Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфта, встановленого за адресою:м.Київ, вул.Басейна,1/2 літер.А реєстр.№ 28052
Очікувана вартість
303 499,47 UAH
UA-2021-10-20-001472-c 15499dfae8254b3e8d89191cb876ee38
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сівель Ігор

0442349354 SIVEL@KGSE.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Сівель Ігор
0442349354
SIVEL@KGSE.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2021 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 13:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2021 13:50
Очікувана вартість: 303 499,47 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 104,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від суми договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт ліфта, встановленого за адресою:м.Київ, вул.Басейна,1/2 літер.А реєстр.№ 28052
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 роб.
Капітальний ремонт ліфта, встановленого за адресою:м.Київ, вул.Басейна,1/2 літер.А реєстр.№ 28052
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45313100-5 — Монтаж ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт відтермінування платежу Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
5% від суми договору
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: банківська гарантія
20 жовтня 2021 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 13:38
Капітальний ремонт ліфта Басейна ,1-2 літ.А Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка з податкової
Дата подання: 20 жовтня 2021 16:25
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 17:35
Замовнику, чим Ви керуєтєся, коли вимагаєте у пункті 5.10. оголошення - Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді (з QR – кодом) з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно-цифрового підпису), для іноземних осіб- довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути видана після публікації оголошення про заплановану закупівлю. Просимо видалити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Надання Довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів) регламентовано п.13 ст.17 Закону України «Про державні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII, що є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та форма зазначеної довідки передбачені ПОРЯДКОМ надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733. Термін надання довідки - 5 робочих днів з дати подання заяви. Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву з підписом та мокрою печаткою контролюючого органу. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Виходячи з цього, у Вас є час на отримання Довідки після дати публікації оголошення про заплановану закупівлю
Довідка з НАЗК
Дата подання: 20 жовтня 2021 16:27
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 17:38
5.20. Інформаційна довідка видана національним агентством з питань запобігання корупції або Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу, яка має повноваження щодо підпису документів (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно-цифрового підпису) та 5.21. Документ, виданий національним агентством з питань запобігання корупції, який підтверджує, що учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або лист-пояснення учасника чи інший документ у довільній формі з обґрунтуванням неможливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб , які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень, якщо на дату підготовки пропозиції не визначено порядок надання такого документу (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно-цифрового підпису): - ці дані є у відкритих реєстрах, просимо видалити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідки згідно п.5.20 та 5.21 передбачені також ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій