Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд на об’єкті: «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів (громадський простір) на вул.Хуторівка 24-28 у м.Львові»
Очікувана вартість
105 300,00 UAH
UA-2021-10-20-001782-a e885c362931f4897bf6e396e83841f5c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стадник Оксана Василівна

380322546474 syhiv7vkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25258931
Місцезнаходження: 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66
Контактна особа: Стадник Оксана Василівна
380322546474
syhiv7vkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 10:00
Початок аукціону: 01 листопада 2021 14:44
Очікувана вартість: 105 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 526,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


перехідний об'єкт 2021-2022, повторно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 - 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами - Технічний нагляд на об’єкті: «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів (громадський простір) на вул.Хуторівка 24-28 у м.Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область, Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович 77 000,00
UAH з ПДВ
68 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПИТЕЛЬ БОГДАН МИХАЙЛОВИЧ 78 300,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович

ФОП ПИТЕЛЬ БОГДАН МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович
#2924315679
Переможець 68 880,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 08:12

Документи

02 листопада 2021 08:12
Електронний підпис
02 листопада 2021 08:11
ПНДТНХуторівка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 08:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович
#2924315679
68 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 08:12
Електронний підпис
02 листопада 2021 08:11
ПНДТНХуторівка.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:10
Додаток22СЗ.pdf укладений
04 січня 2023 13:09
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2022 08:56
Додаток22СЗ.pdf зміни до договору
07 квітня 2022 08:49
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:16
додаток22СЗ.pdf зміни до договору
06 січня 2022 10:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:43
Додаток22СЗ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:30
Договір22СЗ.pdf укладений
05 листопада 2021 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна між роками
Номер договору про закупівлю: 22-СЗ/21
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна між роками
Номер договору про закупівлю: 22-СЗ/21
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна виконання між роками
Номер договору про закупівлю: 22-СЗ/21
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 38 752,15
UAH
Причини розірвання договору: форс мажор