Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)
Очікувана вартість
3 655 047,00 UAH
UA-2021-10-20-006506-a ● 507ad430633140318bf61b489b28c9f0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Запорожець Вікторія Анатоліївна 380522378943 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 3 655 047,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 275,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 109651 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. З метою мінімізації ризиків неповернення коштів забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких сформовано Національним банком України на дату видачі гарантії. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору, визначеної за результатами аукціону (визначено Замовником відповідно до частини першої статті 27 Закону). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантії: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 120 (сто двадцять) календарних днів. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до Державного бюджету України за реквізитами: Бюджетний рахунок: UA898201720343261001100001617 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору з підстав, зазначених у договорі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 13:50 |
Протокол змін до ТД Землеустрій М-12.docx | |
01 листопада 2021 13:48 |
Додаток 6 до ТД Землеустрій М-12 (нова редакція).pdf | |
01 листопада 2021 13:48 |
Додаток 5 до ТД Землеустрій М-12 (нова редакція).pdf | |
01 листопада 2021 13:48 |
Додаток 4 до ТД Землеустрій М-12 (нова редакція).pdf | |
01 листопада 2021 13:48 |
Додаток 1 до ТД Землеустрій М-12 (нова редакція).pdf | |
01 листопада 2021 13:47 |
Додаток 2 до ТД Землеустрій М-12 Проект договору (нова редакція).pdf | |
01 листопада 2021 13:47 |
Додаток 3 до ТД Землеустрій М-12 ТЗ (нова редакція).pdf | |
01 листопада 2021 13:41 |
ТД Землеустрій М-12 (нова редакція).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-20-006506-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 28 жовтня 2021 13:11
Щодо умов закупівлі
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога тендерної документації щодо наявності в Учасника закупівлі повітряного дрону (квадракоптера) у кількості 2 шт.
Вимога є обов’язковою з огляду на характеристики предмету закупівлі та виконання робіт. Таким чином, Замовник відступає та нехтує встановленим законодавством нормам щодо «Вимог до технічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою», що затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 № 255, якими визначено, що:
«2.1. Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою:
геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж);
комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
2.2. Геодезичні інструменти, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка, програмне забезпечення повинні мати властивості та функціональність, необхідні для:
забезпечення точності зйомки, що буде відповідати чинним стандартам і забезпечувати необхідну точність при визначенні поворотних точок меж земельних ділянок та інших об’єктів реєстрації у державному земельному кадастрі відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі;
автоматизації процесу обробки результатів геодезичних робіт;
складання документації із землеустрою у паперовій формі та у формі електронного документа;
забезпечення складання документації із землеустрою у строки, встановлені законодавством.
2.3. Геодезичні інструменти підлягають періодичній повірці відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”»
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374 Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджений перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, в якому відсутній повітряний дрон (квадракоптер).
Крім того, самим Замовником у технічному завданні на виконання послуг з «Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування М-12», встановлені вимоги, з посиланням на відповідні нормативні акти, якими не передбачено наявності повітряного дрону (квадракоптера).
Слід зауважити, що предметом закупівлі є послуги з «Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування М-12», а отже виконавець (розробник) робіт із землеустрою при надані вищезазначених послуг керується:
- Вихідних даних Замовника (графічних матеріалів);
- Земельного кодексу України;
- Закону України «Про Державний земельний кадастр»;
- Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені , які перебувають у приватній власності для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності»;
- Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
- Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051;
– Законом України «Про землеустрій»;
- інших нормативно правових актів у сфері земельних відносин та державної реєстрації речових прав на земельні ділянки».
З огляду на вищевикладене, наголошуємо, що жодним переліченим нормативно-правовим актом не передбачено наявність повітряного дрону (квадракоптера) для надання послуг із землеустрою, зокрема розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок .
Кадастрова зйомка, яка є обов’язковою при виконанні послуг з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок, повинна виконуватися із застосуванням тільки інноваційного та сертифікованого обладнання, що дозволяє отримати максимально точні дані під час проведення даних геодезичних робіт, а не за допомогою пристрою повітряного дрону (квадракоптера), посилання на яке відсутнє в нормах чинного законодавства.
Вимога Замовника щодо наявності в Учасника несертифікованого обладнання для надання послуг з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок є не обґрунтованою та дискримінаційною, оскільки виконавець (розробник) документацій із землеустрою не зобов’язаний мати у своєму володінні та/або користуванні зазначене обладнання.
Технічне завдання на виконання робіт з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок не містить необхідності використання повітряного дрону або використання інформації отриманої з використанням повітряного дрону, або надання Замовнику інформації отриманої з використанням повітряного дрону.
Додатково хочемо НАГОЛОСИТИ, що в нормативно-правових актах в сфері землеустрою, геодезії та картографії відсутня вимога про необхідність залучення повітряного дрону під час виконання землевпорядних робіт та топографо-геодезичних вишукувань, натомість використання даного обладнання взагалі не передбачається нормами чинного законодавства під час проведення вищезазначених видів робіт.
Відповідно до вимог ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», ЗУ «Про землеустрій» та Вимог до технічного та технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних робіт, можуть виконувати землевпорядні та топографо-геодезичні роботи, проте не мають повітряного дрону, тобто, вимога про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (повітряний дрон – 2 одиниці) є такою, що порушує норми чинного законодавства та є дискримінаційною по відношенню до тих суб’єктів господарювання.
Крім цього, в тендерній документації вказано, що в учасника процедури закупівлі повинні бути наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: - ГІС-спеціаліст (інженер-геоінформатик). Наголошуємо, що ст.26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою, а також фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Згідно ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, чинне законодавство у сфері земельних відносин встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи для забезпечення належного виконання робіт із землеустрою, та не вимагає від виконавця послуг наявність у штаті або залученого за договором ЦПХ інженера-геоінформатика. Наявність такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до розробників землевпорядної документації, які відповідають вищевказаним вимогам. Більш того, наявність у штаті учасника інженера-геоінформатика жодним чином не впливає та не може впливати на результат виконуваної роботи, яка виконується виключно сертифікованими інженерами землевпорядниками та геодезистами.
Виходячи з вище викладеного, просимо виключити із тендерної документації вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі: 1. Повітряного дрону (квадракоптера) у кількості 2 одиниці; 2. ГІС-спеціаліста (інженер-геоінформатик), оскільки вказані вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують принципи ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор
ДП «Черкаський науково-дослідний
та проектний інститут землеустрою» П. М. Добровольський
Розгорнути
Згорнути
Вимога є обов’язковою з огляду на характеристики предмету закупівлі та виконання робіт. Таким чином, Замовник відступає та нехтує встановленим законодавством нормам щодо «Вимог до технічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою», що затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 № 255, якими визначено, що:
«2.1. Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою:
геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж);
комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
2.2. Геодезичні інструменти, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка, програмне забезпечення повинні мати властивості та функціональність, необхідні для:
забезпечення точності зйомки, що буде відповідати чинним стандартам і забезпечувати необхідну точність при визначенні поворотних точок меж земельних ділянок та інших об’єктів реєстрації у державному земельному кадастрі відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі;
автоматизації процесу обробки результатів геодезичних робіт;
складання документації із землеустрою у паперовій формі та у формі електронного документа;
забезпечення складання документації із землеустрою у строки, встановлені законодавством.
2.3. Геодезичні інструменти підлягають періодичній повірці відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”»
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374 Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджений перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, в якому відсутній повітряний дрон (квадракоптер).
Крім того, самим Замовником у технічному завданні на виконання послуг з «Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування М-12», встановлені вимоги, з посиланням на відповідні нормативні акти, якими не передбачено наявності повітряного дрону (квадракоптера).
Слід зауважити, що предметом закупівлі є послуги з «Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування М-12», а отже виконавець (розробник) робіт із землеустрою при надані вищезазначених послуг керується:
- Вихідних даних Замовника (графічних матеріалів);
- Земельного кодексу України;
- Закону України «Про Державний земельний кадастр»;
- Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені , які перебувають у приватній власності для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності»;
- Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
- Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051;
– Законом України «Про землеустрій»;
- інших нормативно правових актів у сфері земельних відносин та державної реєстрації речових прав на земельні ділянки».
З огляду на вищевикладене, наголошуємо, що жодним переліченим нормативно-правовим актом не передбачено наявність повітряного дрону (квадракоптера) для надання послуг із землеустрою, зокрема розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок .
Кадастрова зйомка, яка є обов’язковою при виконанні послуг з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок, повинна виконуватися із застосуванням тільки інноваційного та сертифікованого обладнання, що дозволяє отримати максимально точні дані під час проведення даних геодезичних робіт, а не за допомогою пристрою повітряного дрону (квадракоптера), посилання на яке відсутнє в нормах чинного законодавства.
Вимога Замовника щодо наявності в Учасника несертифікованого обладнання для надання послуг з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок є не обґрунтованою та дискримінаційною, оскільки виконавець (розробник) документацій із землеустрою не зобов’язаний мати у своєму володінні та/або користуванні зазначене обладнання.
Технічне завдання на виконання робіт з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок не містить необхідності використання повітряного дрону або використання інформації отриманої з використанням повітряного дрону, або надання Замовнику інформації отриманої з використанням повітряного дрону.
Додатково хочемо НАГОЛОСИТИ, що в нормативно-правових актах в сфері землеустрою, геодезії та картографії відсутня вимога про необхідність залучення повітряного дрону під час виконання землевпорядних робіт та топографо-геодезичних вишукувань, натомість використання даного обладнання взагалі не передбачається нормами чинного законодавства під час проведення вищезазначених видів робіт.
Відповідно до вимог ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», ЗУ «Про землеустрій» та Вимог до технічного та технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних робіт, можуть виконувати землевпорядні та топографо-геодезичні роботи, проте не мають повітряного дрону, тобто, вимога про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (повітряний дрон – 2 одиниці) є такою, що порушує норми чинного законодавства та є дискримінаційною по відношенню до тих суб’єктів господарювання.
Крім цього, в тендерній документації вказано, що в учасника процедури закупівлі повинні бути наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: - ГІС-спеціаліст (інженер-геоінформатик). Наголошуємо, що ст.26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою, а також фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Згідно ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, чинне законодавство у сфері земельних відносин встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи для забезпечення належного виконання робіт із землеустрою, та не вимагає від виконавця послуг наявність у штаті або залученого за договором ЦПХ інженера-геоінформатика. Наявність такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до розробників землевпорядної документації, які відповідають вищевказаним вимогам. Більш того, наявність у штаті учасника інженера-геоінформатика жодним чином не впливає та не може впливати на результат виконуваної роботи, яка виконується виключно сертифікованими інженерами землевпорядниками та геодезистами.
Виходячи з вище викладеного, просимо виключити із тендерної документації вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі: 1. Повітряного дрону (квадракоптера) у кількості 2 одиниці; 2. ГІС-спеціаліста (інженер-геоінформатик), оскільки вказані вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують принципи ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор
ДП «Черкаський науково-дослідний
та проектний інститут землеустрою» П. М. Добровольський
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2021 10:57
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-20-006506-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 23 листопада 2021 14:12
Дата подання: 23 листопада 2021 14:12
Скарга щодо неправомірного відхилення ТП
Щодо порушення законодавства неправомірного відхилення ТП
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2021 19:09
рішення від 25.11.2021 № 26388.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2021 19:09
інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2021 № 27126.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2021 15:29
рішення від 07.12.2021 № 27126.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2021 08:59
Номер скарги: UA-2021-10-20-006506-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3062006094
Дата подання: 26 листопада 2021 18:32
Дата подання: 26 листопада 2021 18:32
Скарга на не правомірне рішення Замовника щодо визначення Переможця закупівлі
ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ
МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ
Ідентифікаційний номер 3062006094
15544,Чернігівська область, Чернігівський район, с. Ковпита,
вулиця Незалежності, будинок 11.
№ 26-11-01/21 від 26.11.2021р.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (код РНОКПП 3062006094)
Адреса: 15544,Україна, Чернігівська обл., Чернігівський район, село Ковпита,
вул. Незалежності, буд. 11
електронна пошта: fop_maksimchyk@ukr.net
телефон: (096) 500-33-99
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 24718432 )
Адреса: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Полтавська, 38
електронна пошта: sadko_tender_y@meta.ua
телефон: +380522378943
Інформація про закупівлю
ID: 507ad430633140318bf61b489b28c9f0 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-20-006506-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 17.11.2021р.
