Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ГЛЕЮВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43912775 |
Вебсайт: | http://glv.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 53001, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Глеюватка, вул.Кірова Олександра, будинок 2а |
Контактна особа: |
Ольга Янчук +380983537230 yanchuk112@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 11 761 408,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 614,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість закупівлі на 2021 рік - 500000,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі на 2022 рік - 11261408,60 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 15:26 |
Тендерна_документацiя.doc | |
20 жовтня 2021 15:26 |
Проект_договору_Додаток5.docx | |
20 жовтня 2021 15:26 |
Додаток_6.docx | |
20 жовтня 2021 15:26 |
Додаток_4.docx | |
20 жовтня 2021 15:26 |
Додаток_3.docx | |
20 жовтня 2021 15:26 |
Додаток_2.docx | |
20 жовтня 2021 15:26 |
Додаток_1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-05-000033 ● 45acee53510941338e636dcdcc93989b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 22:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.04.2022 №95
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 04.04.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2022 № 95
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-10-20-009724-b 20.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-07 15:12:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-20-009724-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-11 13:59:41
Відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07 квітня 2022 року
Розмір витрат визначено враховуючи експертний звіт (позитивний) від 14 вересня 2021 року № 04-0297/01-21 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А», виконаний експертною організацією філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Дніпропетровській області (додається) та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додається), згідно з якими загальна кошторисна вартість будівництва складає 12052,491 тис. грн.
Дану закупівлю планувалося здійснити протягом 2021-2022 років. Відповідно розмір бюджетного призначення на 2021 рік визначений відповідно до рішення сесії Глеюватської сільської ради від 28.09.2021 № 606-VІIІ/VIII «Про внесення змін до рішення сільської ради від 24.12.2020 №23-II/VIII «Про місцевий бюджет на 2021 рік» (зі змінами)» (додається) та становив 500 тис. грн. Враховуючи рішення сесії Глеюватської сільської ради від 22.12.2021 №1001-ХІ/VIII «Про затвердження Програми «Капітальний ремонт Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А» на 2022 рік», на 2022 рік рішенням сесії Глеюватської сільської ради від 22.12.2021 №1023-ХІ/VIII «Про сільський бюджет Глеюватської сільської об'єднаної територіальної громади на 2022 рік» було виділено 5000,00 тис. грн (рішення додаються). Остаточний розмір бюджетного призначення планується виділити протягом 2022 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації затвердженої наказом начальника відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради від 05 жовтня 2021 року № 106-од та дефектних актів на роботи (додаються).
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (які були чинними на момент оголошення закупівлі), прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 12052,491 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 9688,990 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 66,520 тис. грн.; інші витрати – 2296,981 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» з урахуванням ПДВ та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва без ПДВ. Відповідно, очікувана вартість становить 12052,491 тис. грн - (166,977 тис. грн *1,2) - 49,701 тис. грн - 41,009 тис. грн = 11761,4086 тис. грн (одинадцять мільйонів сімсот шістдесят одна тисяча чотириста вісім гривень 60 копійок).
Посилання на сторінку власного веб-сайту Відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – http://glv.osv.org.ua/news/1635255055/. Крім того, посилання на Веб-сайт замовника (http://glv.osv.org.ua/) відображається в розділі «Інформація про замовників» в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-29 14:19:39
РІШЕННЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ
РІШЕННЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПРЕЧЕННЯ щодо висновку про результати моніторингу Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи викладене, відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради (далі – Замовник) не погоджується з порушеннями, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-20-009724-b та надає аргументовані заперечення до нього. 1. Щодо опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, які не відповідають вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. В пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що «При складані тендерної пропозиції Учасником, дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів (наприклад: деякі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи), технічні помилки та описки (наприклад: некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями). За наявності перелічених вище формальних помилок та наявності у складі тендерної пропозиції листа-погодження від Учасника щодо можливості віднесення Замовником допущених Учасником помилок до формальних, тендерна пропозиція не відхиляється.» Таким чином, Замовником дозволено при складанні тендерної пропозиції допускати такі помилки: - відсутність підписів (наприклад: деякі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи). Дана помилка відповідає опису помилки, передбаченої пункту 4 Переліку формальних помилок, а саме: «Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).»; - технічні помилки та описки (наприклад: некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями). Дана помилка відповідає опису помилки, передбаченої в пункті 2 Переліку формальних помилок, в частині: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр)». Таким чином, опис та приклади формальних помилок, передбачені в Тендерній документації, відповідають та не суперечать Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Окремо слід відзначити, що пункт 19 частини 2 статті 22 Закону передбачає обов’язкове зазначення у тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, однак при цьому законодавство не визначає, що Замовник зобов’язаний зазначити в Тендерній документації всі формальні помилки, передбачені Переліком формальних помилок, як такі, що можуть бути допущені при складанні Тендерної документації. Також у Висновку не наведено, в чому саме полягає невідповідність опису та прикладів формальних помилок Переліку формальних помилок. 2. Щодо встановлення вимоги надання фінансової звітності не на підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як фінансова спроможність, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, як один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, встановлення кваліфікаційних критеріїв, їх кількість та вибір між ними відносяться до повноважень Замовника, та визначається ним на власний розсуд. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, «Замовником установлено один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності Учасників наведено в Додатку 1 до даної Документації.» Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації, Замовником встановлені такі кваліфікаційні критерії, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, Замовником взагалі не встановлювався окремо такий кваліфікаційний критерій як фінансова спроможність. Частина 2 статті 22 Закону визначає відомості, які мають бути зазначені у тендерній документації, проте законодавством не передбачено обов’язкової форми тендерної документації. Тому навіть у випадку визнання наявності у складі Тендерної документації Замовника такого кваліфікаційного критерію як фінансова спроможність, його зазначення не у певному конкретному розділі чи іншому структурному елементі тендерної документації, а в будь - якому іншому розділі не може вважатися порушенням вимог частини 2 статті 22 Закону. 3. Щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: наявність машиніста екскаватора, навантажувача, та котка, а також водія вантажного автомобіля не підтверджена. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, чинне законодавство не визначає конкретні вимоги або умови формулювання такого кваліфікаційного критерію в тендерній документації. Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації, Замовником встановлено одним з кваліфікаційних критеріїв наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник на підтвердження відповідності цьому критерію повинен надати наступні документи: «сканована довідка (за формою наведеною нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про працівників. В даній довідці також зазначаються, як працівники робітничого класу, так і працівники ІТР (у разі наявності). Обов`язкова наявність в штаті/договір ЦПХ, трудова угода інженера-кошторисника з наданням сертифікату. Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод).» Таким чином, Замовник в Тендерній документації вимагав підтвердження обов’язкової наявності в штаті працівника лише однієї професії: інженера-кошторисника, з наданням сертифікату. Замовник не встановлював окремо вимогу щодо підтвердження наявності в штаті працівників таких професій як машиніст екскаватора, навантажувача, та котка, а також водій вантажного автомобіля. Відтак наявність або відсутність працівників таких професій не оцінювалася Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Всі необхідні документи на підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію були надані Учасником згідно вимог Тендерної документації. В той же час розподіл функціональних та трудових обов’язків працівників Учасника відноситься до його власної компетенції. Враховуючи викладене, Замовник не вважає, що в даному випадку має місце невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, що мало б наслідком відхилення його тендерної пропозиції. 4. Щодо твердження, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХБУД-Н» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: графік не відповідає формі, визначеній таблицею 1 вищезазначеного наказу: відсутня графа щодо виконавця робіт, а також ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години не містять підпису інженера-кошторисника. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, «початок виконання робіт згідно з Договором та календарним графіком. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, в тому числі календарний графік виконання робіт (складений згідно таблиці 1 Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» від 13.01.2009 № 2).» Учасником ТОВ «ТЕХБУД-Н» у складі тендерної пропозиції було подано Графік виконання робіт, виготовлений за допомогою програмного комплексу АВК – 5 (3.6.1). Даний графік співпадає з прикладом календарного графіку, окрім графи «Виконавці робіт». В той же час, відповідно до пункту 2.4 Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» від 13.01.2009 № 2, залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1. Також згідно пункту 2.2. цього Наказу, основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Оскільки ТОВ «ТЕХБУД-Н» є єдиним виконавцем робіт, без залучення субпідрядних організацій, Замовник не вважає порушенням відсутність графи «Виконавці робіт» у Графіку виконання робіт. Окрім того, графік у таблиці 1 Наказу є лише одним із можливих варіантів. Також пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, в тому числі: «ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години.» При цьому, Тендерна документація не містить вимогу про підпис інформації про ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів інженером – кошторисником. Учасником ТОВ «ТЕХБУД-Н» у складі тендерної пропозиції було подано довідку «Ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино – годин», яку складено з допомогою програмного комплексу АВК – 5 (3.6.1). Така Довідка за формою не передбачає рядків для підпису будь – якими уповноваженими особами. Окрім того, ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів є довідковими та використовуються для розрахунку вартості машино – годин, які застосовуються в інших кошторисних документах, наприклад, підсумковій відомості ресурсів, а ці документи вже містять підпис особи, яка їх склала, та особи, яка їх перевірила. Враховуючи викладене, Замовник не вважає, що в даному випадку має місце невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, що мало б наслідком відхилення його тендерної пропозиції. Відтак в діях Замовника відсутні порушення абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону щодо невідхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХБУД-Н». Підсумовуючи викладене, Замовник не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-20-009724-b. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону, у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. У відповідності до даної норми Закону, відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради повідомляє, що у зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у Висновку, його буде оскаржено до суду, про що буде проінформовано в електронній системі закупівель згідно з вимогами чинного законодавства.
2022-04-20 12:25:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради повідомляє, що 27 квітня 2022 року надіслав позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-20-009724-b до Дніпропетровського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 27 квітня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/6298/22 |
Дата відкриття провадження: | 06 червня 2022 |
Документи:
06 червня 2022 14:09
|
Електронний підпис |
06 червня 2022 13:52
|
Ухвала про залишення без розгляду.pdf |
06 червня 2022 13:52
|
160-6298-22_2022-06-06_1-470-F0796F60-E574-11EC-8F5E-CFA26446C6B1.zip |
06 червня 2022 14:09
|
Електронний підпис |
27 квітня 2022 14:33
|
Електронний підпис |
06 червня 2022 13:52
|
Ухвала про залишення без розгляду.pdf |
06 червня 2022 13:52
|
160-6298-22_2022-06-06_1-470-F0796F60-E574-11EC-8F5E-CFA26446C6B1.zip |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕХБУД-Н |
11 030 092,52
UAH з ПДВ
|
11 030 092,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП" |
11 760 000,00
UAH з ПДВ
|
11 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХБУД-Н #44092588 |
Переможець |
11 030 092,52
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 16:55
|
ду 204.pdf | укладений |
28 грудня 2022 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:13
|
Договірна ціна 2022 1 .pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:53
|
Договірна ціна 2022 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:53
|
ДУ № 1 від 24.12.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:52
|
Графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:52
|
Договірна ціна 2022 3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:52
|
Договірна ціна 2022 2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:52
|
Договірна ціна 2021 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 12:55
|
Договірна ціна 2021-2022 3.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:53
|
Договірна ціна 2022 1.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:53
|
Договірна ціна 2021-2022 1.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:52
|
Договірна ціна 2021-2022 2.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:52
|
Договірна ціна 2022 2.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:52
|
Договірна ціна 2021.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:52
|
Календарний графік.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:52
|
Договір.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А | 1 | роботи |
11 030 092,52
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист ТОВ «ТЕХБУД-Н» від 23 грудня 2021 року № 212, у зв`язку з тим, що при реєстрації повідомлення про початок робіт на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва виникли проблеми технічного характеру тому термін початку виконання робіт змінився. Частину робіт які були заплановані в поточному році вимушено перенесено на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А | 1 | роботи |
11 030 092,52
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 листопада 2021 — 28 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
465 124,15
UAH
|
Причини розірвання договору: | пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 14.1, 15.1 Договору № 204 від 23 листопада 2021 р. (далі - Договір) та враховуючи лист Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХБУД-Н» від 20.12.2022 року №124 |