Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комбінезон захисний ; маска медична одноразова захисна; рукавички нітрилові нестерильні; шапочка медична одноразова; бахили медичні одноразові
Очікувана вартість
2 073 000,00 UAH
UA-2021-10-20-009911-b c25536cdf3e042ce9f3e054fdd6975eb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Партоєва

+380564943385 inf-ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986115
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5
Контактна особа: Олена Партоєва
+380564943385
inf-ekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 01 листопада 2021 14:34
Очікувана вартість: 2 073 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Комбінезон захисний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16176 — Ізолювальний костюм
80000 штуки
маска медична одноразова захисна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 18094 — Лицева маска для захисту дихальних шляхів
15000 пара
рукавички нітрилові нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 56286 — Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні
10000 штуки
шапочка медична одноразова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32297 — Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна
2000 пара
бахили медичні одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2021 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 15:32
оголошення костюми, маски, рукавички, бахіли, шапочки.doc
20 жовтня 2021 15:31
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовнику, підкажіть будь-ласка, Вам аналогічний договір потрібен на предмет закупівлі чи на код ДК?!
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:13
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 11:11
Шановний Замовнику, підкажіть будь-ласка, Вам аналогічний договір потрібен на предмет закупівлі чи на код ДК?!
Відповідь: Шановний Учасник, аналогічний договір потрібен на предмет закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:14
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 13:27
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою запобігання придбання неякісного та фальсіфікованого товару, нами як Замовником в медико-технічних умовах була вимога до надання зразків продукціїї на опробацію.
Згідно статті 5 Закону про Публічні закупівлі до недискримінації учасників відноситься добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, рівне ставлення до учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому ми вважаємо що наші вимоги до Учасника на етапі кваліфікації надати зразок запропонованої продукціїї не є наявність дискримінаційних вимог
Уточнення стосовно Комбінезон захисний
Дата подання: 25 жовтня 2021 13:21
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 14:44
Шановний замовнику! З якого саме матеріалу повинен бути комбінезон захисний? чи ламінований спанбонд? яка щільність матеріалу?
Відповідь: Матеріал повинен бути двошаровий, що поєднує нетканний матеріал із 100% -го поліпропілену, виготовлений за технологією спандбонд та високоякісну мікропористу полієтиленову плівку. Щільність тканини 50 гр. на м2.
Уточнення щодо розмірів рукавичок
Дата подання: 25 жовтня 2021 15:34
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 16:29
Шановний замовнику! Уточніть, будь ласка, які розміри рукавичок потрібні та в якій кількості кожного розміру.
Відповідь: Рукавички розмір М - 7500 шт.
та Рукавички розмір L - 7500 in.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Заїка Денис Валентинович 1 476 900,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013" 1 294 400,00
UAH з ПДВ
1 104 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ 1 359 000,00
UAH з ПДВ
1 211 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" 2 037 405,00
UAH з ПДВ
1 211 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" 1 499 362,40
UAH з ПДВ
1 499 362,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 18:11
Електронний підпис
28 жовтня 2021 18:10
Авторизація СІВЕТ.pdf
28 жовтня 2021 18:10
ЗУ про закупівлі ст.17.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Бахіли.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Документи4.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Документи1..pdf
28 жовтня 2021 18:10
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Гарантійни лист ЗАИКА.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Маска.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Аналогічний договір.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Лист.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Рукавички.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Шапочка.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Комбінезони.pdf
28 жовтня 2021 18:10
рег док.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Документи3.pdf
28 жовтня 2021 18:10
Документи2..pdf

Публічні документи

28 жовтня 2021 16:41
Електронний підпис
28 жовтня 2021 16:40
Лист-згода.pdf
28 жовтня 2021 16:40
1. Опис до Статуту.PDF
28 жовтня 2021 16:40
Повідомдення .pdf
28 жовтня 2021 16:40
Гарантійний лист (3).pdf
28 жовтня 2021 16:40
Паспорт якості костюм.PDF
28 жовтня 2021 16:40
Документи з якості.pdf
28 жовтня 2021 16:40
1. Витяг з ПДВ.PDF
28 жовтня 2021 16:40
Повідомлення.pdf
28 жовтня 2021 16:40
цінова пропозиція .pdf
28 жовтня 2021 16:40
Довідка .pdf
28 жовтня 2021 16:40
Довідка .pdf
28 жовтня 2021 16:40
Паспорт.PDF
28 жовтня 2021 16:40
Лист по дилерству.pdf
28 жовтня 2021 16:40
Гарантійний лист .pdf
28 жовтня 2021 16:40
Сертифікат ISO.PDF
28 жовтня 2021 16:40
Лист від виробника.PDF
28 жовтня 2021 16:40
Повідомлення бахіли.pdf
28 жовтня 2021 16:40
Висновок СЕС на вироби.pdf
28 жовтня 2021 16:40
Гарантійний лист .pdf
28 жовтня 2021 16:40
Паспорти -2 (1).pdf
28 жовтня 2021 16:40
Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2021 16:40
1. Наказ К-18-03 від 18.03.15.PDF
28 жовтня 2021 16:40
Рішення.pdf
28 жовтня 2021 16:40
Гарантійний лист (2).pdf
28 жовтня 2021 16:40
Аналогічні договори.pdf
28 жовтня 2021 16:40
Відомості про тов.pdf
28 жовтня 2021 16:40
Декларація МС-4.pdf
28 жовтня 2021 16:40
Довідка.pdf
28 жовтня 2021 16:40
Висновок СЕС спанбонд .pdf
28 жовтня 2021 16:40
1. Статут.PDF

Публічні документи

28 жовтня 2021 19:23
Електронний підпис
28 жовтня 2021 19:23
▄1 уставні.pdf.p7s
28 жовтня 2021 19:23
оголошення_1635429042.pdf.p7s
28 жовтня 2021 19:23
проект договору.pdf.p7s
28 жовтня 2021 19:23
▄1 уставні.pdf
28 жовтня 2021 19:23
аналогічний_1635429042.pdf
28 жовтня 2021 19:23
▄2квалифікаційні.pdf
28 жовтня 2021 19:23
проект договору.pdf
28 жовтня 2021 19:23
▄2квалифікаційні.pdf.p7s
28 жовтня 2021 19:23
оголошення_1635429042.pdf
28 жовтня 2021 19:23
аналогічний_1635429042.pdf.p7s

Публічні документи

27 жовтня 2021 16:03
Електронний підпис
27 жовтня 2021 16:02
ГП Долфи Кривой Рог.pdf
27 жовтня 2021 16:02
ГЛ поставка тов.pdf
27 жовтня 2021 16:02
Відповідність ст. 17.pdf
27 жовтня 2021 16:02
ГЛ зразки тов..pdf
27 жовтня 2021 16:02
ЦП.pdf
27 жовтня 2021 16:02
Довідка аналог.дог.pdf
27 жовтня 2021 16:02
Відповідність до ст. 16.pdf
27 жовтня 2021 16:02
ГЛ відповідності тов.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2021 09:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Заїка Денис Валентинович

ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Заїка Денис Валентинович
#3158112950
Переможець 1 050 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 16:13

Документи

02 листопада 2021 16:13
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:12
Протокол про переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Заїка Денис Валентинович
#3158112950
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 16:13
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:12
Протокол про переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 10:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:33
Дод.Угода до договору №187.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:19
Договір (Заїка Д.В.).PDF укладений
05 листопада 2021 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 878 712,50
UAH