Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду (утеплення з впровадженням енергозберігаючих заходів) Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради Івано-Франківської області
Очікувана вартість
9 051 401,00 UAH
UA-2021-10-20-013403-b ● eee5458165f54a049b484b888dea32fd
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 20556142 |
Місцезнаходження: | 78590, Україна , Івано-Франківська обл., Микуличин, вул.Шкільна2 |
Контактна особа: |
Філяк Світлана Василівна +380965344113 svitlanafv80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2021 14:58 |
Очікувана вартість: | 9 051 401,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 257,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП/КЕП (удосконаленим цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з УЕП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено УЕП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав УЕП/КЕП. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідно вимогам цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Банківська гарантія (повинна свідчити про обов’язок банку сплатити суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути видана установою, яка має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною. Разом із тендерним забезпеченням Учасники надають у складі пропозиції ліцензію банківської установи, яка видала Учаснику таке забезпечення. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт фасаду (утеплення з впровадженням енергозберігаючих заходів) Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради Івано-Франківської області ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасаду (утеплення з впровадженням енергозберігаючих заходів) Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78590, Україна, Івано-Франківська область, село Микуличин, участок Горби.30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за Договором здійснюється Замовником в безготівковому порядку, на підставі підписаних Актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 7 (семи) банківських днів з моменту їх підписання, та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 16:48 |
Перелік змін2.docx | |
27 жовтня 2021 21:21 |
тд н.р..pdf | |
27 жовтня 2021 21:21 |
проект договору н.р..docx | |
27 жовтня 2021 21:21 |
перелік змін.pdf | |
27 жовтня 2021 21:21 |
додаток 3 тех. завд. н.р..pdf | |
27 жовтня 2021 21:21 |
додаток 2 н.р..pdf | |
27 жовтня 2021 21:20 |
додаток 1 н.р..pdf | |
20 жовтня 2021 18:46 |
Додаток 3 тех.завдання.docx | |
20 жовтня 2021 18:46 |
додаток2.docx | |
20 жовтня 2021 18:46 |
ТД (2).pdf | |
20 жовтня 2021 18:46 |
додаток1.docx | |
20 жовтня 2021 18:46 |
проект договору.docx |
04 листопада 2021 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 листопада 2021 16:48 |
Перелік змін2.docx
|
||||||
27 жовтня 2021 21:21 |
тд н.р..pdf
|
||||||
27 жовтня 2021 21:21 |
проект договору н.р..docx
|
||||||
27 жовтня 2021 21:21 |
перелік змін.pdf
|
||||||
27 жовтня 2021 21:21 |
додаток 3 тех. завд. н.р..pdf
|
||||||
27 жовтня 2021 21:21 |
додаток 2 н.р..pdf
|
||||||
27 жовтня 2021 21:20 |
додаток 1 н.р..pdf
|
||||||
20 жовтня 2021 18:46 |
Додаток 3 тех.завдання.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 18:46 |
додаток2.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 18:46 |
ТД (2).pdf
|
||||||
20 жовтня 2021 18:46 |
додаток1.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 18:46 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-20-013403-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 22 жовтня 2021 13:08
Дискримінація Учасників
Учасникам необхідно надати у складі пропозиції гарантійний лист
на підтвердження того, що будівельні матеріали та комплектуючі
вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуться учасником
для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є
новими, тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю
відповідають вимогам щодо їх якості, а також, усім технічним
вимогам/державним стандартам, та мають відповідні сертифікати,
технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та
безпечність та копії яких учасник зобов’язується надати на першу
вимогу Замовника; сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015)
«Система управляння якістю. Вимоги»; сертифікат на систему
екологічного управління у сфері будівництва житлових і нежитлових
будівель про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO
14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та
настанови щодо застосування».
Просимо прибрати дискримінаційну Вимогу; сертифікат на систему
екологічного управління у сфері будівництва житлових і нежитлових
будівель про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO
14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та
настанови щодо застосування». Даний сертифікат не є законом обовязок нам учасникам мати дані сертифікати , це все ж за все сертифікат на продукцію, матеріали які виготовляється, ми вже покупляємо дані матеріали які приміняємо в роботі, тоді правильно було б подача даного сертифікату на основні матеріали які приміняються, а давати заробляти комусь просто тупо платити за даний кольоровий папірчик 28000 гривень який до якості нічого спільного не має. Тому ми просимо прибрати даний сертифікат якщо Ви Замовник не лобіюєте даних заробітчан на такого роду сертифікатах.
Розгорнути
Згорнути
на підтвердження того, що будівельні матеріали та комплектуючі
вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуться учасником
для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є
новими, тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю
відповідають вимогам щодо їх якості, а також, усім технічним
вимогам/державним стандартам, та мають відповідні сертифікати,
технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та
безпечність та копії яких учасник зобов’язується надати на першу
вимогу Замовника; сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015)
«Система управляння якістю. Вимоги»; сертифікат на систему
екологічного управління у сфері будівництва житлових і нежитлових
будівель про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO
14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та
настанови щодо застосування».
Просимо прибрати дискримінаційну Вимогу; сертифікат на систему
екологічного управління у сфері будівництва житлових і нежитлових
будівель про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO
14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та
настанови щодо застосування». Даний сертифікат не є законом обовязок нам учасникам мати дані сертифікати , це все ж за все сертифікат на продукцію, матеріали які виготовляється, ми вже покупляємо дані матеріали які приміняємо в роботі, тоді правильно було б подача даного сертифікату на основні матеріали які приміняються, а давати заробляти комусь просто тупо платити за даний кольоровий папірчик 28000 гривень який до якості нічого спільного не має. Тому ми просимо прибрати даний сертифікат якщо Ви Замовник не лобіюєте даних заробітчан на такого роду сертифікатах.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2021 20:35
Шановний Учаснику, повідомляємо що вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Система управляння якістю. Вимоги» та сертифікату на систему екологічного управління у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель про відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»є правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості, оскільки відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization).Також стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти, послуги чи роботи.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISOна сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO не є дискримінаційною, що неодноразово підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку для дотримання умов тендеру.
Система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization).Також стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти, послуги чи роботи.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISOна сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO не є дискримінаційною, що неодноразово підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку для дотримання умов тендеру.
Номер вимоги: UA-2021-10-20-013403-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ТЕГЕРАН", Код ЄДРПОУ:31262652
Дата подання: 22 жовтня 2021 13:28
Дискримінація Учасника
Учасник в складі пропозиції має надати Договір та ліцензію на право використання програмного комплексу АВК-5.
Вимагаємо додати текст "або інший програмний комплекс, який використовується Учасником "
Вимагаємо додати текст "або інший програмний комплекс, який використовується Учасником "
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2021 21:13
Ваша вимога розглянута та прийнята. Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, з метою дотримання всіх принципів публічних закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-10-20-013403-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ТЕГЕРАН", Код ЄДРПОУ:31262652
Дата подання: 25 жовтня 2021 16:50
Невідповідність вимог Тендерної документації до ПКД
Наявність необгрунтованих Вимог у ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2021 20:56
1.Згідно проектно-кошторисної документації для виконання робіт необхідні наступні будівельні машини та механізми: підіймачі, лебідки електричні, дрилі електричні, перфоратори електричні. Для належної і безпечної роботи цих машин та механізмів, та для безпосереднього виконання функцій щодо організації експлуатації електроустановок, учасник повинен підтвердити наявність відповідальної особи, а саме електромонтажника.
2. Згідно Тендерної документації строк виконання робіт до 20 грудня 2024року. Враховуючи, що згідно технологічних карт виробників та ДСТУ Б.В.2.6-36:2008 «Конструкції зовнішніх стіні з фасадною теплоізоляцією та опорядженням штукатурками» пункту 12.3.2 - роботи з улаштування збірних систем класу А із застосуванням клеїв (сухих будівельних сумішей) виконуються за температури навколишнього середовища +5 градусів і вище, місяці з листопада по березень в розрахунку кількості монтажників систем утеплення - не враховуються.
Розрахунок кількості працівників, яких учасник повинен надати у довідці згідно Додатку 1 тендерної документації визначено, виходячи з нормативної трудомісткості робіт у прямих витратах та тривалістю робочого часу будівництва. Отже, для належного виконання робіт, вчасного освоєння бюджетних коштів та здачі об’єкта в експлуатацію у визначені терміни необхідна саме така кількість працівників. Окрім того, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
3. Ваша вимога розглянута та прийнята. Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, з метою дотримання всіх принципів публічних закупівель, а саме замість трудових книжок, учасник зможе надати Наказ (розпорядження) про прийому на роботу.
2. Згідно Тендерної документації строк виконання робіт до 20 грудня 2024року. Враховуючи, що згідно технологічних карт виробників та ДСТУ Б.В.2.6-36:2008 «Конструкції зовнішніх стіні з фасадною теплоізоляцією та опорядженням штукатурками» пункту 12.3.2 - роботи з улаштування збірних систем класу А із застосуванням клеїв (сухих будівельних сумішей) виконуються за температури навколишнього середовища +5 градусів і вище, місяці з листопада по березень в розрахунку кількості монтажників систем утеплення - не враховуються.
Розрахунок кількості працівників, яких учасник повинен надати у довідці згідно Додатку 1 тендерної документації визначено, виходячи з нормативної трудомісткості робіт у прямих витратах та тривалістю робочого часу будівництва. Отже, для належного виконання робіт, вчасного освоєння бюджетних коштів та здачі об’єкта в експлуатацію у визначені терміни необхідна саме така кількість працівників. Окрім того, відповідно до пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
3. Ваша вимога розглянута та прийнята. Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, з метою дотримання всіх принципів публічних закупівель, а саме замість трудових книжок, учасник зможе надати Наказ (розпорядження) про прийому на роботу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-20-013403-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобалресурс", Код ЄДРПОУ:40110283
Дата подання: 01 грудня 2021 14:04
Дата подання: 01 грудня 2021 14:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2021 15:47
рішення від 03.12.2021 № 26914.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2021 15:47
інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2021 № 27620.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2021 16:34
рішення від 14.12.2021 № 27620.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2021 10:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«17 грудня» 2021р. № 20 с. Микуличин
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» , Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради Івано-Франківської області від 29.01.2020р. №205,
у зв’язку з наявністю підстав для відхилення пропозиції, поданої на участь у відкритих торгах згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 14 ст. 14 Закону.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Капітальний ремонт фасаду (утеплення з впровадженням енергозберігаючих заходів) Микуличинського ліцею Яремчанської міської ради Івано-Франківської області.
–Товариство з обмеженою відповідальністю "Волбут"
з таких підстав:
1) Відповідно до Рішення №26914-р/пк-пз від 03.12.2021р.
1. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ст. 14 Закону.
Уповноважена особа
Микуличинського ліцею
________________
підпис, м.п.
С.В.Філяк
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2021 11:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобалресурс" |
8 596 230,00
UAH з ПДВ
|
8 596 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
8 598 443,86
UAH з ПДВ
|
8 598 443,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Ефект |
8 981 679,19
UAH з ПДВ
|
8 981 679,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
9 044 208,00
UAH з ПДВ
|
9 044 208,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобалресурс" #40110283 |
Рішення скасоване |
8 596 230,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 18:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2021 09:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Рішення скасоване |
8 598 443,86
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 11:16
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобалресурс" #40110283 |
Очікує рішення |
8 596 230,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 11:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 19:47 |
Кінець періоду оскарження: | 28 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 17 грудня 2021 19:47 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч.2 ст. 24 ЗУ Про публічні закупівлі Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Під час внесення змін 04.11.21р. до електронної системи не було завантажено тендерну документацію та додатки в новій редакції, чим порушено законодавство у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Враховуючи вищевикладене необхідно відмінити тендер на підставі п.2 ч.1 ст. 32 ЗУ Про публічні закупівлі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
17 грудня 2021 19:47
|
Електронний підпис |
17 грудня 2021 12:57
|
протокол про відхилення |