Всупереч вищезазначеним положенням, Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" в складі тендерної пропозиції не надало відповідну довідку (довідки) з AT "УКРБУДІНВЕСТБАНК", в якому у учасника відкрито рахунок (тобто який є обслуговуючим для Товариства з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"), що підтверджується в тому числі й платіжним дорученням № 322 від "04" серпня 2021 p., що надано Товариством з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" в складі його тендерної пропозиції (електронний файл "Квитанція.pdf").
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4903-р/пк-пз від 12.03.2021 p., Колегія погодилась з тим, що в аналогічному випадку ненадання саме відповідних довідок з банку в якому отримана банківська гарантія та розміщені грошові кошти на її покриття є порушенням аналогічних вимог тендерної документації та є підставою для відхилення пропозиції такого учасника, що підтверджується й іншими рішеннями Колегії.
підстава скарги:
Скаржник зазначає, що для отримання банківської гарантії в АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК" немає жодної необхідності у відкритті банківського рахунку, а у відповідності платіжним дорученням було переведено 50 000,00 (п’ятдесят тисяч гривень) до АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК", в якості грошового покриття пропозиції на транзитний рахунок, який неможливо використовувати в якості рахунку, в розумінні норм чинного законодавства України.
висновки АМКУ:
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації: 3.6.9. Додатково на підтвердження можливості виконати договір учасникам в складі тендерних пропозицій необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами).
У складі Пропозиції Скаржника містяться: - гарантія від 05.08.2021 № BG/U/03-2-09775 (архівна папка "9.ебг строй імперія ua2021-07-21-010210-b.zip", файл "9.ebg stroy imperiya ua 2021 07 21 010210 b.pdf"), видана АТ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК" ТОВ "Строй Імперія" на суму 50000.00 грн; - довідка (архівна папка "Довідка АТ УКРБУДІНВЕСТБАНК.zip", файл "Довідка АТ УКРБУДІНВЕСТБАНК.pdf"), якою АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК" "підтверджує, що має кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою uaAА (позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом характеризується високою кредитоспроможністю, платоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами, рівень кредитоспроможності, платоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов) та має високу ліквідність.
У складі Пропозиції Скаржника відсутні довідки з АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК", передбачені підпунктом 3.6.9 пункту 6 розділу ІІІ Документації. Враховуючи вище викладене, Скаржник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
У зв’язку із цим, вище викладене підтверджує правомірність прийнятого рішення про відхилення пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" з наведеної підстави.
1.2. Згідно протоколу №30 від 22.11.2021 року ДРУГОЮ підставою Вашого відхилення було те, що:
З наданої Учасником гарантії № BG/UА/03-2-14986 вбачається, що дата її видачі – 12.11.2021 р, а дата набрання чинності – 16.11.2021 року. Тобто надана ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" банківська гарантія не набуває чинності з дня її надання.
Законність відхилення по даній підставі підтверджує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22431-р/пк-пз від 03.12.2020 р. за результатами розгляду скарги UA-2020-09-30-003482-c.c2.
Так, Замовником описуючи підставу для відхилення було:
1) чітко зазначено про вимогу ТД, через невідповідність якій було відхилено пропозицію Скаржника:
Відповідно до розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД замовником передбачається надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
2) наведено аналогічну практику Антимонопольного комітету України задля доведення законності підстави відхилення.
Додатково зазначаємо, що, так, в ТД містилося посилання на відповідність Банківської гарантії Наказу Мінекономрозвитку №2628.
Проте, відповідно до положень згаданого Наказу датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності.
При цьому відповідно до вимог ТД Замовником встановлено вимогу: Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Тобто безпосередньо Замовником визначено в умовах до забезпечення тендерної пропозиції ТД яку дату початку строку дії гарантії необхідно обрати учаснику.
При цьому Учасником не було дотримано вимоги до забезпечення пропозиції, встановлені Замовником у ТД, а тому відхилення пропозиції з даної підстави є законним, а ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" необґрунтовано стверджує про відповідність банківської гарантії вимогам Тендерної документації.
1.3. Згідно протоколу №30 від 22.11.2021 року ТРЕТЬОЮ підставою Вашого відхилення було те, що:
У складі пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" відсутній відповідний лист-згода на обробку, використання, доступ до персональних даних (а також збирання та зберігання) від Абаньшина Віталія Олександровича (персональні дані містяться у файлі 24_протокол засновників).
Так, Замовником описуючи підставу для відхилення було:
1) чітко зазначено про вимогу ТД, через невідповідність якій було відхилено пропозицію Скаржника:
Відповідно до п. 3.1.7 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлена вимога: На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» лист-згода на обробку, використання, доступ до персональних даних (а також збирання та зберігання) від посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. Аналогічні листи-згоди подаються від всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі пропозиції.
При цьому у вимозі ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" зазначається, що ним було надано в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних усіх працівників, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо яких були надані персональні дані.
В такому разі додатково акцентуємо увагу ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", що вимога ТД про надання листа-згоди на обробку персональних даних стосувалася ВСІХ ОСІБ, ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ЯКИХ МІСТЯТЬСЯ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ.
Трактування ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", що дана вимога стосувалася лише працівників, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНИМ УМОВАМ ТД.
При цьому зазначаємо, що Вами ж в складі пропозиції було подано файл «Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip», в якій міститься згода на обробку персональних даних від працівника банківської установи, яка підписала банківську гарантію – Дерев’янко Н.Є. так як персональні дані останньої наявні в довіреності.
А тому трактування у вимозі положення ТД, що листи-згоди вимагалися від працівників не лише не відповідає умовам ТД, але і є беззмістовним в силу подання листів-згод на обробку персональних даних і від інших осіб, не зазначених Вами у довідці про наявність працівників.
А тому у зв’язку із цим, так як відповідний лист-згода від Абаньшина Віталія Олександровича (персональні дані містяться у файлі 24_протокол засновників) не подано, пропозиції була відхилена законно.
2. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ"
Так, як вже зазначалося Замовником, у відповідності до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, Замовник не зобов’язаний надавати пояснення та аргументувати законність прийнятого ним рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Проте, враховуючи, що рішення Замовника прийняте у безсумнівній відповідності законодавству України, правозастосовній практиці АМКУ, зазначаємо наступне.
2.1. щодо банківської гарантії, а саме про тезу ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", що переможцем процедури закупівлі в тексті гарантії зазначено формулювання про надання додаткових документів чим порушуються вимоги тендерної документації.
З огляду на це зазначаємо.
Відповідно до п.2 Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено вимогу:
Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Наказ №2628).
Тобто вимогою до банківської гарантії згідно ТД є відповідність банківської гарантії наказу Наказу №2628.
Відповідно до пункту 3 вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом №2628 зазначено, що реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.
Наказом № 2628 передбачена форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, яка передбачає наступне:
«- Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу».
Крім того, Тендерна документація не містить окремих вимог щодо інформації, яка не повинна міститись у банківській гарантії, зокрема відсутні вказівки щодо вилучення окремих положень, передбачених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Таким чином, виконуючи вимогу Замовника щодо відповідності форми та змісту банківської гарантії Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, Наказу №2628, Гарант позбавлений можливості вилучати окремі абзаци, передбачені вищезазначеними підзаконними нормативними актами.
При цьому в п.2 Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено вимогу:
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
А тому Учасником-переможцем обґрунтовано включено дане положення в надану ним банківську гарантію.
Звертаємо увагу ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" на аналогічне рішення Колегії АМКУ №19822-р/пк-пз від 31.08.2021 р. за результатами розгляду скарги UA-2021-06-29-008287-c.a1:
Позиція скаржника:
2.1. Скаржник зазначає, що в складі Пропозиції учасника міститься банківська гарантія №22800/6 від 29.07.2021 року (файл "22800-6 ШЛЯХБУД p7s.rar"). .. Всупереч вимозі про те, що гарантійна сума повинна бути сплачена протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, абзац 4 пункту 3 банківської гарантії містить наступну умову:
"Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених Бенефіціаром та скріплених печаткою Бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу". Таким чином, банківська гарантія містить умову щодо подання інших документів, окрім вимог Замовника, що не відповідає вимогам до забезпечення тендерної пропозиції згідно з пунктом 3.2 розділу 3 Документації.
Позиція органу оскарження:
Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Документації пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року №2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог цього розділу. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також, зокрема: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Банківська гарантія має містити безвідкличні та безумовні зобов’язання банкагаранта сплатити суму гарантії за першою вимогою бенефіціара.
Відповідно до пункту 3 вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції" зазначено, що реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції" передбачена, зокрема, форма забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, яка містить наступні умови, зокрема:
- Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.
У складі Пропозиції ТОВ "ШЛЯХБУД" міститься, зокрема, банківська гарантія від 29.07.2021 № 22800/6, яка видана АТ "КБ "ГЛОБУС", в якій зазначено, зокрема: - "За цією Гарантією Банк-Гарант безвідклично та безумовно зобов’язаний сплатити Бенефіціару суму Гарантії єдиним платежем (часткові сплати – заборонені) протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання вимог Бенефіціара без подання будьяких інших документів або виконання будь-яких інших умов (далі – вимога). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених Бенефіціаром та скріплених печаткою Бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу".
Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
У зв’язку із цим, рішення замовника про визначення переможцем закупівлі ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ" є законним, а підстава вимоги – необґрунтована.
2.2. Щодо договорів оренди транспортних засобів.
Замовник зазначає, що відповідно до вимог ТД необхідним було надання:
3.5.4. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Учасник надає копії технічних паспортів машин та механізмів, копії договорів оренди залучених машин і механізмів.
Учасник надає у складі пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників такого гарантійного листа також надають субпідрядник/субпідрядники.
В цьому разі зазначаємо, що в ТД НЕ БУЛО визначеного конкретного переліку необхідного обладнання, машин і механізмів, який необхідно було відобразити у відповідній довідці, аналогічно і вимог до форми договорів, якими підтверджується наявність даної техніки не було.
Проте, згідно з принципом "Презумпція правомірності правочину" Цивільного кодексу України, правочин є правомірним, якщо він не визнаний судом недійсним. У Замовника (аналогічно як і в АМКУ) відсутні в будь-якому випадку повноваження фактично визнавати правочини недійсними, оскільки це є виключною прерогативою суду, а подання договорів, актів приймання-передачі та гарантійних листів від власників достовірно не підтверджує наявність даної техніки у ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ".
Відповідно до договорів оренди, актів прийому-передачі та гарантійний листів від орендодавців Замовнику вдалося встановити відповідність учасника, який визнаний переможцем кваліфікаційному критерію – наявність матеріально-технічної бази.
У зв’язку із цим зазначаємо, що всупереч твердженню ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", пропозиція переможця повністю відповідала вимогам ТД та законно була акцептована.
2.3. Щодо аналогічних договорів.
Замовник зазначає, що відповідно до вимог ТД необхідним було надання:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (подається учасником у формі інформаційного листа з додаванням копій раніше виконаних договорів (по предмету закупівлі) та актів виконаних робіт до них). Копії Договорів надаються з обов’язковим наданням Акту форми КБ-2 та довідки форми КБ-3 або інші документи, що підтверджують приймання-передачу (виконання) робіт згідно даних договорів.
Позитивні листи-відгуки від контрагентів, з якими було укладено аналогічні Договори. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
* У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків. Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договорИ щодо виконання робіт із будівництва, капітального ремонту та/або реконструкції мереж зовнішнього (вуличного) освітлення на суму не менш 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Інформація про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту мереж зовнішнього (вуличного) освітлення, що виконувались у 2018-2021 роках (не менше трьох).
Так, ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" помилково зазначає, що вимагалася не загальна сума аналогічних договорів, а саме сума аналогічного договору.
У зв’язку із цим Замовник зазначає, що ним вимагалося наявність досвіду виконання аналогічних договорів САМЕ на загальну суму не менше ніж 30 % від очікуваної вартості про що свідчить формулювання ТД, що під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договорИ, на суму не менш 30% від очікуваної вартості закупівлі, а не договір на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі.
У зв’язку із цим, так як Учасником ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ" було підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору в загальному обсязі більше 30 % від очікуваної вартості закупівлі, а тому підстав для відхилення, про які зазначало ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" – немає.
У зв’язку із цим зазначаємо, що всупереч твердженню ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", пропозиція переможця повністю відповідала вимогам ТД та законно була акцептована.
2.4. Щодо надання документів, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції
Відповідно до п. 3.1.5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та протокол зборів засновників. Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг).
При цьому згідно вимог положення 3.1.3. Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД:
Усі документи як завантаженні файли, (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки (у разі наявності печатки), окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді pdf-формату файлу.
Замовнику не зрозуміло з яких положень ТД ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" робить висновок, що дані документи вимагалися в оригіналах, а також яким чином це впливає на зміст Тендерної пропозиції переможця.
У зв’язку із цим зазначаємо, що всупереч твердженню ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", пропозиція переможця повністю відповідала вимогам ТД та законно була акцептована.
2.5. Щодо позиції ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" про наявність підстав для відхилення пропозиції ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ" у зв’язку із відсутністю підпису і печатки на кожній сторінці певних документів.
В такому разі зазначаємо, що документи подані в оригіналі, що відповідає вимогам ТД, та засвідчення яких не вимагалося.
Поміж тим, спростовуємо позицію ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ" і тим, що згідно переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 7104: формальними помилками є: п.4 Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), що також підтверджує необґрунтованість вимоги про відхилення пропозиції переможця.
Крім цього, звертаємо увагу, що такі документи як листи-згоди на обробку персональних даних, які як зазначає ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" не на фірмовому бланку, то деталізуємо, що згідно вимог ТД дані документи подавалися та виготовлялися особами, персональні дані яких містяться у складі пропозиції, а тому логічним є розміщення їх не на фірмовому бланку.
У зв’язку із цим зазначаємо, що всупереч твердженню ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", пропозиція переможця повністю відповідала вимогам ТД та законно була акцептована.
2.6. З приводу тверджень ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" про неіснування у м. Шепетівці вулиці 400-річчя Шепетівки.
По-перше, з приводу некоректних зазначень назви вулиці переможцем вказуємо, що вимоги зазначення назви предмета закупівлі в документах, які подаються Учасником в ТД взагалі не було;
По-друге, переможцем, зокрема у гарантійному листі №133 від 25.10.2021 року (про який зазначено у вимозі) вказано всі вулиці згідно предмета закупівлі: Реконструкція вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул. Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул. Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова у м. Шепетівка Хмельницька області:
Більше того, Замовнику не до кінця зрозуміла позиція ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" так як з одного боку учасник визнає, що визначальною є інформація в електронних полях (а переможець документи оформляв відповідно до інформації, яка зазначена Замовником в електронних полях – Оголошенні), а з іншого вказує про недостовірність зазначеної переможцем інформації.
Додатково надаємо Учаснику інформацію з офіційного сайту міської ради про існування вулиці 400-річчя Шепетівці https://shepetivka.com.ua/novyny/suspilstvo/5701-na-starokostiantynivskomu-shose-kladut-finishnyi-shar-asfaltu.html (Прес-служба Шепетівської міської ради сьогодні повідомила про стан робіт з ремонту на Старокостянтинівському шосе, благоустрою вулиці 400-річчя Шепетівки та заміну решіток ливневої каналізації по вулиці Островьского) та геолокацію розташування вулиці 400-річчя Шепетівці для ознайомлення:
У зв’язку із цим зазначаємо, що всупереч твердженню ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", пропозиція переможця повністю відповідала вимогам ТД та законно була акцептована.
