Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Божедарівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41437486 |
Місцезнаходження: | 52323, Україна , Дніпропетровська обл., смт Божедарівка, вул. Чкалова, 17а |
Контактна особа: |
Анна Гайдар +380965092331 bozh.viddilosvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 2 168 635,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 843,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
- Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями;
- Маркарна дошка для мультимедійного проєктора 1
- Документ-камера з прямим підключенням до проєктора 1
- Персональний комп'ютер вчителя:
- Системний блок;
- Монітор;
- Клавіатура;
- Миша;
- Офісний пакет;
- Інтерактивні мультимедійні електронні освітні ресурси (Фізика, Математика, Біологія, Хімія, Географія) 1
- Персональний комп'ютер учня:
- Системний блок;
- Монітор;
- Клавіатура;
- Миша;
- Офісний пакет;
- Інтерактивні мультимедійні електронні освітні ресурси (Фізика, Математика, Біологія, Хімія, Географія) 15
- Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) 1
- Wi-Fiмаршрутизатор з точкою доступу для забезпечення підключення до 36 пристроїв 1
- 3Д принтер з витратними матеріалами на навчальний рік 3
- Програмовані електронні модулі 8
- Мехатроннісистеми / станції з відповіднимивитратнимиматеріалами для експлуатації на навчальнийрік 6
- Навчальні роботи 8
- Цифровийфрезерувальнийверстат з числовимпрограмнимуправлінням з витратнимиматеріалами на навчальнийрік 1
- Цифровийтокарнийверстат з числовимпрограмнимуправлінням з витратнимиматеріалами на навчальнийрік 1
- Цифровийлазернийверстат з числовимпрограмнимуправлінням з витратнимиматеріалами на навчальнийрік 1
- Цифрове вимірювальне обладнання. Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики 1
- Цифрове вимірювальне обладнання. Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії 1
- Цифрове вимірювальне обладнання. Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету біології 1
- Програмовані електронні модулі 16
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 13:23 |
Додаток 2 (технічне завдання).docx | |
20 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 4 (форма пропозиції).docx | |
20 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx | |
20 жовтня 2021 16:27 |
Тендерна документація (2).docx | |
20 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 3 (проект договору).docx |
21 жовтня 2021 13:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2021 13:23 |
Додаток 2 (технічне завдання).docx
|
|||
20 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 4 (форма пропозиції).docx
|
|||
20 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx
|
|||
20 жовтня 2021 16:27 |
Тендерна документація (2).docx
|
|||
20 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 3 (проект договору).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-18-000001 ● bb4e624294864f80b7899f2ae91781f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 17:22 |
25.05.2022 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.05.2022 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-10-20-011547-b
20.10.2021 Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Божедарівської селищної ради
(код ЄДРПОУ 41437486) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 09:28:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Комплект обладнання для навчальних кабінетів Комунального опорного закладу «Божедарівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Криничанського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-10-20-011547-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2019 №922 (далі – Закон №922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Відповідно до пункту 10.1 Розділу Х «Строк дії договору» Договору від 24.11.2021р. № 183: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2021року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань».
Чи продовжував Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Божедарівської селищної ради (далі – Замовник) строк дії Договору від 24.11.2021р. № 183 з ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» (вказати номер та дату додаткової угоди)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 16:22:16
Пояснення
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Підготувку та розробку Проєкту «Придбання обладнання для навчальних кабінетів Комунального опорного закладу «Божедарівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Криничанського району Дніпропетровської області»координував департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації, який на всіх підготовчих етапах погоджував даний Проєкт, у тому числі в частині його вартості. Проєкт та проєктна заявка, в якій зазначено перелік обладнання та загальна вартість (обсяг видатків) проекту затверджені Міністерством освіти і науки України, лист МОН від 11.08.2021 № 1/11-5974 додається.
Планування закупівлі обладнання за даним Проєктом здійснювалось на виконання заходів в рамках реалізації програми “Спроможна школа для кращих результатів” за рахунок коштів відповідної цільової субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та співфінансування з місцевого бюджету Божедарівської селищної територіальної громади.
Розмір бюджетних призначень визначено Розпорядженням КМУ «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми “Спроможна школа для кращих результатів” у 2021 році» від 1 вересня 2021 р. № 1047-р, порядок та умови фінансування реалізації Проєкту визначені Постановою КМУ «Про деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми “Спроможна школа для кращих результатів”» від12.02.2020 р. № 100,(Довідки про зміни до річного розпису бюджету на 2021 рік додаються).
Проєкти, затверджені МОН, можна переглянути за посиланням:https://drive.google.com/drive/folders/1NH9csWTpm0MLwMGCE0A4jhuGpX
R-4sRy?usp=sharing
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно – технічної) освіти, затвердженого Наказом МОН від 02.11.2017 № 1440, та Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM- лабораторій, затвердженого Наказом МОН від 29.04.2020 № 574(відповідний лист від департаметуосвіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до вартості Проєкту затвердженого МОН.
Щодо розміщення обґрунтування на сайті, повідомляємо, що обґрунтування до даної закупівлі не оприлюднювалося. Відділ освіти,молоді, спорту культури та туризму Божедарівської селищної ради є структурним підрозділом органу місцевого самоврядування Виконавчого комітету Божедарівської селищної ради, пп. 1 п. 4Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) єрекомендаційним.
Дана процедура закупівлі проводилась відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», яким не передбачено розміщення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) Замовника обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення під час застосування процедури закупівлі процедури відкриті торги.
Стосовно продовження дії Договору від 24.11.2021р. № 183 укладеного з ТОВ «ГРАФІКАПРОМ», повідомляємо, що дію даного Договору не продовжували. Сторонами даного Договору були виконані взяті зобов’язання у повному обсязі впродовж дії Договору, а саме до 31.12.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Божедарівської селищної ради повідомляє про вжиття заходів щодо усунення встановлених порушень. З метою притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, попередження та не допущення встановлених порушень під час проведення публічних закупівель у подальшому, була проведена роз'яснювальна робота з уповноваженою особою, який оголошено догану про що виданий відповідний наказ.
2022-06-16 16:40:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Усунуто порушення зазначене у висновку
2022-06-27 12:45:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
2 154 210,00
UAH з ПДВ
|
2 154 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА |
2 168 135,00
UAH з ПДВ
|
2 168 135,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" #43002514 |
Переможець |
2 154 210,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 09:06
|
договір №183 кабінети.PDF | укладений |
24 листопада 2021 09:04
|