Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вулиця Примерівська, 18а (код за ДК 021: 2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
920 592,00 UAH
UA-2021-10-20-002062-a 7dd4c552d3034cd79877a6941c58d06f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приходько Оксана

dgkgprihodko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43927048
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Приходько Оксана
dgkgprihodko@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 12:00
Очікувана вартість: 920 592,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 602,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції у формі страхової гарантії з накладенням УЕП або КЕП уповноваженої особи Учасника. Вимоги до змісту забезпечення затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Пропозиція, що супроводжується сканованою копією страхової гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо пропозиція супроводжується страховою гарантією, на якій відсутній УЕП або КЕП уповноваженої особи Учасника, або якщо електронний підпис Учасника не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам оголошення та відхиляється замовником. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. При перевірці КЕП повинні відображатися: П.І.Б. уповноваженої особи фінансової установи, назва фінансової установи. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління тощо), надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління тощо) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції - 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Основні вимоги до страхової гарантії: страхова гарантія повинна бути безвідкличною та підтверджувати негайну дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити та інформацію: назву документа - "Страхова гарантія"; номер, дату та місце видачі; повне найменування, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса гаранта (страховика), (для страховика фізичної особи, в т.ч. фізичної особи- підприємець - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання); категорія гаранта (страховика); код банку гаранта (страховика): за наявності. Адреса електронної пошти гаранта (страховика), на яку отримуються документи SWIFT -адреса гаранта (у разі якщо гарантом є банк) повне найменування принципала (учасника спрощеної закупівлі) -для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) принципала (учасника спрощеної закупівлі) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала (учасника спрощеної закупівлі) юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала/ страхувальника фізичної особи – резидента (учасника/ спрощеної закупівлі) (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта принципала/страхувальника (учасника спрощеної закупівлі) (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження принципала (учасника спрощеної закупівлі); повне найменування бенефіціара (замовника), його адреса, категорія, код за ЄДРПОУ, банківські реквізити: UA838201720355119008000113955 найменування банку бенефіціара (замовника) : Держказначейська служба України, м. Київ суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти (відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34); термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту): зазначається дата початку строку дії гарантії та дата закінчення строку дії гарантії ; унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі у форматі UA- ХХХХ-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х та назва веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «prozorro»; інформація щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі: зазначити номер та дата протоколу (у разі наявності); повне найменування предмету закупівлі/ частини предмета закупівлі (лота), із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником у відповідності до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вид предмета закупівлі; строк сплати коштів за гарантією : зазначається в робочих або банківських днях; назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та дата. умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування; страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції; Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджених фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Страхова гарантія повинна мати КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, що зберігаються на захищеному типі носія. Положення Страхової гарантії не повинні містити обмеження, щодо строків звернення бенефіціара з вимогою виплати забезпечення пропозиції, у випадку настання підстав для звернення з такою вимогою, та не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, або будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Якщо забезпечення пропозиції, не відповідає всім умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція такого учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - як така , що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі ; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; не підписання Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4602.96 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вулиця Примерівська, 18а (код за ДК 021: 2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вулиця Примерівська, 18а (код за ДК 021: 2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Примерівська, 18а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за договором здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі підписаних сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) та Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), протягом 60 робочих днів за наявності фінансування шляхом післяоплати. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції у формі страхової гарантії з накладенням УЕП або КЕП уповноваженої особи Учасника. Вимоги до змісту забезпечення затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Пропозиція, що супроводжується сканованою копією страхової гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо пропозиція супроводжується страховою гарантією, на якій відсутній УЕП або КЕП уповноваженої особи Учасника, або якщо електронний підпис Учасника не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам оголошення та відхиляється замовником. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. При перевірці КЕП повинні відображатися: П.І.Б. уповноваженої особи фінансової установи, назва фінансової установи. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління тощо), надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління тощо) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції - 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Основні вимоги до страхової гарантії: страхова гарантія повинна бути безвідкличною та підтверджувати негайну дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Зокрема, гарантія повинна містити такі реквізити та інформацію: назву документа - "Страхова гарантія"; номер, дату та місце видачі; повне найменування, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса гаранта (страховика), (для страховика фізичної особи, в т.ч. фізичної особи- підприємець - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання); категорія гаранта (страховика); код банку гаранта (страховика): за наявності. Адреса електронної пошти гаранта (страховика), на яку отримуються документи SWIFT -адреса гаранта (у разі якщо гарантом є банк) повне найменування принципала (учасника спрощеної закупівлі) -для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) принципала (учасника спрощеної закупівлі) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала (учасника спрощеної закупівлі) юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала/ страхувальника фізичної особи – резидента (учасника/ спрощеної закупівлі) (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта принципала/страхувальника (учасника спрощеної закупівлі) (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження принципала (учасника спрощеної закупівлі); повне найменування бенефіціара (замовника), його адреса, категорія, код за ЄДРПОУ, банківські реквізити: UA838201720355119008000113955 найменування банку бенефіціара (замовника) : Держказначейська служба України, м. Київ суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти (відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34); термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту): зазначається дата початку строку дії гарантії та дата закінчення строку дії гарантії ; унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі у форматі UA- ХХХХ-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х та назва веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «prozorro»; інформація щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі: зазначити номер та дата протоколу (у разі наявності); повне найменування предмету закупівлі/ частини предмета закупівлі (лота), із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником у відповідності до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вид предмета закупівлі; строк сплати коштів за гарантією : зазначається в робочих або банківських днях; назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та дата. умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування; страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції; Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджених фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Страхова гарантія повинна мати КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, що зберігаються на захищеному типі носія. Положення Страхової гарантії не повинні містити обмеження, щодо строків звернення бенефіціара з вимогою виплати забезпечення пропозиції, у випадку настання підстав для звернення з такою вимогою, та не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, або будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Якщо забезпечення пропозиції, не відповідає всім умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція такого учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - як така , що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі ; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; не підписання Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 4602.96 UAH
21 жовтня 2021 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 13:38
Додаток1 вулиця Примерівська, 18а.docx
21 жовтня 2021 13:38
Примеровская, 18а.pdf
21 жовтня 2021 13:38
Додаток 2.docx
21 жовтня 2021 13:38
НОВА РЕДАКЦІЯ Оголошення вулиця Примерівська, 18а.docx
21 жовтня 2021 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 13:38
Додаток1 вулиця Примерівська, 18а.docx
20 жовтня 2021 11:28
Додаток1 вулиця Примерівська, 18а.docx
21 жовтня 2021 13:38
Примеровская, 18а.pdf
20 жовтня 2021 11:28
Примеровская, 18а.pdf
21 жовтня 2021 13:38
Додаток 2.docx
20 жовтня 2021 11:28
Додаток 2.docx
21 жовтня 2021 13:38
НОВА РЕДАКЦІЯ Оголошення вулиця Примерівська, 18а.docx
20 жовтня 2021 11:28
Оголошення вулиця Примерівська, 18а.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" 919 784,40
UAH з ПДВ
919 784,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 12:05
Електронний підпис
28 жовтня 2021 12:04
Гарантія_056597.7z.p7s
28 жовтня 2021 12:04
23 Витяг з ЄДР.pdf
28 жовтня 2021 12:04
18 Статут.PDF
28 жовтня 2021 12:04
12 Приват рахунки.pdf
28 жовтня 2021 12:04
11 Накази ч. 2.PDF
28 жовтня 2021 12:04
пример 18а.sts
28 жовтня 2021 12:04
35 Дозвіл 372 АРК 24-01.PDF
28 жовтня 2021 12:04
Гарантія_056597.7z
28 жовтня 2021 12:04
19 Опис Статут.PDF
28 жовтня 2021 12:04
10 Накази ч. 1_.pdf
28 жовтня 2021 12:04
8 Дозвіл 716 АРК.pdf
28 жовтня 2021 12:04
15 наказ Сирота С.Б..PDF
28 жовтня 2021 12:04
4 Витяг ПДВ 2021.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#37763844
Переможець 919 784,40
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 09:01

Документи

05 листопада 2021 09:01
Електронний підпис
05 листопада 2021 09:01
Примеерівська, 18а.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#37763844
919 784,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 09:01
Електронний підпис
05 листопада 2021 09:01
Примеерівська, 18а.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:42
728.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 10:38
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 11:09
728.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 11:07
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 14:41
вулиця Примерівська, 18а.PDF зміни до договору
22 лютого 2022 14:40
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 10:37
вулиця Примерівська, 18а.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 15:20
вулиця Примерівська, 18а.pdf укладений
24 листопада 2021 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П.п.4.1.2. п.4.1. викласти в новій редакції: «4.1.2 Обсяг фінансування робіт у 2021 році становить – 00 грн. 00 коп. (00 грн. 00 коп.) , у тому числі ПДВ 20% - 00 грн. 00 коп., згідно із рішенням 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).» 2. План фінансування робіт (Додаток № 3) до Договору № КР-728/21 від 23.11.2021 викласти у новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови зазначеного договору, не змінені цією угодою, залишаються чинним у попередній редакції, і сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: КР-728/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Преамбулу Договору підряду № КР-728/21 від 23.11.2021 викласти у новій редакції: «Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради, в особі начальника Управління житлового господарства Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради Лементи Олександра Альбертовича, що діє на підставі Наказу заступника міського голови-директора Департаменту від 10.01.2022 № 33 та Довіреності від 17.01.2022 № 259/0/90-22, з одного боку, і Комунальне підприємство «Харківське ремонтно-будівельне підприємство» іменоване надалі «Підрядник», в особі головного інженера Бондаренко Олександра Івановича, діючого на підставі Довіреності від 04.01.2022 з іншого боку, відповідно до вимог ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 N 922-VIII (публікація відповідного предмету закупівлі річного плану закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в Prozorro номер UA-P-2021-10-20-001563-a), уклали цей договір про нижченаведене:» 2. П. п. 4.1.2.Договору підряду № КР-728/21 від 23.11.2021 викласти у новій редакції: «4.1.2. Обсяг фінансування робіт у 2021 році становить – 00 грн. 00 коп. (Нуль грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 00 грн. 00 коп., обсяг фінансування робіт у 2022 році становить – 919 784 грн. 40 коп. (Дев`ятсот дев`ятнадцять тисяч сiмсот вiсiмдесят чотири грн. 40 коп.), у тому числі: ПДВ 20%  153 297 грн. 40 коп., згідно «рішення 9 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.12.2021 № 205/21 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2022 рік» 3. Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2) викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: КР-728/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: КР-728/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: КР-728/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML