Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Контактна особа: |
Тарасюта Наталія Володимирівна 380363662495 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 523 197,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: • банківська гарантія: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП); або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронного документу через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 150 календарних днів з дати завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В зв’язку з технічним обмеженням введення великої кількості символів тексту повідомляємо, що докладніше про умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Постачальник не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість поставленої продукції за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 15:17 |
Додаток 4.docx | |
20 жовтня 2021 15:17 |
Додаток 3.doc | |
20 жовтня 2021 15:17 |
Додаток 2.doc | |
20 жовтня 2021 15:17 |
7478-21-ВТ_ТД.doc | |
20 жовтня 2021 15:17 |
Додаток 5.doc | |
20 жовтня 2021 15:17 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи, що Замовник має підприємства громадського харчування, які обслуговують невелику кількість відвідувачів, закупівля хліба вагою понад 0,7 кг не є раціональною.
Крім того, технічні характеристики предмету закупівлі Замовник встановлює виходячи із власної потреби та на власний розсуд, тому встановлена варіація ваги у техічній специфікації не суперечить вимогам законодавства та не обмежує конкуренцію, надаючи можливість учасникам запропонувати товар у межах, встановлених технічною специфікацією.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000041 ● 91144ca280cd4402b844d025cdeca82b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:24 |
14.10.2022 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2022 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2021-10-20-002084-c 20.10.2021 ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-18 09:56:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-10-20-002084-c ), проведеної ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-21 11:27:51
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 18.10.2022
Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до ДСТУ по кожному конкретному товару та викладені в Додатку 2 до ТД. Визначення потреби в товарах (кількісні та якісні характеристики) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності Замовника в минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. Окрім цього, кількісна характеристика предмета закупівлі визначається згідно «Положення про порядок забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням та молоком чи іншими рівноцінними харчовими продуктами працівників ВП «Рівненська АЕС», зайнятих на роботах з особливо шкідливими та шкідливими умовами праці» 082-4-П-СОП.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості.
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів та відповідно до Положення про формування Бюджету ДП «НАЕК «Енергоатом» ПЛ-Д.0.04.224-19. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник може вказати розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 року № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару ( тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо); 2) отримання комерційних ( цінових ) пропозицій від виробників (дилерів), постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. В результаті оформлюється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням усіх актуальних джерел інформації та використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Таким чином, в річному плані закупівель Замовник зазначає очікувану вартість закупівлі відповідно до бюджетних призначень (виділених коштів), джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом»» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Також повідомляємо, що очікувана вартість визначена на підставі наданих комерційних пропозицій потенційних постачальників, у відповідності до нормативної документації ДП «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом»» № 01-760-н від 10.08.2021 р.). Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту - https://www.rnpp.rv.ua/assets/docs/procurement/2021-10-23_11-02_7478-%D0%92%D0%A2_%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.docx. (від 23.10.2021)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" |
1 396 900,00
UAH
|
1 396 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ІМБЕКС" |
1 516 800,00
UAH
|
1 516 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" #05519273 |
Переможець |
1 396 900,00
UAH
|
12 листопада 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2022 12:59
|
7478-21-ВТ_ДУ_2.pdf | зміни до договору |
22 червня 2022 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 11:37
|
7478-21-ВТ_ДУ_1.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 12:33
|
7478-21-ВТ_договір.pdf | укладений |
03 грудня 2021 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, внесені цією додатковою угодою не є змінами до істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", однак Замовник вважає за необхідне їх відобразити в електронній системі закупівель, оскільки вказані зміни стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період. |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-21-11485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, внесені цією додатковою угодою, не є змінами до істотних умов договору в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Однак, Замовник вважає за необхідне відобразити їх в електронній системі закупівель,оскільки, вказані зміни стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період. |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-21-11485 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |