Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вішак для одягу
Очікувана вартість
1 380,00 UAH
UA-2021-10-21-000380-a 64fbf0df310e44658336d8448d888eb0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Анастасія Олександрівна

+380464521203 dvssergienko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Сергієнко Анастасія Олександрівна
+380464521203
dvssergienko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 - Меблі та приспособи різні; Городнянський психоневрологічний інтернат; Україна, 15100, Чернігівська обл., м. Городня, вул. Шевченка, 108-А ; 03189920; юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Вішак для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка, 108-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 жовтня 2021 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лобода А.А.
#3248811311
Переможець 1 380,00
UAH
21 жовтня 2021 09:25

Документи

21 жовтня 2021 09:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 09:27