Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для об’єкта "Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область"
Очікувана вартість
473 093,00 UAH
UA-2021-10-20-011602-b f611ef06663442158375ef132c590035
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Шевченко

+380544853191 tender_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Вебсайт: http://voromny.org.ua/
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41
Контактна особа: Альона Шевченко
+380544853191
tender_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури Закупівлі за номерами: UA-2021-08-30-005565-a та UA-2021-09-15-012766-b, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Тендерним комітетом прийнято рішення здійснити закупівлю відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 16:31
Оскарження наміру укласти договір: 31 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація

20 жовтня 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 16:28
UA-2021-09-15-012766-b ЛОТ 2.pdf
20 жовтня 2021 16:28
UA-2021-09-15-012766-b ЛОТ 3.pdf
20 жовтня 2021 16:28
UA-2021-08-30-005565-a ЛОТ 1.pdf
20 жовтня 2021 16:28
UA-2021-09-15-012766-b ЛОТ 1.pdf
20 жовтня 2021 16:28
UA-2021-08-30-005565-a ЛОТ 2.pdf
20 жовтня 2021 16:28
UA-2021-08-30-005565-a ЛОТ 3.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1. Меблі для об’єкта "Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 304 300,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 комп
ЛОТ 1. Меблі для об’єкта "Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область"
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Полтавська, 32
Дата доставки: 01 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАМАЮН-ГРУП"
#39537875
Переможець 304 300,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2021 16:31

Документи

20 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2021 16:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАМАЮН-ГРУП"
#39537875
304 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 17:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:14
ДУ 2 дог 413.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 16:25
ДУ 1 ДОГ 413.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 16:25
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 10:32
ДОГ 413.PDF укладений
01 листопада 2021 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк (термін) передачі Товару: до 20.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк (термін) передачі Товару: до 23.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 304 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 716,66 UAH)