Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Очікувана вартість
1 779 996,00 UAH
UA-2021-10-20-013445-b ● 03b84b57b87d4ddab326ac4bfcb91d19
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04059958 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37 |
Контактна особа: |
Наталя Борисівна Сурма +380552223404 v_tender@city.kherson.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 14:44 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 779 996,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 899,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Умови надання : Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронну банківську гарантію подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи гаранта на сумму 53 399,88 грн.; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі становить 3 відсотка від очікуваної вартості закупівлі на умовах, визначених тендерною документацією. Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п.3 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено кваліфікований електронний підпис. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та Форма забезпечення тендерної пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, викладені у додатку 10 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53399.88 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон,, приміщення виконавчого комітету Херсонської міської ради, розташовані за адресами: проспект Ушакова, 37, вулиця Суворова, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | - розрахунки проводяться шляхом оплати коштів Замовником по факту надання послуг, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. - оплата здійснюється протягом 30 днів після підписання Сторонами акта приймання наданих послуг. До акту додається рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 19:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 19:28 |
Додаток 10 до ТД- п 3 -2022.docx | |
20 жовтня 2021 19:28 |
Додаток 9 до ТД п.3 -2022.doc | |
20 жовтня 2021 19:27 |
Додаток 7 до ТД п. 3-2022.doc | |
20 жовтня 2021 19:27 |
Додаток 8 до ТД п. 3-2022.docx | |
20 жовтня 2021 19:27 |
Додаток 6 до ТД п.3 - 2022.doc | |
20 жовтня 2021 19:23 |
Додаток 5 до ТД - п.3- 2022.docx | |
20 жовтня 2021 19:23 |
Додаток 4 до ТД-п.3-2022.docx | |
20 жовтня 2021 19:22 |
Додаток 3 до ТД п. 3-2022.doc | |
20 жовтня 2021 19:16 |
Додаток 2 до ТД - п.3 -2022.doc | |
20 жовтня 2021 19:15 |
Додаток 1 до ТД -п. 3-2022.doc | |
20 жовтня 2021 19:11 |
Охорона-виконком ХМР-ТД- п.3 - 2022.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати документ, яким підтверджується наявність та розташування матеріально-технічної бази у м. Херсоні
Дата подання: 21 жовтня 2021 17:16
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 15:59
Про який документ йдеться? Прохання уточнити додатково.
Відповідь: Розглянувши звернення, уповноважена особа виконавчого комітету Херсонської міської ради інформує про наступне:
Відповідно до додатку 1 тендерної документації, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у м. Херсоні для організації роботи і планованих перевірок охорони. Для підтвердження потрібно надати копію документу, яким підтверджується наявність та розташування матеріально-технічної бази у м. Херсоні.
В разі оренди обладнання, матеріально-технічної бази, транспорту реагування та технологій для підтвердження надати копії договорів оренди.
В разі, якщо учасник планує залучення обладнання, матеріально-технічної бази, транспорту реагування та технологій для надання послуг на договірних засадах (наприклад за договором надання послуг) – учасник надає копію зазначеного договору.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у м. Херсоні для організації роботи і планованих перевірок охорони. Для підтвердження потрібно надати копію документу, яким підтверджується наявність та розташування матеріально-технічної бази у м. Херсоні.
В разі оренди обладнання, матеріально-технічної бази, транспорту реагування та технологій для підтвердження надати копії договорів оренди.
В разі, якщо учасник планує залучення обладнання, матеріально-технічної бази, транспорту реагування та технологій для надання послуг на договірних засадах (наприклад за договором надання послуг) – учасник надає копію зазначеного договору.
Щодо обсягу
Дата подання: 21 жовтня 2021 17:26
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 16:05
У ТЗ зазнаечно: охорона цілодобово – протягом дії договору. Але є табличка з переліком об'єктів та годинами. То питання: охорона здійснюється цілодобово по всім об'єктам? Чи по графіку, який визначено в таблиці?
Відповідь: Охорона приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради включає в себе 4 пости і здійснюватиметься цілодобово та відповідно до графіку роботи виконавчих органів Херсонської міської ради, розташованими за адресами: м. Херсон, проспект Ушакова, 37, вулиця Суворова, 39, який наведено в таблиці пункту 4 додатку №3, а також в додатку № 6 (додаток № 3 до проєкту договору) до тендерної документації.
Час спостереження
Дата подання: 21 жовтня 2021 17:50
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 16:10
Що означає припис: час спостереження? Окрім фізичної охорони у Вас передбачена технічна охорона? ЦЕ охоронна сигналізація з реагуванням? Чи є у Вас на об'єктах обладнання? Чи виконавець повинен встановити своє на період дії договору?
Відповідь: Час спостереження – це графік роботи 4 постів за адресами: м. Херсон, проспект Ушакова, 37, вулиця Суворова, 39, який наведено в таблиці пункту 4 додатку 3 , а також в додатку № 6 (додаток № 3 до проєкту договору) до тендерної документації.
З метою здійснення охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради, на об’єктах встановлена охоронна сигналізація з реагування, обладнання на об’єктах в наявності. Виконавець на період дії договору повинен мати тільки власний ручний доглядовий металодетектор.
З метою здійснення охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради, на об’єктах встановлена охоронна сигналізація з реагування, обладнання на об’єктах в наявності. Виконавець на період дії договору повинен мати тільки власний ручний доглядовий металодетектор.
Обсяг
Дата подання: 21 жовтня 2021 17:57
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 16:13
У Дислокації постів охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради на 2022 рік зазначено про кількість чоловік - 5, а у договорі про 4 пости йдеться (пункт 1.4.2. Пости: 4 пости. (Дислокація постів охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради – додаток №3 до Договору)? То постів 4 чи 5? Яка кількість людей одночасно здійснює охорону об'єктів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Дислокації постів охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради на 2022 рік, що міститься у додатку №3 до проєкту договору (додаток № 6 до тендерної документації), зазначено графік роботи 4 постів, а саме:
І пост – 2 чоловіка, графік – цілодобово;
ІІ пост – 1 чоловік; графік – у робочий час;
ІІІ пост – 1 чоловік; графік – у робочий час;
ІV пост – 1 чоловік, графік – цілодобово.
Одночасно охорону об’єктів здійснює 5 чоловік, що зазначено у проєкті договору (додаток № 6 до тендерної документації).
І пост – 2 чоловіка, графік – цілодобово;
ІІ пост – 1 чоловік; графік – у робочий час;
ІІІ пост – 1 чоловік; графік – у робочий час;
ІV пост – 1 чоловік, графік – цілодобово.
Одночасно охорону об’єктів здійснює 5 чоловік, що зазначено у проєкті договору (додаток № 6 до тендерної документації).
графік охорони
Дата подання: 22 жовтня 2021 12:05
Дата відповіді: 23 жовтня 2021 16:18
Добрий день.
Тендерною документацією передбачено для поста 1 кількість чоловіків 2. Це означає що на цьому посту має перебувати 2 охоронника одночасно ?
Для постів 2 та 3 передбачено графік спостереження в четвер: з 13:00 - 20:00 з 8:00 до 15:30 - це означає що охорона здійснюватиметься за одним з цих графіків ? або з 13:00 або з 08:00 ?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, на І посту має перебувати 2 охоронця одночасно.
Що стосується ІІ та ІІІ постів інформуємо про наступне:
- ІІ Пост – це об’єкт, розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, у відділі адміністративних послуг, для нього передбачено графік спостереження у робочий час відділу.
В четвер на даному об’єкті здійснюється прийом громадян з 13:00 до 20:00 години, а на період карантину прийом громадян здійснюється з 9:00 до 16:00 години.
- ІІІ пост – це інший об’єкт, розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб, для нього передбачено графік спостереження у робочий час відділу.
В четвер на цьому об’єкті здійснюється прийом громадян з 13:00 до 20:00 години, а на період карантину прийом громадян здійснюється з 9:00 до 15:30 години.
Докладно вищезазначену інформацію викладено у додатках № 3 та № 6 тендерної документації.
Що стосується ІІ та ІІІ постів інформуємо про наступне:
- ІІ Пост – це об’єкт, розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, у відділі адміністративних послуг, для нього передбачено графік спостереження у робочий час відділу.
В четвер на даному об’єкті здійснюється прийом громадян з 13:00 до 20:00 години, а на період карантину прийом громадян здійснюється з 9:00 до 16:00 години.
- ІІІ пост – це інший об’єкт, розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб, для нього передбачено графік спостереження у робочий час відділу.
В четвер на цьому об’єкті здійснюється прийом громадян з 13:00 до 20:00 години, а на період карантину прийом громадян здійснюється з 9:00 до 15:30 години.
Докладно вищезазначену інформацію викладено у додатках № 3 та № 6 тендерної документації.
Питання
Дата подання: 25 жовтня 2021 09:46
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 15:03
Враховуючи Вашу відповідь щодо обсягу, якщо 5 осіб одночасно здійснююь охорону об'єктів, тоді Ви закуповуєте 5 цілодобових постів? Вірно?
Відповідь: Розглянувши звернення, уповноважена особа виконавчого комітету Херсонської міської ради інформує про наступне:
Охорона приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради включає в себе 4 пости, на яких охорону здійснює 5 чоловік: І та ІV Пости – 3 охоронника цілодобово, ІІ та ІІІ Пости – 2 охоронника у робочий час відповідних виконавчих органів Херсонської міської ради, а саме:
- І Пост – розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, І поверх (хол будівлі). На посту мають перебувати цілодобово 2 охоронника одночасно.
- ІІ Пост – розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, у відділі адміністративних послуг. В понеділок, вівторок, середу, п’ятницю, суботу з 09:00 до 16:00 години, а у четвер з 13:00 до 20:00 години (на період карантину – з 9:00 до 16:00 години), на посту має перебувати 1 охоронник.
- ІІІ пост – розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб. В понеділок, вівторок, середу, п’ятницю, суботу з 08:00 до 15:30 години, а у четвер з 13:00 до 20:00 години (на період карантину – з 9:00 до 15:30 години), на посту має перебувати 1 охоронник.
- ІV Пост – розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб. На посту має перебувати цілодобово 1 охоронник.
Докладно вищезазначену інформацію викладено у додатках № 3 та № 6 тендерної документації.
Охорона приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради включає в себе 4 пости, на яких охорону здійснює 5 чоловік: І та ІV Пости – 3 охоронника цілодобово, ІІ та ІІІ Пости – 2 охоронника у робочий час відповідних виконавчих органів Херсонської міської ради, а саме:
- І Пост – розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, І поверх (хол будівлі). На посту мають перебувати цілодобово 2 охоронника одночасно.
- ІІ Пост – розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, у відділі адміністративних послуг. В понеділок, вівторок, середу, п’ятницю, суботу з 09:00 до 16:00 години, а у четвер з 13:00 до 20:00 години (на період карантину – з 9:00 до 16:00 години), на посту має перебувати 1 охоронник.
- ІІІ пост – розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб. В понеділок, вівторок, середу, п’ятницю, суботу з 08:00 до 15:30 години, а у четвер з 13:00 до 20:00 години (на період карантину – з 9:00 до 15:30 години), на посту має перебувати 1 охоронник.
- ІV Пост – розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб. На посту має перебувати цілодобово 1 охоронник.
Докладно вищезазначену інформацію викладено у додатках № 3 та № 6 тендерної документації.
Кількість годин охорони
Дата подання: 25 жовтня 2021 09:48
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 15:05
Кількість годин охорони загальна становить 43800 людино-годин?
Відповідь: Розрахована вами загальна кількість годин охорони невірна, оскільки розрахунок здійснювався виходячи з цілодобової роботи 5 охоронників, в той час як в умовах тендерної документації (додатки № 3 та № 6) зазначено, що 3 охоронника працюють цілодобово, а 2 охоронника – у робочі часи відповідних виконавчих органів Херсонської міської ради.
В зазначених вище додатках до тендерної документації детально визначено дні та часи роботи 4 постів, за якими здійснюватиметься охорона приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради.
В зазначених вище додатках до тендерної документації детально визначено дні та часи роботи 4 постів, за якими здійснюватиметься охорона приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-20-013445-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42703986
Дата подання: 24 листопада 2021 09:35
Дата подання: 24 листопада 2021 09:35
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП» та рішенням Замовника щодо визначення Переможця ФОП СТАРОДУБЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2021 10:04
рішення від 26.11.2021 № 26449.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2021 10:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2021 № 27038.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2021 14:38
рішення від 06.12.2021 № 27038.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2021 09:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.12.2021 № 27038, уповноважена особа виконавчого комітету Херсонської міської ради прийняла рішення:
- скасувати рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Стародубця Олександра Миколайовича (Індивідуальний податковий номер: 2754524918, місце проживання: 74300, Херсонська обл., Бериславський р-н, місто Берислав, вулиця Леніна, будинок 348) переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015:79710000-4: Охоронних послуг (Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради).
Дата виконання рішення замовником: 13 грудня 2021 10:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" |
1 345 050,00
UAH з ПДВ
|
1 345 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ СТАРОДУБЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
1 755 623,40
UAH з ПДВ
|
1 755 623,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" #42703986 |
Відхилено |
1 345 050,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 14:56
|
ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ СТАРОДУБЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2754524918 |
Рішення скасоване |
1 755 623,40
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 10:30
|
ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ СТАРОДУБЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2754524918 |
Відхилено |
1 755 623,40
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 10:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 грудня 2021 10:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі