Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термоплівка Agfa Drystar DT 5000 I B 35x43
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2021-10-20-001801-a f01bd1fce488480d9c156f988c1391d6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блудова Юлія Едуардівна

+380413050362 9121980irina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростишівська ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна"
Код ЄДРПОУ: 01991731
Місцезнаходження: 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл.
Контактна особа: Блудова Юлія Едуардівна
+380413050362
9121980irina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 11:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 11:15
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пачка
Термоплівка Agfa Drystar DT 5000 I B 35x43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, Коростишів, Героїв Небесної Сотні,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354000-9 — Плівки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2021 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 11:11
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-20-001801-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 20 жовтня 2021 17:22
Вимога
Шановний Замовнику!

Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

Пп. 1.2 Додатку 3 передбачена вимога, згідно якої «Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником (надати підтверджуючі документи), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів.».

Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.

З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:

- виключити пп. 1.2 Додатку 3, що містить вищезгадані умови про надання оригінал листів авторизації від виробника.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2021 15:49
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо:
По-перше: Тендерна документація на закупівлю плівки медичної рентгенівської розроблена з додержанням принципів публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге: Учасник торгів повинен гарантувати забезпечення безперебійної та своєчасної поставки предмета закупівлі. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
По-третє: Забезпечення якості, показника терміну придатності та законності предмета закупівлі. Саме офіційний виробник підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, терміни придатності, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Окрім цього, згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дотримання зазначених у тендерній документації вимог до предмета закупівлі є захистом Замовника від неналежного виконання учасником взятих на себе зобов’язань, додаткових гарантій поставки якісного товару. Тим більш, що товар, який закуповується не є винятковим, специфічними або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника, і будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі. Тому вимога щодо гарантійного листа – не обмежує коло учасників, а навпаки, унеможливлює участь у торгах недобросовісних учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 11:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мілецький Роман Сергійович 12 900,00
UAH з ПДВ
12 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 10:37
Електронний підпис
28 жовтня 2021 10:34
Довідка ПДВ.pdf
28 жовтня 2021 10:34
гарантія виробника.pdf
28 жовтня 2021 10:34
СЕС Agfa.pdf
28 жовтня 2021 10:34
паспорд і код..pdf
28 жовтня 2021 10:34
Додаток №1.pdf
28 жовтня 2021 10:34
Додаток №3.pdf
28 жовтня 2021 10:34
згода з договором.pdf
28 жовтня 2021 10:34
Додаток №4.pdf
28 жовтня 2021 10:34
Довідка згідно ст.17.pdf
28 жовтня 2021 10:34
установчі документи.pdf
28 жовтня 2021 10:34
проект договору.pdf
28 жовтня 2021 10:34
Додаток №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мілецький Роман Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мілецький Роман Сергійович
#3337307639
Переможець 12 900,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 14:29

Документи

05 листопада 2021 14:28
Електронний підпис
05 листопада 2021 12:29
0511.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мілецький Роман Сергійович
#3337307639
12 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 14:28
Електронний підпис
05 листопада 2021 12:29
0511.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:55
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 15:08
11.pdf укладений
11 листопада 2021 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 900,00
UAH