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-20-006506-a. Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (надалі – ФОП Максимчук О.В.) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та подали тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ТЕХНОМАП» ( ЄДРПОУ 43525059).
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 17 листопада 2021року, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 17.11.2021р. вирішено:
«1. Визначити ТОВ «ТЕХНОМАП» переможцем торгів із закупівлі: Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги).
2. Прийняти рішення про намір укласти з ТОВ «ТЕХНОМАП» договір про закупівлю.»
.
ФОП Максимчук О.В. не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Замовником об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОМАП» не відповідає, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно додатку 1 до тендерної документації в частині Примітки вимагалось:
г) Усі учасники тендеру обов'язково надають листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в тендерній пропозиції учасника у довільній формі. У разі ненадання Учасником будь-якого документу в складі тендерної пропозиції передбаченого тендерною документацією спричинить відхилення тендерної пропозиції.
ТОВ «ТЕХНОМАП» надано в складі тендерної пропозиції «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (файл в складі тендерної пропозиції «11_Звіт з податкової за формою 4ДФ.pdf» ), де в Додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (ДІ) (пункт 1 розділу IV) містяться персональні дані осіб, листи-згоди від яких відсутні в складі тендерної пропозиції, а саме:
- Безверха Наталія Анатоліївна, РНКОПП 2945617020;
- Безимчук Дмитро Вікторович, РНОКПП 3565110272;
- Богомаз Михайло Федорович, РНОКПП 3677106899;
- Гудима Надія Вадимівна, РНОКПП 3283009787;
- Куш Анастасія Юріївна, РНОКПП 3683406127;
- Логвиненко Ірина Сергіївна, РНОКПП 3316514943;
- Лозова Наталія Сергіївна, РНОКПП 3166102164;
- Лопатов Михайло Юрійович, РНОКПП 3309017594;
- Мут Олена Сергіївна, РНОКПП 3125404229;
- Рокоча Анастасія Тарасівна, РНОКПП 3554808826;
- Смолинець Зоя Михайлівна, РНОКПП 2210616064;
- Цюпаченко Віктор Васильович, РНОКПП 2073518477.
В складі пропозиції вказані персональні дані осіб, а саме, «Прізвище Ім’я По батькові» та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), що становить сукупність відомостей про фізичну особу, яка дає змогу її ідентифікувати.
В супереч даним порушенням, Замовником прийнято не законне рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТЕХНОМАП».
Просимо колегію у ході розгляду врахувати нещодавню практику з вищенаведеного аналогічного питання при винесенні рішення по суті скарги:
- РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ №12675-р/пк-пз від 04.06.2021 по закупівлі UA-2021-03-26-012221-c.
Вище наведене свідчить про наявність підстав для відхилення тендерної ТОВ «ТЕХНОМАП» з підстав, наведених в п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає вимогам, встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 зазначеного Закону, які висуваються до учасників процедури закупівлі. На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Кіровоградській області скасувати рішення про визначення ТОВ «ТЕХНОМАП» переможцем за процедурою закупівлі – Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-20-006506-a.
Додатки:
1. Копія Додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (ДІ) (пункт 1 розділу IV) ТОВ «ТЕХНОМАП»;
2. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів (копія платіжного доручення).
З повагою
фізична особа-підприємець О.В.Максимчук
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2021 16:16
Рішення від 01.12.2021 №26726.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2021 16:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 09 12 2021 № 27370.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2021 12:43
Рішення від 09.12.2021 №27370.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2021 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням замовника від 17 грудня 2021 року скасовано рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 17 листопада 2021 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМАП» переможцем процедури закупівлі – «Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)» (UA-2021-10-20-006506-a).
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2021 09:45
Номер скарги: UA-2021-10-20-006506-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3062006094
Дата подання: 06 січня 2022 16:47
Дата подання: 06 січня 2022 16:47
Скарга на не законне відхилення тендерної пропозиції та не законне визначення переможця закупівлі
ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ
МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ
Ідентифікаційний номер 3062006094
15544,Чернігівська область, Чернігівський район, с. Ковпита,
вулиця Незалежності, будинок 11.
№ 06-01-01/22 від 06.01.2022р.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (код РНОКПП 3062006094)
Адреса: 15544,Україна, Чернігівська обл., Чернігівський район, село Ковпита,
вул. Незалежності, буд. 11
електронна пошта: fop_maksimchyk@ukr.net
телефон: (096) 500-33-99
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 24718432 )
Адреса: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Полтавська, 38
електронна пошта: sadko_tender_y@meta.ua
телефон: +380522378943
Інформація про закупівлю
ID: 507ad430633140318bf61b489b28c9f0 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-20-006506-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 29.12.2021р.
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-20-006506-a. Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (надалі – ФОП Максимчук О.В.) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та подали тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації.
1. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ» (3062006094).
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 29 грудня 2021року, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 29.12.2021р. встановлено та вирішено:
«1. Розглядом тендерної пропозиції ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ» встановлено наступне.
У складі тендерної пропозиції відсутня(-і) довіреність(-ості) на посадову(-их) особу(-іб) замовника. Відповідно до вимог п. 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) розділу 3 тендерної документації встановлено наступне: «На підставі ч. 15 ст. 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації». Відповідно до п.1 Розділу 3 - Неспроможність подати всю інформацію, що потребує ця тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Таким чином, зазначене є порушенням вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації та підставою відхилення пропозиції відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вищенаведене підтверджується аналогічним рішенням АМКУ №27126-р/пк-пз від 07.12.2021 р. за даною закупівлею.
У зв’язку з вищевикладеним ВИРІШИЛА:
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ», оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
ФОП Максимчук О.В. не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Замовником об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як тендерна пропозиція ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ» повністю відповідає, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до вимог пп.5.5. документи, які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі п. 5 розділу 3 тендерної документації встановлено наступне:
«5.5. документи, які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі.
5.5.1. Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав) документи передбачені Додатком 1 до тендерної документації, про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
5.5.2. Учасники торгів - нерезиденти для виконання вимог, щодо надання документів, передбачених пунктом 1 розділу III тендерної документації, подають у складі своєї пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. Такі документи надаються разом із завіреним у встановленому порядку перекладом. На підставі частини 15 статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 3 цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації.»
Як вбачається з вище викладеного, вимога даного пп.5.5. стосується лише переможця закупівлі, так як чітко визначено документи, які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі.
Разом з тим, частина 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилається Замовник, поширюється саме на Переможця, а саме:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Крім того, Законом України не передбачено перевіряти Учасника закупівлі, від імені Учасника, оскільки Довіреність - це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами (частина перша статті 244 Цивільного кодексу України). Отже, згідно довіреності, особи Замовника матимуть змогу бути представниками від імені Учасника, а не від імені Замовника. Законом передбачено, що саме Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
2. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" ( ЄДРПОУ 44128729).
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 30 грудня 2021року, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 30.12.2021р. вирішено:
«Визначити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» переможцем торгів із закупівлі: Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги).
2. Прийняти рішення про намір укласти з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» договір про закупівлю.»
ФОП Максимчук О.В. не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Замовником об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» не відповідає, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Додаток 1 Документації містить інформацію у довільній формі щодо відповідності
учасників вимогам, визначеним у статті 17 Закону, де, зокрема, у примітках вимагається:
г) Усі учасники тендеру обов'язково надають листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в тендерній пропозиції учасника у довільній формі. У разі ненадання Учасником будь-якого документу в складі тендерної пропозиції передбаченого тендерною документацією спричинить відхилення тендерної пропозиції.
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» надано в складі тендерної пропозиції «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (файл в складі тендерної пропозиції «11_Звіт з податкової за формою 4ДФ.pdf» ), де в Додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (ДІ) (пункт 1 розділу IV) містяться персональні дані осіб, листи-згоди від яких відсутні в складі тендерної пропозиції, а саме:
- Маслова Кристина Русланівна, РНКОПП 3580704424;
- Сушко Наталія Олександрівна, РНОКПП 3178011463;
- Михайлюк Тимофій Михайлович, РНОКПП 3256506510;
- Радковська Ольга Олексіївна, РНОКПП 2550811182;
- Полоннікова Олена Миколаївна, РНОКПП 2933700664;
- Васіна Таїсія Олександрівна, РНОКПП 2980504028.
В складі пропозиції вказані персональні дані осіб, а саме, «Прізвище Ім’я По батькові» та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), що становить сукупність відомостей про фізичну особу, яка дає змогу її ідентифікувати, а також містяться відомості про суми нарахованої заробітної плати (доходу).
Порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа Замовника 29.12.21, 11:18 оприлюднена Вимога про усунення порушення, в якій містилось і наступне: «Розглядом тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» встановлено: - у складі тендерної пропозиції Учасника не надано копію звіту за формою 4-ДФ за останній звітний період з відповідною відміткою органу, якому надається дана форма, разом зі згодами на обробку персональних даних від осіб, персональні дані яких оприлюднені у цій формі 4-ДФ, а саме: Маслова Кристина Русланівна; Михайлюк Тимофій Михайлович; Полоннікова Олена Миколаївна; Пушкова Євгенія Володимирівна; Радковська Ольга Олексіївна; Васіна Таїсія Олександрівна; Сушко Наталія Олександрівна;. Оскільки подання копії звіту з податкової за формою 4-ДФ відноситься до кваліфікаційних критеріїв, які встановлені замовником до учасників згідно п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, тому зазначене є порушенням вимог пп. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати копію звіту з податкової за формою 4-ДФ за останній звітний період з відповідною відміткою органу, якому надається дана форма, разом зі всіма згодами на обробку персональних даних від осіб, персональні дані яких оприлюднені у цій формі 4-ДФ….»
Хочемо зазначити, що жодним пунктом чи додатком тендерної документації не було встановлено такої вимоги, яку надумала та встановила Уповноважена особа Замовника, а саме:
«Розглядом тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» встановлено: - у складі тендерної пропозиції Учасника не надано копію звіту за формою 4-ДФ за останній звітний період з відповідною відміткою органу, якому надається дана форма, разом зі згодами на обробку персональних даних від осіб, персональні дані яких оприлюднені у цій формі 4-ДФ …»
Вимога щодо надання листів-згоди від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в тендерній пропозиції учасника у довільній формі міститься в Додатку 1 Документації «Інформацію у довільній формі щодо відповідності учасників вимогам, визначеним у статті 17 Закону, де, зокрема, у примітках вимагається:
г) Усі учасники тендеру обов'язково надають листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в тендерній пропозиції учасника у довільній формі. У разі ненадання Учасником будь-якого документу в складі тендерної пропозиції передбаченого тендерною документацією спричинить відхилення тендерної пропозиції.
Отже, дана вимога не є невідповідністю в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону і тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законода
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2022 17:02
рішення від 11.01.2022 № 392.pdf
Дата публікації: 11 січня 2022 17:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2022 № 1174.pdf
Дата публікації: 21 січня 2022 15:53
рішення від 20.01.2022 № 1174.pdf
Дата публікації: 25 січня 2022 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 30 грудня 2021 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНОВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДПВІ» переможцем за процедурою закупівлі – «Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянках км 583+279-км 640+790, км 651+090-км 689+200 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області) (Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)» (UA-2021-10-20-006506-a).
Дата виконання рішення замовником: 31 січня 2022 09:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" |
2 229 957,00
UAH з ПДВ
|
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТЕХНОМАП |
3 078 807,06
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ" |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" |
3 479 049,70
UAH з ПДВ
|
3 479 049,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #00709709 |
Рішення скасоване |
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 14:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 листопада 2021 00:00
|
ТОВ ТЕХНОМАП #43525059 |
Рішення скасоване |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 09:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 листопада 2021 00:00
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #00709709 |
Рішення скасоване |
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 11:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 грудня 2021 00:00
|
ТОВ ТЕХНОМАП #43525059 |
Рішення скасоване |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 09:05
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 грудня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" #44128729 |
Рішення скасоване |
3 479 049,70
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 13:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2021 11:15
|
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ" #3062006094 |
Рішення скасоване |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 08:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2021 09:07
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #00709709 |
Відхилено |
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2022 08:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 лютого 2022 00:00
|
ТОВ ТЕХНОМАП #43525059 |
Відхилено |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 08:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 лютого 2022 00:00
|
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ" #3062006094 |
Відхилено |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 08:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ" #44128729 |
Відхилено |
3 479 049,70
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 09:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 лютого 2022 09:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі