Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Черевики шкіряні, чоботи
Очікувана вартість
605 200,00 UAH
UA-2021-10-20-004282-a ● 55f04a99e15a46db9176172436b14e5c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА" |
Код ЄДРПОУ: | 33760279 |
Місцезнаходження: | 87534, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Гризодубової,1 |
Контактна особа: |
Калугіна Вікторія 380676218139 mtm.kalugina80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 12:52 |
Очікувана вартість: | 605 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 026,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1105 пара
Черевики шкіряні, чоботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Митрополитська,185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 14:31 |
Оголошення Черевики.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 21 жовтня 2021 09:35
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 14:50
Добрий день. Підскажіть , будь-ласка, чи допускаєти Ви можливість закупівлі взуття з характеристиками аналогічними до викладених в оголошенні, а саме чи можливо запропонувати взуття литтєвого методу кріплення підошви та з стабілізуючим задником, виконаним не з термополіуретану, а з іншого матеріалу , який захищає суглоб від вивихів та механічних пошкоджень, з врахуванням того, що ДСТУ, на які Ви посилаєтеся, дані матеріали та технології пердбачає?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Допускається запропонування взуття з стабілізуючим задником (для захисту суглоба від вивихів, механічних пошкоджень) з іншого матеріалу ніж викладено в оголошенні, при умові, що матеріал та технології, використані при виробництві задника, передбачені ДСТУ, на яке ми посилаємося в оголошенні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-20-004282-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТУНА ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:39337075
Дата подання: 05 листопада 2021 14:49
Незаконне рішення уповноваженої особи
Шановний Замовник! Ваше рішення про відхилення пропозиції ПП «Фортуна Лімітед» є незаконним. Підстави відхилення вказані у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою не відповідають Оголошенню про проведення спрощенної закупівлі.
В п. 3.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що Технічні вимоги до товару і спосіб їх підтвердження викладено в Додатку 1 до оголошення. Так в п.1.9 «Необхідні документи на товар» даного Додатку «Технічне завдання до заявки на закупівлю спецвзуття № 1881/029/014-27.09.2021р.» прописано, що :
«Постачальник надає на кожну партію Товару, що постачається, копію документів, що підтверджують якість Товару:
- сертифікат перевірки типу на відповідність Технічному регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2008 року № 761;
- декларація про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2008 року № 761;
- висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо відповідності ЗІЗ встановленим санітарним і медичним критеріям безпеки (крім ЗІЗ від падіння з висоти);
- інструкція з експлуатації, інформація о додаткових складових частинах і характеристики запасних частин; строк використання засобу захисту і його складових частин ;
- Сертифікація виробництва на відповідність системи управління якості вимогам стандарту ISO 9001: 2015, ДСТУ ISO 9001:2015 (додатково).
Копії документів повинні бути завірені печаткою та підписом постачальника (учасника торгів)».
Це не є вимогою про надання вказаних документів у складі тендерної пропозиції, це вимога про надання таких документів при поставці товару.
ПП «Фортуна Лімітед» самостійно прийняло рішення надати додаткові документи , що підтверджують відповідність товару, що пропонується до постачання, вимогам ДСТУ встановленим Замовником. А всі копії документів завірені печаткою та підписом постачальника будуть надані при поставці товару, як того і вимагає Оголошення і як і зазначено у листі-згоді від 26.10.2021 № 10-17.
Дані документи видані на виробника продукції ПП «Семенівський колорит», офіційним дилером якого є наше підприємство, що підтверджується відповідним договором. І знову звертаємо Вашу увагу, що жодних вказівок про необхідність надання у складі тендерної пропозиції документів про походження товару (дилерський лист, договір тощо) у Оголошенні не має.
Отже, не надання нашим підприємством сертифікату ISO 9001-2015 , інструкції з експлуатації , дилерського листа чи договору не може бути підставою для відхилення пропозиції ПП «Фортуна Лімітед», у зв’язку з відсутністю такої вимоги встановленої Замовником.
Отже, підсумовуючи викладене, повідомляємо Вам, що підставою для відхилення пропозиції Учасника може бути лише невиконання ним вимоги чітко прописаної у Оголошенні про закупівлю.
В зв’язку з вищевикладеним, прохаємо Вас переглянути рішення про відхилення пропозиції ПП «Фортуна Лімітед» і звертаємо Вашу увагу , що за придбання товарів, робіт і послуг з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
Розгорнути
Згорнути
В п. 3.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що Технічні вимоги до товару і спосіб їх підтвердження викладено в Додатку 1 до оголошення. Так в п.1.9 «Необхідні документи на товар» даного Додатку «Технічне завдання до заявки на закупівлю спецвзуття № 1881/029/014-27.09.2021р.» прописано, що :
«Постачальник надає на кожну партію Товару, що постачається, копію документів, що підтверджують якість Товару:
- сертифікат перевірки типу на відповідність Технічному регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2008 року № 761;
- декларація про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2008 року № 761;
- висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо відповідності ЗІЗ встановленим санітарним і медичним критеріям безпеки (крім ЗІЗ від падіння з висоти);
- інструкція з експлуатації, інформація о додаткових складових частинах і характеристики запасних частин; строк використання засобу захисту і його складових частин ;
- Сертифікація виробництва на відповідність системи управління якості вимогам стандарту ISO 9001: 2015, ДСТУ ISO 9001:2015 (додатково).
