Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148508, +380988883888 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 16:39 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 13:18 |
Очікувана вартість: | 62 717 766,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2021 16:39 |
зміни ТД 5.docx
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2021 16:39 |
оголошення Банівка нове 2.doc
|
||||||||||||||||||
16 листопада 2021 16:39 |
ТД Банівка 5.docx
|
||||||||||||||||||
05 листопада 2021 12:32 |
ПД Банівка нова.docx
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
6. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
3. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
20. Конструкція типового проміжного скиду..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
1 Загальні дані. (1).pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
9. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
10. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
13. Поздовжній профіль. (1).pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
16. Поздовжній профіль. (1).pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
12. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
14. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
11. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
5. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
22. Відомість обсягів монтажних і будівельних робіт..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
24. Камера з вантузом та засувкою..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
22. Конструкція типового проміжного скиду..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
9. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
6. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
4. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
1 Загальні дані..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
8. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
2. Ситуаційна схема..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
18. Поздовжній профіль. (1).pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
15. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:52 |
16. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
21. Перехід трубопроводу МКр під авт.дорогою г.Рені - г.Одеса (М-15). Розріз 1-1..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
20. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
3. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
27. Камера. Арматурно-опалубочне креслення плити перекриття..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
8. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
18. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
7. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
23. Камера з засувкою Ду 800 мм..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
2 . Ситуаційна схема.Модель.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
13. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
11. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
14. Поздовжній профіль. (1).pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
10. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
4. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
25. Камера. Арматурно-опалубні креслення..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
12. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
17. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
5. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
26. Камера. Каркас.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
19. Поздовжній профіль. (1).pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
28. Відомість обсягів монтажних і будівельних робіт..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
21. Колодязь із засувкою,.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
19. Поздовжній профіль..pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
7. План.pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
17. Поздовжній профіль. (1).pdf
|
||||||||||||||||||
27 жовтня 2021 18:51 |
15. Поздовжній профіль. (1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- діючі на кінцеву дату подання пропозиції дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки*та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин , механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами)*, видані учаснику, а саме на:
· роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
· роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі;
· земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
· зварювальні роботи;
· газополум’яні роботи;
· Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд не пов’язанних з видобутком корисних копалин;
· експлуатація посудин, що праціюють під тиском понад 0,05Мпа (кисень та пропан-бутан)
* Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (із змінами).
** Назви видів робіт підвищеної небезпеки, зазначених в дозволах або деклараціях повинні відповідати назвам видів робіт, визначених «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, які діяли на момент їх видачі уповноваженим органом з питань охорони праці (органами Держгірпромнагляду або органами Держпраці України).
Скарги до процедури
Дата подання: 29 жовтня 2021 15:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000029 ● c2d953a6b88a4b8a87b2fb2a72c125f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-10-20-012835-b 20.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-05 12:06:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-10-20-012835-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи щодо причин розірвання договору від 15.12.2021 № 62, за ініціативою товариства з обмеженою відповідальністю «Одеські інженерні мережі».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 13:53:18
Відповідь на запит
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до розпорядження №982/од-2021 від 01.10.2021 «Про перерозподіл доходів та видатків обласного бюджету на 2021 рік», Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Капітальний ремонт напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської областіі».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
20 жовтня 2021 року Департамент надіслав на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
20 жовтня 2021 року Департамент отримав лист № 01.1-10/3346 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та з урахуванням проведення тендерної закупівлі та укладеному основному договору. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, Зміна № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ І АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ ТА ПРИБУТКУ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА від 2018 року, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-23 11:22:44
відповідь на висновок
Ознайомившись з висновком Держаудитслужби України, за результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 Постанови № 710. При відкритті процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області здійснюється перехід на авторизований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua, на якому оприлюднені дані про процедуру закупівлі, однак обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднено. Дані порушення технічного характеру, тому що на сайті замовника були технічни роботи, внаслідок яких сталася така сітуація. Замовник здійснив заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень, після кожної об'яви процедури відділом проводится контроль опублікування закупівлі на сайті Замовника. Бажаємо Вам миру. Слава Україні!
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком Держаудитслужби України, за результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 Постанови № 710. При відкритті процедури закупівлі робіт з капітального ремонту напірного трубопроводу НСОКП – НС «Банівка» Банівської зрошувальної системи Болградського району Одеської області здійснюється перехід на авторизований електронний майданчик https://zakupki.prom.ua, на якому оприлюднені дані про процедуру закупівлі, однак обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднено. Дані порушення технічного характеру, тому що на сайті замовника були технічни роботи, внаслідок яких сталася така сітуація. Замовник здійснив заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень, після кожної об'яви процедури відділом проводится контроль опублікування закупівлі на сайті Замовника. Бажаємо Вам миру. Слава Україні!
2022-09-23 11:24:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог частини 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
53 310 101,27
UAH з ПДВ
|
53 310 101,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" |
61 879 962,52
UAH з ПДВ
|
61 879 962,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПІВДЕНДІПРОВОДГОСП" |
62 617 760,00
UAH з ПДВ
|
62 617 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Відхилено |
53 310 101,27
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 14:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" #43644885 |
Переможець |
61 879 962,52
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 13:54
|
ДУ 1 до 62.pdf | укладений |
29 серпня 2022 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 08:59
|
договір 62 орош. Банівка.pdf | укладений |
15 грудня 2021 08:58
|