Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-10-20-011610-b ● e382d2f11c564355af6b3283114f67a8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39618372 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Ірина Борисова +380661533077 iraborisova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний (ямковий) ремонт асфальтобетонних проїздів на міському кладовищі в м.Ірпінь (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки за надані послуги (виконані роботи) з Підрядником на підставі "Актів приймання виконаних підрядних робіт" (форма N КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних підрядних робіт" (форма КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника з відстрочкою платежу до 180 банківських днів з дати отримання форм КБ-2в та КБ-3 без нарахування штрафних санкцій | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 16:29 |
Оголошення з додатками 1 та 2.docx | |
20 жовтня 2021 16:29 |
Додаток 3 договір.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-20-011610-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:03445665
Дата подання: 25 жовтня 2021 12:17
Вимога
Вимога по закупівлі
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2021-10-20-011610-b
У відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), КОМУНАЛЬНИМ ПIДПРИЄМСТВОМ «УПРАВЛIННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «IРПIНЬ» IPПIHCЬKOЇ MICЬKOЇ РАДИ (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено спрощену закупівлю 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2021-10-20-011610-b (надалі - закупівля).
Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі - Підприємство) виявило намір брати участь у вищевказаній закупівлі, однак, позбавлене такої можливості з огляду на наступне.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі), затвердженим рішенням Уповноваженої особи від 20 жовтня 2021 року № 271 (надалі - оголошення про проведення спрощеної закупівлі) встановлено дискримінаційні вимоги, а саме: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника», що порушує вимоги статті 5 Закону, які регламентують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Обґрунтування дискримiнацiйностi:
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупiвель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям i зловживанням.
Водночас, частиною 2 цієї ж статті Закону встановлено наступне: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупiвель/спрощених закупівлях на рівних умовах.».
Наголошуємо увагу Замовника, за частиною 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, вимога Замовника «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника» є незаконною та дискримінаційною, оскільки після обстеження об’єкту, на якому мають виконуватись роботи, інформація про те, які учасники братимуть участь у закупівлі стане неконфіденційною.
Замовник, порушує право учасника на конфіденційність інформації, також вищезазначена вимога несе у собі корупційні ризики, (що с порушенням п.6 ч. 1 ст. 5 Закону), адже для участі у закупівлі необхідно учаснику провести огляд, тобто, ще до проведення аукціону та відкриття пропозицій учасників, що братимуть участь у закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупiвель - добросовісна конкуренція серед учасників (п. l ч.1 ст. 5 Закону), максимальна економія та ефективність (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупiвель (п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону), недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4 ч.1 ст. 5 Закону), запобігання корупційним діям (п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону).
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може:
- не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт обстеження для отримання останнім «довідки про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта»;
- не підписати «довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» у строки «періоду уточнень» по закупівлі, що встановлені на веб-порталі Уповноваженого органу;
- не підписати «довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» взагалі,
що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення Пропозиції, що е дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Таким чином підписання або не підписання «довідки про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» надає право Замовнику самостійно обирати які саме суб’єкти господарювання зможуть брати участь у процедурі закупівлі, а які будуть позбавлені брати участь у процедурі закупівлі через наявність такої вимоги Замовника.
Окрім того, враховуючи стан епідеміологічної ситуації в країнi, дана вимога е недопустимою, адже може спричинити поширення вірусного захворювання СОVID-19.
Також додатково повiдомляємо, що вимога щодо обов'язковоrо обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупiвель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення вiд 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз, а також іншою низкою рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупiвель, в яких встановлено, що така вимога замовника с дискримінацією.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо:
- прийняти до розгляду вимогу Підприємства;
- внести зміни до оголошення про проведення спрощеної' закупівлі, шляхом видалення дискримінаційної· вимоги «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника»;
- оприлюднити такі зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у порядку, передбаченому Законом.
У разі ігнорування даної вимоги, Підприємство з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде змушене звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Розгорнути
Згорнути
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2021-10-20-011610-b
У відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), КОМУНАЛЬНИМ ПIДПРИЄМСТВОМ «УПРАВЛIННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «IРПIНЬ» IPПIHCЬKOЇ MICЬKOЇ РАДИ (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено спрощену закупівлю 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2021-10-20-011610-b (надалі - закупівля).
Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі - Підприємство) виявило намір брати участь у вищевказаній закупівлі, однак, позбавлене такої можливості з огляду на наступне.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі), затвердженим рішенням Уповноваженої особи від 20 жовтня 2021 року № 271 (надалі - оголошення про проведення спрощеної закупівлі) встановлено дискримінаційні вимоги, а саме: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника», що порушує вимоги статті 5 Закону, які регламентують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Обґрунтування дискримiнацiйностi:
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупiвель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям i зловживанням.
Водночас, частиною 2 цієї ж статті Закону встановлено наступне: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупiвель/спрощених закупівлях на рівних умовах.».
Наголошуємо увагу Замовника, за частиною 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, вимога Замовника «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника» є незаконною та дискримінаційною, оскільки після обстеження об’єкту, на якому мають виконуватись роботи, інформація про те, які учасники братимуть участь у закупівлі стане неконфіденційною.
Замовник, порушує право учасника на конфіденційність інформації, також вищезазначена вимога несе у собі корупційні ризики, (що с порушенням п.6 ч. 1 ст. 5 Закону), адже для участі у закупівлі необхідно учаснику провести огляд, тобто, ще до проведення аукціону та відкриття пропозицій учасників, що братимуть участь у закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупiвель - добросовісна конкуренція серед учасників (п. l ч.1 ст. 5 Закону), максимальна економія та ефективність (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупiвель (п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону), недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4 ч.1 ст. 5 Закону), запобігання корупційним діям (п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону).
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може:
- не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт обстеження для отримання останнім «довідки про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта»;
- не підписати «довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» у строки «періоду уточнень» по закупівлі, що встановлені на веб-порталі Уповноваженого органу;
- не підписати «довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» взагалі,
що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення Пропозиції, що е дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Таким чином підписання або не підписання «довідки про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» надає право Замовнику самостійно обирати які саме суб’єкти господарювання зможуть брати участь у процедурі закупівлі, а які будуть позбавлені брати участь у процедурі закупівлі через наявність такої вимоги Замовника.
Окрім того, враховуючи стан епідеміологічної ситуації в країнi, дана вимога е недопустимою, адже може спричинити поширення вірусного захворювання СОVID-19.
Також додатково повiдомляємо, що вимога щодо обов'язковоrо обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупiвель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення вiд 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз, а також іншою низкою рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупiвель, в яких встановлено, що така вимога замовника с дискримінацією.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо:
- прийняти до розгляду вимогу Підприємства;
- внести зміни до оголошення про проведення спрощеної' закупівлі, шляхом видалення дискримінаційної· вимоги «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника»;
- оприлюднити такі зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у порядку, передбаченому Законом.
У разі ігнорування даної вимоги, Підприємство з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде змушене звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2021 16:45
вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню
З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОРНЕР ПРОФІ" #41536839 |
Переможець |
199 348,80
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 12:01
|
4523.05.4.PDF | укладений |
05 листопада 2021 11:59
|