Копії документів повинні бути завірені печаткою та підписом постачальника (учасника торгів)».
Це не є вимогою про надання вказаних документів у складі тендерної пропозиції, це вимога про надання таких документів при поставці товару.
ПП «Фортуна Лімітед» самостійно прийняло рішення надати додаткові документи , що підтверджують відповідність товару, що пропонується до постачання, вимогам ДСТУ встановленим Замовником. А всі копії документів завірені печаткою та підписом постачальника будуть надані при поставці товару, як того і вимагає Оголошення і як і зазначено у листі-згоді від 26.10.2021 № 10-17.
Дані документи видані на виробника продукції ПП «Семенівський колорит», офіційним дилером якого є наше підприємство, що підтверджується відповідним договором. І знову звертаємо Вашу увагу, що жодних вказівок про необхідність надання у складі тендерної пропозиції документів про походження товару (дилерський лист, договір тощо) у Оголошенні не має.
Отже, не надання нашим підприємством сертифікату ISO 9001-2015 , інструкції з експлуатації , дилерського листа чи договору не може бути підставою для відхилення пропозиції ПП «Фортуна Лімітед», у зв’язку з відсутністю такої вимоги встановленої Замовником.
Отже, підсумовуючи викладене, повідомляємо Вам, що підставою для відхилення пропозиції Учасника може бути лише невиконання ним вимоги чітко прописаної у Оголошенні про закупівлю.
В зв’язку з вищевикладеним, прохаємо Вас переглянути рішення про відхилення пропозиції ПП «Фортуна Лімітед» і звертаємо Вашу увагу , що за придбання товарів, робіт і послуг з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2021 15:42
Добрий день! Шановний Учаснику, відхилення ККП «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» Вашої пропозиції є законим, тому що Вами, як учасником, не надані документи, які свідчать, що Ваше підприємство є офіційним дилером продукції ПП «Семенівський колорит» та з наданої документації, яка повинна підтверджувати технічні та якісні характеристики товару, а саме: Сертифікат перевірки типу на відповідність Технічному регламенту засобів індивідуального захисту, Декларація про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, Висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо відповідності ЗІЗ встановленим санітарним і медичним критеріям безпеки не визначається, що ці документи потверджують якість товару «ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ФОРТУНА ЛІМІТЕД». Тому ККП «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» не має можливості переконатися в справжності цих документів. Вказівка, що надання учасником торгів вказаних документів у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим, а тільки при поставці товару, теж є не обснованим, тому що без не надання цих документів Замовник не
має можливості провести кваліфікацію Учасника та визначати переможця торгів.
Крім того надання сертифіката виробництва на відповідність системи управління якості вимогам стандарту ISO 9001:2015, інструкції з експлуатації теж було прописано у складі тендерної документації, тому рішення про відхилення пропозиції «ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ФОРТУНА ЛІМІТЕД» є законним.
має можливості провести кваліфікацію Учасника та визначати переможця торгів.
Крім того надання сертифіката виробництва на відповідність системи управління якості вимогам стандарту ISO 9001:2015, інструкції з експлуатації теж було прописано у складі тендерної документації, тому рішення про відхилення пропозиції «ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ФОРТУНА ЛІМІТЕД» є законним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТУНА ЛІМІТЕД" |
509 479,20
UAH з ПДВ
|
500 399,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" |
544 200,00
UAH з ПДВ
|
501 813,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТУНА ЛІМІТЕД" #39337075 |
Відхилено |
500 399,34
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 12:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" #31862978 |
Переможець |
501 813,48
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 08:58
|
Звіт Взуття.pdf | укладений |
28 січня 2022 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 11:50
|
Договор МТМ300 от 29.11.21.PDF | укладений |
29 листопада 2021 11:49
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 грудня 2021 14:21
|
486 524,64 UAH | UA288201720344390007000038971 ККП "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА" |
UA253006140000026000500052125 ТОВ"ТАЛАНЛЕГПРОМ" |
Оплачений |
30 грудня 2021 19:50
|
15 288,84 UAH | UA288201720344390007000038971 ККП "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА" |
UA253006140000026000500052125 ТОВ"ТАЛАНЛЕГПРОМ" |
Оплачений |