Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по поточному ремонту об’єкту благоустрою – дитячого майданчику з улаштуванням додаткових елементів за адресою: м. Суми, проспект Тараса Шевченка, буд. 19
Очікувана вартість
63 500,00 UAH
UA-2021-10-20-002214-a e4d36566b00746dca719746ceb018470
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 63 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50870000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: надання послуг по поточному ремонту об’єкту благоустрою – дитячого майданчика з улаштуванням додаткових елементів за адресою: м. Суми, проспект Тараса Шевченка, буд. 19.
• ДК 021:2015 - 50870000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2.
• Строк виконання робіт (надання послуг): 15.12.2021.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 63 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 26.10.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 29.10.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 317,50 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• надати посилання на відкриті єдині державні реєстри або публічну інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель щодо наявності у учасника ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі наявності) на провадження виду господарської діяльності, який є предметом даної закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Якщо не передбачено – надати лист роз»яснення з посиланням на чинне законодавство України.

• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Договірна ціна, яка розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації);
• Для підтвердження відповідності запропонованого обладнання Учасник має надати в пропозиції на кожний запропонований елемент: паспорт, перелік комплектації елементу, схему збірки, спосіб монтажу та встановлення, розмітку фундаментів для бетонування, необхідні зони безпеки та гарантійний талон.
• Учасники повинні надати в складі пропозиції:
- оригінал/копію діючого Сертифікату ISO на виробництво дитячого ігрового обладнання;
- діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з додатками про відповідність обладнання дитячого майданчику медичним показникам безпеки та можливість його використання в заявленій сфері;
- Сертифікат відповідності обладнання нормам безпеки ДСТУ EN 1176-1:2018, що підтверджує безпеку та якість обладнання дитячого майданчику.
• лист-гарантію про відповідність пропонованого ним предмету закупівлі вимогам Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи № 110 від 01.03.2006 р.
• Запропоноване Учасником у складі пропозиції ігрове обладнання повинно мати експлуатаційну документацію.
• Документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору:
- копію(ї) договору (ів);
- позитивний лист – відгук замовника послуг за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору (ів);
- копії актів виконаних послуг згідно калькуляцій або форми КБ-2;
- копії довідок про вартість виконаних послуг (форма КБ-3).
* аналогічним договором вважається договір на виконання поточного ремонту дитячого майданчику, в якому учасник виступав в якості виконавця послуг.
Додатки до документації:

Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по поточному ремонту об’єкту благоустрою – дитячого майданчику з улаштуванням додаткових елементів за адресою: м. Суми, проспект Тараса Шевченка, буд. 19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 50870000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2021 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 11:38
Оголошення.doc
20 жовтня 2021 11:38
Додаток №1 Проєкт договору.docx
20 жовтня 2021 11:38
Додаток №2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САРБАЄВ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ 63 500,00
UAH з ПДВ
63 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 13:45
Електронний підпис
28 жовтня 2021 13:42
витяг.PDF
28 жовтня 2021 13:42
опис.PDF
28 жовтня 2021 13:42
Гарантійний лист.PDF
28 жовтня 2021 13:42
Довідка ліцензія.PDF
28 жовтня 2021 13:42
Договір.PDF
28 жовтня 2021 13:42
Лист гарантія.PDF
28 жовтня 2021 13:42
паспорт+код.PDF
28 жовтня 2021 13:42
Паспорт.PDF
28 жовтня 2021 13:42
Договір, акт, відгук.PDF
28 жовтня 2021 13:42
Договірна ціна.PDF
28 жовтня 2021 13:42
виписка.PDF
28 жовтня 2021 13:42
Сертифікат висновки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САРБАЄВ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САРБАЄВ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ
#3113304333
Переможець 63 500,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 14:02

Документи

29 жовтня 2021 14:01
Електронний підпис
29 жовтня 2021 14:01
Протокол №981_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САРБАЄВ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ
#3113304333
63 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 14:01
Електронний підпис
29 жовтня 2021 14:01
Протокол №981_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 10:30
Договір №1084-б_0001.pdf укладений
09 листопада 2021 10:30
Додаток №1_0001.pdf укладений
09 листопада 2021 10:30
Додаток №2_0001.pdf укладений
09 листопада 2021 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 63 500,00
UAH