Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft Offіce 365 Business (Стандарт) 20 штук)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-10-20-006557-a 67fb88369ece45969bafb4b2158c8792
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривенко Юлія

380675167011 guli-nmtp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Миколаївський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125608
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, БУДИНОК 23/14
Контактна особа: Кривенко Юлія
380675167011
guli-nmtp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 15:15
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft Offіce 365 Business Standard 20 штук
Учасник надає облікову запис Microsoft, а саме логін та пароль, в якої відображається 20 штук ліцензійного програмного продукту Microsoft Office 365 Business Standard/
Без права передачі майнових та авторських прав на об’єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft Offіce 365 Business (Стандарт) 20 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Миколаївська область, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 48317000-3 — Пакети програмного забезпечення для редагування текстів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця не пізніше 5-ти банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на поставлений Товар на підставі, належним чином, оформленого рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Згода з клієнтською угодою Microsoft
Дата подання: 21 жовтня 2021 13:49
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 14:19
Добрий день. Просимо звернути увагу, що у проекті договору відсутня згода з клієнтською угодою Microsoft.Тому просимо Вас включити до Проекту Договору наступне посилання у вигляді окремого пункту: "Укладаючи цей Договір Замовник повністю погоджується та приймає клієнтську угоду Microsoft, що враховує обов'язкові умови використання Програмної продукції в сфері захисту об'єктів інтелектуального права є невиключною ліцензією для Замовника, як кінцевого користувача та яка розміщена на сайті компанії Microsoft за адресою: https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement (надалі - «клієнтська угода»), умови якої є обов'язкові для Замовника та Замовник зобов'язується її виконувати належним чином"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вносимо уточнення до технічних вимог предмета закупівлі: Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft Offіce 365 Business Standard 20 штук

Учасник надає облікову запис Microsoft, а саме логін та пароль, в якої відображається 20 штук ліцензійного програмного продукту Microsoft Office 365 Business Standard/

Без права передачі майнових та авторських прав на об’єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення.
Проект договору залишається без змін
Потрібно коректно прописати кількість Ліцензій в Специфікації/Пропозиції
Дата подання: 22 жовтня 2021 08:43
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 09:20
Доброго дня. Просимо в формі "Пропозиція" Додатку №2 та в Специфікації до Проекту договору привести у відповідність кількість ліцензій 20 шт. потрібно прописати в поле "Кількість" (замість вказаної цифри "1,0") та прибрати формулювання "20 штук" із поля "Найменування товару".
Відповідь: Доброго дня. Замовник придбає Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft Offіce 365 Business (Стандарт) 20 штук, як вказано в оголошенні та проекті договору.
Питання щодо коректності відображення форм
Дата подання: 22 жовтня 2021 09:27
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 14:20
Доброго дня. Ми згодні з тим, що Замовнику потрібно придбати 20 штук ліцензій, але відвантаження ліцензій по всім нормам Майкрософт відбувається в штуках, а не партією, як Ви відобразили в таблиці "Пропозиція" Додатку №2 та в Специфікації до Проекту договору. Тому ще раз наполягаємо на тому, щоб Замовник привів у відповідність: а саме кількість ліцензій 20 шт. потрібно прописати в поле "Кількість" (замість вказаної цифри "1,0") та прибрати формулювання "20 штук" із поля "Найменування товару". Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft Offіce 365 Business Standard 20 штук, як зазначено в оголошенні та проекті договору
Форма Пропозиції, Додаток №2
Дата подання: 22 жовтня 2021 11:16
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 11:24
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, у формі Пропозиції у розділі Технічні характеристики в формі таблиці у колонках з назвами Параметри та Заповнюється учасником, зазначити відповідь, яку інформацію ви хочете бачити? Які саме параметри необхідні та що вносити в останню колонку? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Зазначаєте відповідають данні параметри: так чи ні.
п.4.6. Проєкту договору
Дата подання: 25 жовтня 2021 15:11
В п.4.6. Проєкту договору вказано, що дата активації Товару здійснюється з дати зарахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника і діє протягом 12-ти місяців. Прохання роз'яснити про яку активацію, прив'язану до дати оплати йде мова, і що саме діє протягом 12-ти місяців?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-20-006557-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 25 жовтня 2021 14:06
Змінена назви програмного забезпечення
Компанією Майкрософт було змінено назву програмного забезпечення Microsoft Offіce 365 Business на Microsoft 365. Прохання вказати в тендерній документації актуальну назву програмного забезпечення, яке планує придбати Замовник відповідно до інформації на оф. Сайті компанії: https://www.microsoft.com/uk-ua/microsoft-365/business/compare-all-microsoft-365-business-products?&activetab=tab:primaryr2
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2021 12:32
На виконання вимоги та відповідно до змін на офіційному сайті компанії: https://www.microsoft.com/uk-ua надаємо актуальну назву програмного забезпечення, яке планується придбати, а саме: Microsoft 365 Бізнес Стандарт.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-10-20-006557-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 25 жовтня 2021 15:01
Щодо проекту договору
Доброго дня. 1) Прохання внести п. 1.3 до проєкту договору на який присутнє посилання в п. 9.1.
2)Прохання дати розяснення п. 4.2 проєкту договору
Скасована
Дата: 25 жовтня 2021 15:14
Причина: Не актуально
Номер вимоги: UA-2021-10-20-006557-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 25 жовтня 2021 15:15
Проєкт Договору
В проєкті договору відсутня істотна умова договору - строк дії, оскільки п.9.1. посилається на п.1.3., якого немає в тексті Договору. Прохання усунути вказаний недолік.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2021 11:15
До пункту 1.3 проєкту договору внесено уточнення: Термін користування Товаром становить 12 місяців з моменту активації облікового запису Microsoft особистого кабінету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ" 58 920,00
UAH
57 455,00
UAH
Документи
ПрАТ "КИЇВСТАР" 64 752,00
UAH
57 456,00
UAH
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (ОДЕСЬКА ФІЛІЯ) 73 500,00
UAH
73 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 листопада 2021 15:30
Електронний підпис
10 листопада 2021 15:30
Довідка про досвід.pdf
10 листопада 2021 15:30
AuthorLetter_MICROSOFT_IPC_ukr.pdf
10 листопада 2021 15:30
Пропозиція.pdf
10 листопада 2021 15:30
Витяг з ЄДР_2020_копія.pdf
10 листопада 2021 15:30
Наказ директор 2014 копія.pdf
10 листопада 2021 15:30
Довіреність 21-1.pdf
10 листопада 2021 15:30
Виписка з ЄДР 2014_копія.pdf
10 листопада 2021 15:30
Відомості про учасника.pdf
10 листопада 2021 15:30
Гарантія згода.pdf
10 листопада 2021 15:30
AuthorLetter_MICROSOFT_IPC_ukr.pdf.p7s
10 листопада 2021 15:30
Витяг ПДВ_копія.pdf
10 листопада 2021 15:30
Статут_копія.pdf
10 листопада 2021 15:30
Тех якісні характеристики.pdf
10 листопада 2021 15:30
Договір_1712-20_ВПФ.pdf
10 листопада 2021 15:30
Довіреність 21-1.pdf.p7s

Публічні документи

10 листопада 2021 18:49
Електронний підпис
10 листопада 2021 18:47
Витяг з Договору Microsoft.1.p7s.pdf
10 листопада 2021 18:47
Ф1_ Баланс_9M_2021_MEDoc.1.p7s.pdf
10 листопада 2021 18:47
Ф1_Баланс_9M_2021_Квитанция2.1.p7s.pdf

Публічні документи

09 листопада 2021 14:56
Електронний підпис
09 листопада 2021 14:52
11_Наказ Коцюмбас №2031-К.pdf.p7s
09 листопада 2021 14:52
1_Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 листопада 2021 14:52
8_УКТ Статут 2 часть.pdf.p7s
09 листопада 2021 14:52
13_Протокол 911.pdf.p7s
09 листопада 2021 14:52
6_Лист - згода.pdf.p7s
09 листопада 2021 14:52
8_УКТ Статут 1 часть.pdf.p7s
09 листопада 2021 14:52
2_відомості про учасника.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"

ПрАТ "КИЇВСТАР"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (ОДЕСЬКА ФІЛІЯ)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
#39217481
Переможець 57 455,00
UAH
18 листопада 2021 08:52

Документи

18 листопада 2021 08:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 08:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
#39217481
57 455,00
UAH
Документи

Документи

18 листопада 2021 08:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 10:55
Дог. № 28-О від 01.12.2021.pdf укладений
01 грудня 2021 10:51