Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плата контролю доступу
Очікувана вартість
49 371,00 UAH
UA-2021-10-20-007967-b ● a603f49cee7441dc988c4a5d82e07430
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Лозовий Костянтин Костянтинович 380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 49 371,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 987,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний); 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11; 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549; 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Плата контролю доступу за кодом ДК 021:2015 42960000-3 Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації. 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів: 4.1. Кількість товарів: згідно Додатку 3; 4.2. Місце поставки товарів: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Південний»). 5. Строк поставки товарів: до 31.12.2021 р. 6. Умови оплати: оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару та підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 49 371,00 грн. без ПДВ/ 59 245,20 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 26.10.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 29.10.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 2 %.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт.
Плата контролю доступу КСКД4-12К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42967000-2 — Блоки керування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару та підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 14:28 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОКОМ-ЮЕЙ" #41863166 |
Переможець |
46 987,50
UAH
|
02 листопада 2021 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 14:17
|
Звіт про виконання договору про закупівлю 299-В-ПВФ-21.docx | укладений |
29 грудня 2021 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 09:58
|
Пропозиція Техноком ЮЕЙ.pdf | укладений |
10 листопада 2021 09:58
|
299-В-ПВФ-21 від 10.11.2021 ТОВ ТЕХНОКОМ-ЮЕЙ.pdf | укладений |
10 листопада 2021 09:58
|