Щодо прохальної частини ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" замовник зазначає наступне.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" та про визначення переможцем процедури закупівлі прийняте в суворій відповідності до норм ЗУ «Про публічні закупівлі», правозастосовної практики АМКУ та з дотриманням всіх принципів проведення закупівлі.
Натомість, звертаємо увагу, що всі учасники процедури закупівлі під час її проведення знаходились у максимально рівних умовах, Замовником не вчинялися жодні дискримінаційні дії (що доводить рішення АМКУ по даній скарзі UA-2021-10-21-001678-c.b1), а тому мали змогу запропонувати найбільш вигідну ціну на аукціоні, підготувати пропозицію у відповідності до вимог ТД, законодавства та перемогти.
При цьому статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка закріплює принципи здійснення публічних закупівель, зокрема запобігання зловживанням, не варто трактувати однонаправлено стосовно Замовника, зловживань не повинно бути і серед Учасників.
Публікуючи вимогу, задоволення якої навіть теоретично не передбачено законодавством, при максимально підставному та обґрунтованому протоколі відхилення пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД", останнім вживаються маніпулятивні дії з метою затягування закупівлі, які не відповідають принципам публічних закупівель, а тому Замовник, у випадку звернення, відстоюватиме законність прийнятих ним рішень і в Антимонопольному комітеті України, і в Державній аудиторській службі України, тощо.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 листопада 2021 17:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-20-000024 ● 7caefd9f1da9471ead36c2301e4a9262
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2022 № 6-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.05.2022 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8.UA-2021-10-21-001678-c від 21.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-23 14:26:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул. Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул. Островського, вул. Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул. Чкалова у м. Шепетівка Хмельницька області» (код ДК 021-2015-45220000-5: Інженерні та будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-21-001678-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-25 10:34:58
Відповідь на запит
ШЕПЕТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
вул. Островського, 4, м. Шепетівка, Хмельницька обл., 30400, тел. 4-08-89, факс (03840) 4-01-71
E-mail: 04060789@mail.gov.ua Код ЄДРПОУ 04060789
Вих. №200 від 25.05.2022 року
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ВІДПОВІДЬ
НА ЗАПИТ ЗАМОВНИКУ НА ПОЯСНЕННЯ
(в рамках моніторингу закупівлі UA-2021-10-21-001678-c)
Відповідно до п.14 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;
Згідно ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
5. Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
23.05.2022 року о 14:26:59 год в рамках моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту є:
«Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
У зв’язку із цим, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель з наступного приводу.
По суті першого запитання:
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Замовник зазначає, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначення його очікуваної вартості відбулося на підставі:
1) Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який містить найменування робіт та витрат (з включенням витрат, які нестимуться Замовником самостійно поза межами закупівлі, як-от проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд, тощо): (додатково надаться у пдф)
2) Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція вуличного освітлення вул. Старокостянтинівське шосе, вул. Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул. Валі Котика, вул. Лісова, вул.Островського, вул. Залізнична, вул. 400-річчя Шепетівки, вул. Судилківська, вул. Українська, вул. Генерала Шухевича, вул.Чкалова у м. Шепетівка Хмельницької області» №18-0376/01-21 затверджений ДП «Укрдержбудекспертиза» 05.10.2021 року: (додатково надаться у пдф)
3) Обов’язкового додатку до експертного звіту, який містить і перелік робіт, необхідних для виконання згідно проектної документації, а також вартісні кошторисні показники (додатково надаться у пдф):
Технічне завдання по закупівлі «Реконструкція вуличного освітлення вул.Старокостянтинівське шосе, вул.Героїв Небесної Сотні, проспект Миру, вул.Валі Котика, вул.Лісова,вул.Островського,вул.Залізнична, вул.400-річчя Шепетівки, вул.Судилківська, вул.Українська, вул.Генерала Шухевича, вул.Чкалова у м.Шепетівка Хмельницької області» містилося у Додатку №2 до ТД і включало у себе ввесь перелік необхідних для виконання робіт (в т.ч. вимоги щодо обладнання).
У зв’язку із цим, розмір очікуваної вартості закупівлі, так само як і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі проектної документації, отриманої в встановленому законодавством порядку.
По суті з другого запитання: «необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» ЗАЗНАЧАЄМО:
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
4. Рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
Тобто аналізуючи п. 4 та 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) вдається можливим встановити про різну юридичну силу норми про «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті»: обов’язковою для виконання для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки ТА РЕКОМЕНДОВАНО для органів місцевого самоврядування.
Так, Замовник - Виконавчий комітет Шепетівської міської ради (код ЄДРПОУ: 04060789) є органом місцевого самоврядування, на який не поширюється імперативна дія Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) про що можна пересвідчитись аналізуючи:
1) оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-10-21-001678-c -c, згідно якого Виконавчий комітет Шепетівської міської ради є органом місцевого самоврядування:
2) Інформацію із сайту youcontrol (інформація дублює відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який наразі не функціонує у відкритому доступі) згідно якого Виконавчий комітет Шепетівської міської ради за організаційно-правовою формою є органом місцевого самоврядування:
3) офіційний сайт Шепетівської міської ради (https://shepetivka.com.ua/kataloh-shepetivky/derzhavni-ustanovy/vykonavchyi-komitet-shepetivskoi-miskoi-rady.html):
Тому постанова КМУ від 11.10.2016 року №710 є рекомендованою для використання Замовником - Виконавчим комітетом Шепетівської міської ради, а не імперативною.
При цьому при здійсненні своєї діяльності (в т.ч при проведенні закупівель) Замовник керується в т.ч. Конституцією України, яка визнається і передбачає дію принципу верховенства права; Конституція України має найвищу юридичну силу; закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (частини перша, друга статті 8 Основного Закону України).
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством; органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 19 Конституції України).
Отже Замовник НЕ БУВ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
А отже неоприлюднення зазначеної інформації з огляду на вищевикладене – не є порушенням законодавства.
Крім цього, звертаємо увагу на одностайну позицію органу контролю, яка викладена, зокрема, у закупівлі UA-2021-03-12-002501-c, в якій встановлено, що неопублікування органом місцевого самоврядування на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» не є порушенням законодавства та моніторинг закупівлі порушення не виявив.
У зв’язку із тим, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»: моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зазначаємо, що Замовник здійснює свою діяльність на підставі та в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому підстави для виявлення порушень під час проведення моніторингу закупівлі – ВІДСУТНІ.
Додатки:
- витяг із сайту youcontrol;
- витяг із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- витяг із експертного звіту;
- обов’язковий додаток до експертного звіту;
Уповноважена особа Замовника Коверняга Л.О.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "СХІДНО ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СОЮЗ"" |
8 250 000,11
UAH з ПДВ
|
6 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" |
10 046 655,67
UAH з ПДВ
|
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ" |
8 032 732,42
UAH з ПДВ
|
7 854 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" |
9 980 004,00
UAH з ПДВ
|
9 801 264,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» |
10 127 756,80
UAH з ПДВ
|
9 802 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" |
11 861 323,20
UAH з ПДВ
|
11 861 323,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "СХІДНО ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СОЮЗ"" #20827500 |
Відхилено |
6 590 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 13:14
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" #43219275 |
Відхилено |
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 15:38
|
ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ" #40490029 |
Переможець |
7 854 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 13:51
|
Додаткова угода 4 | зміни до договору |
27 червня 2024 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:32
|
CCF03012023_0001.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 16:05
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 16:51
|
Додаткова угода (2).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 11:56
|
Договір | зміни до договору |
08 грудня 2021 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Проведення оплати вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) або акта-звіта (видаткових накладних) про використання коштів протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/418 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою пришвидшення виконання робіт з реконструкції вуличного освітлення |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/441 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із воєнним станом, виникла необхідність зменшити обсяг закупівлі та вартість договору з урахуванням фактично виконаних робіт на суму 6894000.04грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |