Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Висвітлення діяльності обласної державної адміністрації, обласної ради через засоби масової інформації – в електронних ЗМІ та радіо
Очікувана вартість
3 750 000,00 UAH
UA-2021-10-20-010569-b ● d4676a4d48014e3e9ec8517e3a5e18ec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 23912956 |
Вебсайт: | http://kharkivoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 64 |
Контактна особа: |
Файфер Віктор Петрович 38 057 715 72 22 FAYFER@KHARKIVODA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 3 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Висвітлення діяльності обласної державної адміністрації, обласної ради через засоби масової інформації – в електронних ЗМІ та радіо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79342000-3 — Маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця поетапно за фактично надану частину Послуги після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та за умови бюджетного фінансування Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 15:53 |
ТД Висвітлення 20.10.21.doc | |
20 жовтня 2021 15:53 |
ТД Висвітлення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо дати роз'яснення по Тендерній документації
Дата подання: 25 жовтня 2021 14:44
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 13:40
Просимо дати роз'яснення:
1. до розділу 4 п. 2 Тендерної пропозиції «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання Договору може бути продовженний до 60 днів» і п. 5.1. Договору «Строк надання Послуги: до 31 грудня 2021 року».
Питання: в разі зміни термінів украдання Договору як змінюються (продовжуються) строки виконання Виконавцем договору по розміщенню матеріалів Замовника на данний період і термін надання послуг Виконавцем?
2. до Додаток 2 до Договору до технічного завдання пункт «обсяг Послуги буде залежати від фактичної потреби, але не менше 500 виходів матеріалу» :
Питання:
Що означає термін не менше 500 ? якщо буде замовлено Замовником більше – сума тендера буде збільшена ?
Не менше 500 виходів це на кожному носії окремо або це загальна сума усіх виходів на всіх носіях по Договору? Як розподіляється кількість між носіями ?
Яка необхідна кількість новин на кожному веб-порталі окремо та точний хронометраж на кожному радіо за заявлений період по Договору
3. до п. 4 Тендерної пропозиції «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій».
Питання: Просимо указати на який термін продовжується строки?
4. до Додаток 1 Тендерної пропозиції
Питання: Які критерії адаптації ? З якими матеріалами працює Виконавець ? Усі матеріали надає Замовник ? Які критерії ефективності ? Хто надає фото- , аудіо- та відеоматеріали Виконавцю ? Значення терміну соціальна реклама? На веб – сайтах - це банери чи текстова інформація ? Вкажіть, будь-ласка, на яких місцях мають знаходитися банери на веб-сайтах – від цього залежить вартість послуги. Вкажіть розподіл роликів між радіо та їх таймінг.
Соціальна реклама , хто надає такі матеріалі ? Вони надаються Виконавцю в готовому вигляді? Це будуть новини / ролики, який їх таймінг і обсяг на кожному носії потрібно розмістити ?
5. п. 3.6. до Договору «Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення».
Питання: Якщо немає в наявності бюджетного призначення у Замовника – як буде оплачуватись робота Виконавцю ? Просимо вказати дедлайн оплат.
6. До п. 7 Тендерної пропозиції «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до поставки товару як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Питання : просимо дати точне роз'яснення цього пункту
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу!
Питання:
1. до розділу 4 п. 2 Тендерної пропозиції «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання Договору може бути продовжений до 60 днів» і п. 5.1. Договору «Строк надання Послуги: до 31 грудня 2021 року».
Питання: в разі зміни термінів укладення Договору як змінюються (продовжуються) строки виконання Виконавцем договору по розміщенню матеріалів Замовника на даний період і термін надання послуг Виконавцем?
Відповідь: Вимоги пункту 2 «Строк укладання договору» розділу 6 тендерної документації, встановлені з урахуванням частин 5 та 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення права на оскарження рішення замовника. У разі оскарження рішення замовника та призупинення перебігу строку для укладання Договору, терміни надання послуги та строк виконання договору не змінюються.
2. до Додаток 2 до Договору до технічного завдання пункт «обсяг Послуги буде залежати від фактичної потреби, але не менше 500 виходів матеріалу» :
Питання:
Що означає термін не менше 500 ? якщо буде замовлено Замовником більше – сума тендера буде збільшена ?
Не менше 500 виходів це на кожному носії окремо або це загальна сума усіх виходів на всіх носіях по Договору? Як розподіляється кількість між носіями ?
Яка необхідна кількість новин на кожному веб-порталі окремо та точний хронометраж на кожному радіо за заявлений період по Договору
Відповідь : 500 виходів матеріалу – це загальна сума усіх виходів на всіх носіях. Сума тендера не буде змінюватись. Точний хронометраж буде вказаний лише по замовленому матеріалу адже на різних онлайн-ЗМІ та радіостанціях різна вартість за розміщення матеріалів.
3. до п. 4 Тендерної пропозиції «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій».
Питання: Просимо указати на який термін продовжується строки?
Відповідь: Достатній для укладення Договору.
4. до Додаток 1 Тендерної пропозиції
Питання: Які критерії адаптації ? З якими матеріалами працює Виконавець ? Усі матеріали надає Замовник ? Які критерії ефективності ? Хто надає фото- , аудіо- та відеоматеріали Виконавцю ? Значення терміну соціальна реклама? На веб – сайтах - це банери чи текстова інформація ? Вкажіть, будь-ласка, на яких місцях мають знаходитися банери на веб-сайтах – від цього залежить вартість послуги. Розподіл роликів між радіо та їх таймінг.
Соціальна реклама , хто надає такі матеріалі ? Вони надаються Виконавцю в готовому вигляді? Це будуть новини / ролики, який їх таймінг і обсяг на кожному носії потрібно розмістити ?
Відповідь: Усі матеріали фото- , аудіо- та відеоматеріали надає Замовник. Всі матеріали будуть надаватись в готовому вигляді. Коли буде безпосередня прив’язка до матеріалу, тоді Виконавець і буде прорахувати вартість розміщення.
5. п. 3.6. до Договору «Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення».
Питання: Якщо немає в наявності бюджетного призначення у Замовника – як буде оплачуватись робота Виконавцю ? Просимо вказати дедлайн оплат.
Відповідь: Оплата здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця поетапно за фактично надану частину Послуги після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та за умови бюджетного фінансування Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
6. До п. 7 Тендерної пропозиції «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до поставки товару як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Питання : просимо дати точне роз'яснення цього пункту
Відповідь: У пункті 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації допущена механічна описка. Предметом тендерної документації і договору є послуга, тому словосполучення «залучати до поставки товару» слід вважати словосполученням «залучати до надання послуги».
Питання:
1. до розділу 4 п. 2 Тендерної пропозиції «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання Договору може бути продовжений до 60 днів» і п. 5.1. Договору «Строк надання Послуги: до 31 грудня 2021 року».
Питання: в разі зміни термінів укладення Договору як змінюються (продовжуються) строки виконання Виконавцем договору по розміщенню матеріалів Замовника на даний період і термін надання послуг Виконавцем?
Відповідь: Вимоги пункту 2 «Строк укладання договору» розділу 6 тендерної документації, встановлені з урахуванням частин 5 та 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення права на оскарження рішення замовника. У разі оскарження рішення замовника та призупинення перебігу строку для укладання Договору, терміни надання послуги та строк виконання договору не змінюються.
2. до Додаток 2 до Договору до технічного завдання пункт «обсяг Послуги буде залежати від фактичної потреби, але не менше 500 виходів матеріалу» :
Питання:
Що означає термін не менше 500 ? якщо буде замовлено Замовником більше – сума тендера буде збільшена ?
Не менше 500 виходів це на кожному носії окремо або це загальна сума усіх виходів на всіх носіях по Договору? Як розподіляється кількість між носіями ?
Яка необхідна кількість новин на кожному веб-порталі окремо та точний хронометраж на кожному радіо за заявлений період по Договору
Відповідь : 500 виходів матеріалу – це загальна сума усіх виходів на всіх носіях. Сума тендера не буде змінюватись. Точний хронометраж буде вказаний лише по замовленому матеріалу адже на різних онлайн-ЗМІ та радіостанціях різна вартість за розміщення матеріалів.
3. до п. 4 Тендерної пропозиції «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій».
Питання: Просимо указати на який термін продовжується строки?
Відповідь: Достатній для укладення Договору.
4. до Додаток 1 Тендерної пропозиції
Питання: Які критерії адаптації ? З якими матеріалами працює Виконавець ? Усі матеріали надає Замовник ? Які критерії ефективності ? Хто надає фото- , аудіо- та відеоматеріали Виконавцю ? Значення терміну соціальна реклама? На веб – сайтах - це банери чи текстова інформація ? Вкажіть, будь-ласка, на яких місцях мають знаходитися банери на веб-сайтах – від цього залежить вартість послуги. Розподіл роликів між радіо та їх таймінг.
Соціальна реклама , хто надає такі матеріалі ? Вони надаються Виконавцю в готовому вигляді? Це будуть новини / ролики, який їх таймінг і обсяг на кожному носії потрібно розмістити ?
Відповідь: Усі матеріали фото- , аудіо- та відеоматеріали надає Замовник. Всі матеріали будуть надаватись в готовому вигляді. Коли буде безпосередня прив’язка до матеріалу, тоді Виконавець і буде прорахувати вартість розміщення.
5. п. 3.6. до Договору «Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення».
Питання: Якщо немає в наявності бюджетного призначення у Замовника – як буде оплачуватись робота Виконавцю ? Просимо вказати дедлайн оплат.
Відповідь: Оплата здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця поетапно за фактично надану частину Послуги після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та за умови бюджетного фінансування Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
6. До п. 7 Тендерної пропозиції «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до поставки товару як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Питання : просимо дати точне роз'яснення цього пункту
Відповідь: У пункті 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації допущена механічна описка. Предметом тендерної документації і договору є послуга, тому словосполучення «залучати до поставки товару» слід вважати словосполученням «залучати до надання послуги».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО "SIMON" -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
3 730 000,00
UAH
|
3 730 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ" |
3 750 000,00
UAH
|
3 750 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО "SIMON" -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #31060913 |
Переможець |
3 730 000,00
UAH
|
12 листопада 2021 09:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2021 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 18:07
|
Угода про припинення Договору № 186.pdf | укладений |
30 грудня 2021 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:24
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 186.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:32
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 186 від 24.11.21.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 08:52
|
Допугода № 2 від 03.12.21.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 14:30
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 08:59
|
Договір № 186 від 24.11.21.pdf | укладений |
25 листопада 2021 08:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Висвітлення діяльності обласної державної адміністрації, обласної ради через засоби масової інформації – в електронних ЗМІ та радіо | 1 | посл. |
3 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пунк 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Висвітлення діяльності обласної державної адміністрації, обласної ради через засоби масової інформації – в електронних ЗМІ та радіо | 1 | посл. |
3 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 листопада 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 021 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 503 550,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку і закінченням календарного року (бюджетного періоду) |